Me ollaan tultu takaisin miehen kanssa viikon Ibizan matkalta, mentiin hääpäivänä viikoksi ja jätettiin meidän kaks vee mun äidille hoitoon, nyt oli hyvä sauma vielä lähteä kahestaan :heart: :saint:
Ollaan matkalta takaisin ja menin eilen neuvolaan. Sydänäänet kuului hyvin ja kaikki muukin oli ok, paino ei ollut noussut tällä kertaa viime kerrasta, mutta viimeksi oli tullu kaksi kiloa normaalipainon päälle, eli tää tasoitti sitä nousua nyt vähän, mikä on ihan hyvä, koska ei tarvi niin paljoa vielä tulla painoa tässä vaiheessa, viikkoja 12+6 tänään, eli alan hiukan huokaista helpotuksesta, että pahin riskiaika on ohi
Linea negrasta
Yleensähän se tulee vasta ihan loppuaikana/viimeisinä raskausviikkoina, mutta kai se voisi nytkin jo joillekin tulla. Mulla se ei koskaan lähtenyt viime raskaudesta kokonaan, eli haalea viiva on ollu mulla mahassa jo yli 2v
Eikä ole vielä muuttunut tummemmaksi
Ammupahoinvointi ei kunnolla tässä raskaudessa ollut, kerran oksensin, mutta silloin mulla oli tosi limainen yskä, mistä se kai johtu, ja kerran oksensin ku jotain tarttu kurkkuun, on oksennusrefleksi ollut herkkänä ja hiukan välillä yököttänyt, mutta niistä päästy yli ja ruokahalu on hyvä!
Nyt ei oo kauheesti väsymystä tai muuta ja olo aika hyvä, liikkeitä odotellaan lähinnä seuraavaksi. Neuvola tuli mulle jo kolmen viikon päähän, koska Hb:ta seuraillaan, nyt se oli 120 mutta voi alkaa laskea, kun sitä ongelmaa on ollut, ja nyt olen siis toisella kolmanneksella
Hiivatulehduksista
Tuleeko muilla herkästi raskausaikana? Viime raskaudessa mulla oli jatkuvia kierteitä ja kaikkea kokeiltiin, mutta ei auttanut, tuli aina uudestaan lääkekuurin jälkeen aika pian. (Mies hoidettiin aina samalla, ettei voinut tarttuakaan.) Nyt mulla on sitten taas, ekan kerran tässä raskaudessa ja en kestä jos sama kierre jatkuu |O :'( Toivottavasti lääke nyt tepsii ja ei uusi
Mulla ilmeisesti raskaus herkistää sille, ja antibioottikuurit tietty kanssa, mutta muuten mulla ei niitä koskaan ole..