Kysyikö pomo ihan suoraan, että oletko raskaana? Toisaalta voi olla helpompi jos joudut jatkossa olemaan pois, niin ei tarvitse keksiä tekosyitä kun pomo jo tietääOnko muilla pahaakin pahoinvointia viikon olen nyt jputunut töistä olemaan pois kun olo aivan hirveä pomokin jo arvasi että raskaana olen. Oksentelua ei onneksi ole mutta krapulainen olo 24/7 ja kaikki hajut kuvottaa. Ruokavalioon on nyt kuulunut mehujäät ja jääkaappikylmät mandariinit. Toivottavasti viikonparin päästä helpottaa.
Olin soittamassa etten ole vielä tän viikon sairastelun jälkeen tulossa huonon olon takia mutta en saanu suuta auki kun sanoi et on laskenu 1+1 että saako onnitella. Tosiaan helpottavaa kun ei tartte keksiä selityksiä itelläki menee hedelmät. Yritin makaroonia eilen keittää mut kun avasin sen pussin niin kauhea kakomis refleksi niiden hajusta.Kysyikö pomo ihan suoraan, että oletko raskaana? Toisaalta voi olla helpompi jos joudut jatkossa olemaan pois, niin ei tarvitse keksiä tekosyitä kun pomo jo tietää
Minulla paha olo on nyt hetkellisesti vähän helpottanut sillä, että pakotan itseni syömään kaiken aikaa. Mitään ei tosiaankaan tee mieli, mutta näkkäriä, luonnonjogurttia ja hedelmiä pystyn puputtamaan ilman oksennusrefleksiä. Peruna ja perunamuussi uppoaa myös, ja kyllä huomaa positiivisesti olotilassa, jos saa kunnon ruoan alas. Kaikki hajut on ihan järkkyjä: jääkaappi, tiskikone, miehen hengitys... Olen onnekas kun saan nyt tehdä koronan aikaan kotona töitä, en tiedä miten selviäisin työpaikalla, kun pitäisi esittää pirteää.
Tsemppiä! Varmasti tosi stressaavaa. Onneksi rusehtava vuoto on usein vaaratonta ja menkkamaiset kivut kertoo kohdun kasvamisesta. Mulla oli esikoista odottaessa ihan järkyt kivut ja olin ihan hermona, kun eihän niistä juuri ollenkaan puhuta. Kaksi pitkää päivää, tulisipa sitten helpotus!Moikka, en jaksa kirjautua... Aamukahvi täällä hei. La-su yönä tuli kunnolla ruskeaa vuotia mut sen jälkeen ei oo tullu, menkkakipuja on paljon ni reissaa ihan hirveesti. Itkenyt oikeestaan päivät. Keskiviikkona ultra, pelottaa niin paljon.
Voi ei kovasti tsemppiä sulleNo niin, tänään oli ensimmäinen ultra, ja vaikuttaa kovasti siltä, että kyseessä on tuulimunaraskaus. Ruskuaispussi näkyi, mutta alkiosta ei ollut tietoa. Viikon päästä vielä varmistus (odottelen myös verikokeiden tuloksia), mutta aika pieni todennäköisyys, että sieltä mitään löytyy. Aika tyhjä olo. Ja rankkaa olla yksin ultrassa ja saada tällaisia uutisia - täälläkään ei mies koronan takia päässyt mukaan.