Empulle jaksamisia ja halit :hug:
Juhannus meni, ei mitenkään parhaalla mahdollisella tavalla, mutta kuitenkin.
Olo on ollut vaihteleva, hetken jo luulin että väsymys helpottaa ja että pärjää pitkillä yöunilla mutta ei, pakko taas nukkua päikkärit, ja sit loppupäivä menee ihan tööt olotilassa, vähän kun jaksaa siivoilla ja jotain pientä ni hyvä on. Nyt on taas ikävästi töistä taukoa ens viikkoon, en tiä miten päin olisin, maanantaina on meillä np-ultra, en sitten millään malttaisi odottaa ja päivät tuntuu pitkiltä.. On jotenkin hassua miten nää kunnan tarjoamat ultrat sitten vaihtelee kovasti, toiset tarjoo yhen toiset jopa kolme.. Meillä Tampereella on vaihdellut yhden ja kahden välillä, toiset sanoo että vain yksi, no mulle sanottiin ekassa neuvolassa että kaksi, aion kyllä pitää huolen siitä että pääsen myös siihen toiseen, että varaavat ajan heti soitsella kerralla
Mä tulin siihen tulokseen sen kotidopplerin kanssa että en tilaa sitä, mä kumminkin vain huolestun, jos en löydä niitä ääniä, oon muutenkin niin kova stressaan että parempi sitten aina neuvolassa kuunnella, ja meillä kyllä oli niin mukava terkkari että varmaan saa mennä kuunteleen, jos tuntuu että joku olisi huonosti.
Tervetuloa kaikki uudet :flower:
Hyvää päivän jatkoa kaikille ja oli kiva lukea paljon iloisia ultrakuulumisia, kumpa minäkin sitten maanantaina pääsen kirjoitteleen iloisia uutisia
Oliko joku muuten sellainen, että odottaa siihen 12 viikkoon tai npultraan ennen kuin alkaa kertomaan muille? Me kertoillaan sitten ultran jälkeen.
pullanmuru 11+4