** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

minime tuo oli halvin testi. En ole koskaan itse testiä tehnyt. Olen prismasta ostetuilla ja rfu (tai joku tuon tapanen) testannut. Täysin uusi testi minulle myös. Luulin että apteekin testiä myyvät kaikki apteekit. Kattoo jos loppu viikosta kävisi toisessa apteekissa katsomassa jos sieltä löytyisi
 
miracle voimia ja toivotaan että kaikki on hyvin :hug: :heart:

kysyisin sellasta, että kuinka pian mahd hedelmöittymisestä voi tulla kiinnittymisvuotoa?
Kun kierron mukaan ovis on ollu to ja oireiden (=limat ja nippailu) mukaan pe. Ja eilen illalla tuli hiukan vaaleanpunaista limaa vessareissulla.... :eek:
kyselin tätä jo muuallakin, jos sais enempi vastauksia, kun mietityttää..... ehkä taas turhaan:(
 
Mullaki mietityttää täällä nuo ovisjutut. Sitä limaa tulee nyt jonku verran, mut ei nyt ihan huioouvenyvää vielä ainakaan oo! :LOL: :x Niin ja mahaa on vihlonu tänään, oiskohan se kohta, jos tänään pistäis siimahäntiä liikkeelle! :whistle:

astydameia: Eikös se oo aikaisintaan se kuus päivää hedelmöittymisestä.. Siis se kiinnittymisvuoto. :)
 
Voima :hug: miraclelle...Jospa niitä pieniä olikin kaksi ja toinen ei jaksanut pysyä mukana...

Täällä yritys on kovaa ja mieskin on innolla mukana. Nyt lähdetään yhdessä ulos nauttimaan keväisestä auringosta.
Aurinkoista kevättä ja ++++++ :whistle:
 
Taas kerran tunnen itseni niiii-iin tyhmäksi: kävin ostamassa Clearbluen digitaalisen ovistestin. Poikkeuksellisesti luin jopa käyttöohjeet huolellisesti läpi, mutta siitä huolimatta onnistuin saamaan kaksi kertaa jonkin ihmeen error-tuloksen, en ymmärrä miksi. Tai sitten fm:n koulutus ei riitä tähän.

On ihana nähdä, kuinka tää kuumeilu on iskenyt myös mieheen :heart:
 

Esikoisesta Haaveilevat



Maria-08.....kp 19/31-33....yk 3
vauvahaaveita...kp 910/27-30...yk alk. 12/07
nti......................kp 9/28-31...............yk 6................PHKS
Möhky...............kp 10/28-32...............yk 5................K-S KS
Arcatha.............kp 10/27-37................yk 6...............KYS
Nanniina...........kp 10/32-34...............yk 7............SATKS
kiharapää..........kp 10/32-35(-46)........yk 8............TYKS
emiliana...kp 13/28-33....yk 1?
Ouska................kp 15/28-35.............yk 3
astydameia....... kp 19/28-30..............yk 14
Sirpula..............kp 20/34-71..............yk 10
JJ-t....................kp 20/??....................yk 07/07 alkaen
Suikku...............kp 18/29-32..............yk 10
Linna.................kp 23/28-78..............yk 4..............KOKS
Tikka81.............kp 24/30-38.............yk 8...............LKS
Nimina..............kp 22/29...................yk 3
Orion.................kp 25/30-32..............yk 15............OULASKANGAS
Sirja...................kp 32/30...................yk 7..............KHKS
Charlott.............kp 38/30-57..............yk 3..............KYS
kaa....................kp 7/32......................yk 4..............KYS
Laala.................kp 55/??....................yk 1.............TYKS
Hennarukka...... kp 9/n.30..................yk 3
piksu.................kp 8/30......................yk 11
Magic................kp ??/??....................yk 8
kissendaal..........kp ??/??..................






Toista Toivovat


Tuulia79...............kp 12/30-34..............yk 4............PHKS
mama-84..............kp 13/26-28..............yk 17...........SATKS
Mamamin.............kp 14/28.....................yk 2...........kätilöopisto
outo-tyttö..............kp 15/??........................yk 4........HYKS
minime.................kp 17/45.....................yk 2
Heidsu..................kp 20/??....................yk 3
erzi.......................kp 21/33-35..............yk 4.............PKKS
ipanapa-08...........kp 21/29-37...............yk 6
Ninnurainen.........kp 27/105..............yk 12..........K-HKS
mariq....................kp 31/29-36..............yk 11..........L-PKS
aini.......................kp 36/28....................yk??
meilinde............ ..kp 35/30....................yk 6
Vilinäiti................kp 44/58...................yk 19..........TYKS
mussu...................kp 10/28................vuosia
Pixie.....................kp 103/24-28................yk 8






