Mulla oli tänään np-ultra, hyvältä näytti kaikki =) Vauva ei tosin suostunut kääntymään profiiliasentoon ollenkaan, vaikka miten tökittiin, mutta kätilö sai silti jotenkuten niskaturvotuksen mitattua ja sitä oli 1,0mm. Verikokeet otettiin samalla. Olin nyt sitten kirinyt aikataulussa kun alussa olin hcg-arvoissa jäljessä ja ultran mukaan laskettu aika oliskin 10.1. eikä 13.1., mutta ei sitä korttiin silti muutettu.
Mun oli pakko ostaa uudet caprihousut kun edelliset ei mahdu enää jalkaan, onneksi kirppikseltä löytyi halvat! Ällötys on vähän helpottanut, mutta akne on ihan hirveä! Mitenköhän raskausajan aknea saisi parhaiten hoidettua? Tää pitsanaama ei kyllä silmiä hivele...
Ensi tiistaina lähdetään viikoksi Espanjaan, sitä odotellessa hyvää viikonloppua kaikille!
Mun oli pakko ostaa uudet caprihousut kun edelliset ei mahdu enää jalkaan, onneksi kirppikseltä löytyi halvat! Ällötys on vähän helpottanut, mutta akne on ihan hirveä! Mitenköhän raskausajan aknea saisi parhaiten hoidettua? Tää pitsanaama ei kyllä silmiä hivele...
Ensi tiistaina lähdetään viikoksi Espanjaan, sitä odotellessa hyvää viikonloppua kaikille!