Siis muillakin on tosiaan ollu tätä että vaatteet ei enää sovi päälle...
On julmettoman kummaa.. Mulla kuitenkin tätä vatsaa on luotu ja PALJON....
Kattokaas ku minä oon vaan tämmönen 150 cm pitkä ja painoo on kuitenkin semmonen 90 tällä hetkellä,.. tää alkuraskaus on tuonu jostain 5 KILOA
Vaikka aikasemmista en oo lihonnu yhtään...
Ihmeellistä etovaa oloa on edelleen ja tissit ne ei tykkää tuulesta, ei sitten OLLENKAAN ja tuntuu että nekin on "turvoksissa" vaikka ei kai ne kuitenkaan oo.. jotain mun omaa mielikuvitusta.... Välillä on kauhee mieliteko johonkin ja sitten ei taas mihinkään.... mielihalutki siis vaihtelee ihan minuutista täysin toiseen.... raivahtelen usein ja makea maistuu paremmalta ku suolanen että näiden perusteella jos masusessa joku vielä on, niin hän on neiti-ihminen...
ja levinneisyyteni viittaa kanssa tähän...
Olen hyvin pahoillani heidän jotka ovat joutuneet leikin tältä erää luovuttamaan puolesta ja kaikille lähetän tosi paljon tsemppiä...
Mun piti tää nyt ihan erikseen kirjottaa, ku vasta sain kaikki viestit luettua....
:ashamed: niinku ihan ajatuksella...
Ja samanlaisia tuntemuksia mullakin "muka" on että vauva liikkuu, tosin tiiän,että tän pehkon alta ne todellakaan ei voi vielä tuntua... mut sattuvat vaan jotenkin niin sopivasti siihen tilanteeseen ku rauhottuu paikalleen niin maha jännittyy ja sitten tuntuu sitä "jotain" . Suolet siellä jotaki ilmeisesti törisee...
No juu.. viikon verran oon yhtäkkiä ollut iltapirteä... kun sitäennen oisin voinu nukkua, nukkua nukkua.... nyt on ihan hassu olo kun vielä aamuyöllä kahden aikaan ei yhtään väsyttäis ja aamulla sit kuitenkin siinä kaheksan maissa nousee.. alko tasottumaan yhtäkkiä tää mun oma rytmi tähän... sekin kummastuttaa tässä vielä...
NP ultraa odotellessa....