Tammikuiset 2021

@Vesinokkaeläin saako kysyä mitä teet työksesi? Ihan kauheilta kuulostaa noi päivystykset jo ihan normitilassa saati alkuraskaudessa. Koita jaksaa, oot kyllä ihan super. Itse joudun kesäisin heräilemään töihin 3:30 ja työpäivän pituutta voi olla se lähes 11 tuntia, niin kyllä siinäkin on ihan loppu. Viime raskaudessa mulla alkoi pahoinvointi tosi aikaisin, luulen että se johtui ihan noista aikaisista aamuista ja väsymyksestä.

Nyt siis helpompaa kun on lomautettuna, niin ja vielä hyvin aikaisessa. Ja meidän astianpesukonepulveri haisee niin kamalalta että mulla tulee siitä heti päänsärky kun olen annosteltu sitä, eli kai sitä jotain oireita on.:)
 
Tänään ultra ja siellä näkyi vaan pussukka missä lapsivettä, että hyvin alussa raskaus. 2 viikon päästä uusi aika ja sit pitäisi jo alkio näkyä jos on ruvennut kehittymään. Tuli jotenkin surullinen olo vaikka itsekkin mietin et turhan aikasta vielä mennä edes, mutta terkka antoi sen ajan. Sit meinas et voi olla mahdollisuus et menny kesken sillon ku vuotoa oli ja alkanut heti uusi raskaus perään tai sit vaan myöhänen hedelmöittyminen. Arg, ärsyttää niin. Ainoa hyvä puoli oli, että raskaus ei ole kohdunulkopuolella. Onko muilla näkynyt samanlailla et vain pussi jossa lapsivettä ja olisi silti myöhemmin näkynyt alkio? Tk. Ssa ei ne laitteetkaan oo kyl ihan uusimmat... Oiskohan muualla tarkemmat?!
 
  • Vau!
Reactions: Lilmi89
No niin, tänään oli ensimmäinen ultra, ja vaikuttaa kovasti siltä, että kyseessä on tuulimunaraskaus. Ruskuaispussi näkyi, mutta alkiosta ei ollut tietoa. Viikon päästä vielä varmistus (odottelen myös verikokeiden tuloksia), mutta aika pieni todennäköisyys, että sieltä mitään löytyy. Aika tyhjä olo. Ja rankkaa olla yksin ultrassa ja saada tällaisia uutisia - täälläkään ei mies koronan takia päässyt mukaan.
Anteeksi että pahoittelin aikaisemmin, koska sullahan on vielä toivoa. Nyt pidetään kaikki peukut pystyssä ja toivotaan että ensi viikon ultrassa olisi kaikki hyvin❤
 
Voi, todella todella suuret pahoittelut ja etähali keskenmenoja kärsiville. Itsekin täällä piinailen huomisaamuun. En tiedä miten reagoin jos tämäkin on tuulimuna ja nämä kaikki oireet kuitenkin olemassa...
 
Mun lempijugurtit maistuu ja haisee aivan yrjöltä. :D Tissit on tosi turvoksissa, vatsa iltaisin aristelee ja välillä tulee pahoinvointikohtauksia... väsykin on mutta se johtuu ton meidän pojan aikaisista aamuheräämisistä, ja siitä etten mee itse tarpeeksi aikaisin nukkumaan. :D

Huomenna klo 8 varhaisultra yksityisellä. Hui.
 
Tsemppiä @Santso!!! Itellä kans pelottaa niiin tuo tuulimuna, esikoisen odotusaikaan en edes tiennyt että voi olla niinkin että oireet ja kaikki täsmää mutta alkio puuttuu :( Koska teillä on esikoinen syntynyt, taisi olla samoihin aikoihin kuin meidän esikoinen? Neiti syntynyt 30.11.2018.

@Aamukahvi1 myös tsempit huomiseen ultraan!
 
Tsemppiä paljon, keille on tullut huonoja uutisia -se on niin rankkaa.

Täällä ei ole vielä ollut pahoinvointia yhtään, tosin vasta on joku 5+3. Edellisellä kerralla tuli lievää pahoinvointia joskus rv 7 tienoilla.
Tein eilen Clearbluen testin, ja se näytti viikkoja 2-3. Olen siis toiveikas, että parin viikon päästä varhaisultrassa näkyisi alkio.

