Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itselläni taitaa olla nyt rv4+1. Milloin tuo varhaisultra oisi paras tehdä oikein ? Onhan tämä aika hurjaa ja jännittävää, eikä oikein ymmärrä mitä tapahtuu. Itselläni alkoi oireet jo ennen plussaa jonka vuoksi tulikin aavistus että nyt on sitten napsahtanut.
Itse lueskelin että aikaisintaan 6+3.Itselläni taitaa olla nyt rv4+1. Milloin tuo varhaisultra oisi paras tehdä oikein ? Onhan tämä aika hurjaa ja jännittävää, eikä oikein ymmärrä mitä tapahtuu. Itselläni alkoi oireet jo ennen plussaa jonka vuoksi tulikin aavistus että nyt on sitten napsahtanut.
Mitä oireita teillä on jo ollut ?
Itse lueskelin että aikaisintaan 6+3.
itselläni tuo on aikalailla jos olen oikein laskenut niin 7+0
Mä plussasin 20.4. Tänään käyty varhaisultrassa, vastasi viikkoja 5+6, eli la 1.1.2026.
Mennään vielä reilun viikon päästä uudelleen, jos saatais sykekki näkyviin.
Mä plussasin 20.4. Tänään käyty varhaisultrassa, vastasi viikkoja 5+6, eli la 1.1.2026.
Mitä ultrassa näkyi noilla viikoilla ?Mä plussasin 20.4. Tänään käyty varhaisultrassa, vastasi viikkoja 5+6, eli la 1.1.2026.
Olet saanut hyvin aikaisin plussan, vai vastaako viikot mitä pitäisi ollakkin ? Ite mietin kanssa tuota varhaisultraa. Taidan varailla parin viikon päähän niin olisi sitten se n.rv 7 menossa.
Mitä ultrassa näkyi noilla viikoilla ?
Moikka! 5.6 maanantaina plussasin, tänään H4+4 ja LA 13.5. Ei oireita. Tänään epäherkkä testi myös selkeän pos. Eli hcg nousussa. Pitkät lapsettomuushoidot takana ja ensimmäinen raskaus. Hoitojen aikana meinasi usko usein loppua ja nyt tuntuu että pää menossa sekaisin tän huolen kanssa raskaudesta. En ole plus testistä lähtien nukkunut kunnolla, murehdin keskenmenoa ja pohdin eri raskausasioita. Käytössä luteaalitueksi aloitettu cyclogest (emättimeen laitettava keltarauhastuki) joka valuu hiljalleen pois ja havahdun välillä, että valuuko nyt verta. Tätä nyt käytän KM ehkäisyyn H16 asti.
Miten teillä muilla KM murhe, etenkin jos KM takana niin kuin ainakin parilla näyttäisi olevan? Miten selvitä täysipäisenä riskiviikkojen ylitse?
Kaikille isot onnittelut positiivisista testeistä, aika upeaa olisi saada juuri tammikuun vauva
Erittäin hyvä kysymys. Stressaa kyllä. Toi aiempi varhainen km tapahtui aiemmilla viikoilla kuin missä nyt ollaan, se vähän helpottaa henkisesti, että on nyt jo pidemmällä. Tuulimunan kokeneena en kyllä oikein usko tätä raskautta, ennen kuin varhaisultrassa näkee että siellä todella on jotain. Muutama päivä niin sitten saa tietää![]()
Meillä kanssa varhaisulta ensi la, toki menen sinne kovin pessimistisenä kanssa tuulimunan kokeneena, ilman taaskaan oireita. Jos sieltä jotain löytyy se on suurempi yllätys kun ei löytyisi mitäänErittäin hyvä kysymys. Stressaa kyllä. Toi aiempi varhainen km tapahtui aiemmilla viikoilla kuin missä nyt ollaan, se vähän helpottaa henkisesti, että on nyt jo pidemmällä. Tuulimunan kokeneena en kyllä oikein usko tätä raskautta, ennen kuin varhaisultrassa näkee että siellä todella on jotain. Muutama päivä niin sitten saa tietää![]()