Välillä ei ole mitään kummallisia tuntemuksia, joten mietityttää, että onko siellä edes ketään, mutta koitan luottaa, että on. Nuo kasvaneet viikot on hyvä merkki.

Väsymystä on toisinaan. Nyt olen etäillyt kotona (jo yli 2 kk)ja yhdistänyt siihen 2,5 vuotiaaan lapsenhoidon vuoroin mieheni kanssa, joten kylläpä se normaalitillassakin ramasee :D Ensi viikolla lapsi palaa päivähoitoon ja minäkin töihin fyysisesti, se tuntuu tällä hetkellä suorastaan lomalta - saa päivän työt tehtyä sille osoitetulla ajalla, eikä päivä venähdä lapsenhoidon vuoksi. Kun vaan pysyisi terveenä tämän koronan suhteen, mutta onneksi tilanne täällä meillä päin on tällä hetkellä oikein hyvä
 
  • Tykkää
Reactions: Masunen
Tsemppiä @Santso!!! Itellä kans pelottaa niiin tuo tuulimuna, esikoisen odotusaikaan en edes tiennyt että voi olla niinkin että oireet ja kaikki täsmää mutta alkio puuttuu Koska teillä on esikoinen syntynyt, taisi olla samoihin aikoihin kuin meidän esikoinen? Neiti syntynyt 30.11.2018.

@Aamukahvi1 myös tsempit huomiseen ultraan!
Mitä ihmettä, meidän lapsilla on tasan sama syntymäpäivä!
Täällä istutaan aulassa odottamassa ultraa... apua, puolen tunnin päästä mä jo tiedän enemmän. Jännittää!
 
@Santso voiei, mikä tunne sulla itellä on että onko kaikki ok? Hitto jos ei onnistu, toivotaan todella että se syke vielä löytyy
Mulla on kuulkaa kaikki raskausoireet täällä. Tekee tilanteesta erittäin ärsyttävän, tuntuu että kroppa huijaa. :( Toissayönä näin unta että ultrassa oli kaikki hyvin, viime yönä taas näin unta että ultrassa kerrottiin raskauden menneen kesken. Ei voi omista oloista päätellä että olis mennyt kesken.
Lääkäri ei siis lupaillut mitään hyviä uutisia seuraavassa ultrassa, pitää asennoitua nyt sillä tavalla.
 
  • Surullinen
Reactions: Masunen ja Tyttti
@Santso näinhän se usein on, mulla ystävä oksensi viikolle 12 monta kertaa päivässä vaikka alkio oli mennyt kesken jo rv8 :( Niin väärin. Toivotaan että pääset nopeasti sinne sairaalaan!

Mutta en käsitä miten niin monella on nyt epäonnea täällä....
 
  • Tykkää
Reactions: Santso
Voimia kaikille huonoja uutisia saaneille <3

@Lilmi89 Täällä yks herkkävatsainen. Luulen kyllä että tää vatsaoireilu johtuu mulla vaan epätavallisesta syömisestä. Puputan koko ajan leipää, hedelmää, jogurttia. Vatsa varmaan kaipaisi kunnon ruokaa, mutten pysty kuvittelemaan oikein mitään oikeaa ruokaa mikä uppoaisi.. :rolleyes:Tai mitä ainakaan pystyisin kokkaamaan.
 
Hei! Liityn joukkoon mukaan, jos sopii :)

Ei tarkkaa tietoa LA, mutta tammikuun lopulla todennäköisesti, Edamame, 3. lapsi ja synnytän kotona, ulkomailla.

Onko kenelläkään ollut tilannetta missä luulee menkkojen tulleen, mutta tekee plussatestin pian niiden jälkeen - ja kaikki oli OK?

Itselläni nyt siis tilanne että pari viikkoa sitten luulin menkkojen tulleen (vuoto oli ihan normaalia ja yksi päivä oli todella runsas), mutta niiden loputtua oli todella kummallinen olo ja vähän selkäkipua. Tein ovulaatiotestin, mikä oli positiivinen. Menkat kun olivat juuri vasta loppuneet, ajattelin että on outoa ja tein raskaustestin - ja se oli positiivinen. Nyt on kova huoli siitä mitä tämä tarkoittaa. Testit ovat todella tummia ja viivat joka päivä vahvempia. Odottelen nyt aikaa ultraan ensi viikolla.

Arvioni mukaan olen RV 5 tai 6 tällä hetkellä.
 

Yhteistyössä