Kolmatta Toivovat


Elriina......kp 5/28-31...km 10/07..KOKS
Neilikka77............. .kp 9/30..............yk 4
Luppana..................kp 22/26-30........yk 3............KYS
Matonen..................kp 24/31..............yk 6
Käärme....................kp 29/26-27........yk 1...........KYSS
Mammutti-Mamma.kp 31/26-28........yk 4 (taustalla)
tikrulini....................kp 34/28-33........yk 3............SATKS
jonttu79....................kp 37/29.............yk 3...........TYKS
umayya....................kp 6/28................yk 2..........PHKS
Odenia.....................kp ??/??...............yk 1






Neljättä Toivovat


Tuulia78....................kp 3/36............yk 3
Lapinmaria...............kp 9/31...............yk 4...........KOKS (taustalla)
Päppä........................kp 15/25-30.......yk 13.........PHKS
RouvaPikkumyy.......kp 23/32.............yk 1..........TYKS
Aurora72...................kp 38/34-39.......yk1







Viidennestä Haaveilevat


Millukka....................kp 17/28-33.......yk 10







Kuudetta Kaipailevat


tuttemui..................kp 13/28..............yk2........OYS






Seitsemännestä Haaveilevat


Rouva Bennet..........kp ??/??..............yk ?........K-PSHP





:heart: Haamuilijat :heart:




:heart: Plussanneet :heart:


maitooo...................??.??.2008...................yk 3...........................3
Red Dragon.............2.11.2008...................yk 8...........KYS.........3
Luminka..................1.11.2008...................yk 3
kutmula....................??.??.2008.................yk 2
ipapii.......................15.10.2008.................yk6............phks
Emiliina...................24.11.2008.................yk 5
Maotao....................??.??.2008..................yk 5
Mayah.....................??.??.2008..................yk 1
Pamu k....................24.11.2008.................yk 4
HepsKatti................19.11.2008.................yk 2
TähtiTaika................1.12.2008..................yk 3...........P-KKS
Caffee81...................?.?.????.....................yk 13





PLUSSATUULIA PUHALLELLEN +++++++++++++

 
emiliana, minäkin olen monta kertaa saanut errorin vaikka olevinaan luin ohjeet hyvin.. Sen errorin jälkeen olen sitten ottanut tikun pois ja laittanut uudestaan paikoilleen ja kun sen "suojuksen" laittanut paikoilleen takaisin, varmistanut, että menee pohjaan asti, niin sitten on toiminut.. Monimutkaisesti selitetty :D

Täällä väsy. Työharjoittelua olisi jäljellä enää kolme päivää. Sitten viikko koulua jonka jälkeen viikko näyttöön orientoivaa harjoittelua ja sitten näyttöviikko.. Jännäksi käy..
 
Tikruliini Minä katoin kans äsken telkkaria (todistettavasti syyllinen) ja ihan hulluna aloin itkemään jo puolessa välissä ohjelmaa :LOL: Ja vähän sitä ennen kävin oksentamassa.. Ihan sikahuono olo tuli ku kävin syömässä ja eiku örkille. Nyt mahaa nipistelee alaosasta, en halua ees ajatella jos se jotain merkittis... oottelen siis menkkoja kiltisti tulevaksi ens viikolla :/ positiivista jees mutta kyllä tähän alkaa usko mennä
 
Ajattelin tulla piipahtamaan tänne puolelle ja katsomaan mitä teille kuuluu :) jonkin verran on plussia saatu pinoon ja uusiakin kuumeilijoita ootte saanut mukaan, hieno homma =)

Arcatha voit minun kohtaani laittaa (jos jaksat) että tärppäsi yk 5 ja LA olis 24.11. Varhaisultrassa on käyty ja kyllä siellä pienen pieni toukka oli matkassa ja sydänkin löi :heart: nyt vain täytyy jaksaa odotella nämä riskiviikot, voihan mitä tahansa vielä tapahtua. En uskalla vielä ihan täysin iloita asiasta, ehkä sitten, kun alkuviikot on ohitettu :saint:

Mutta toivottelen oikein paljon plussapuhureita tänne, toivottavasti pääsisitte mahdollisimman pian tuonne toiselle puolelle myös! :whistle: :wave:

Emiliina ja toukka 6+2 :heart:
 
Moikkelis!
Mitäs akat? =)
Mä tässä töllään telkkaa soffalla kone sylissä.
Kai se tars maate lähtee.
On muuten toi mun mierto sen 27-105...Että kuka näitä nyt päivitteleekään?
Eikä sitä kyllä ees tarvi vaihtaa kun ei se nyt niin tärkee tieto oo.
Ei tunnu yhtään menkkaselta.Eikä kyllä tiineeltäkään.
Melko varppi oon että kierto menee taas tonne sadan kieppeille :/
Ei mitään ovisoireitakaan oo ollu havaittavissa kertaakaan ees hyvn pienestikkään viime menkkojen jälkeen.
Aika lailla tylsä juttu!
Sonmoro :wave:
Ninnurainen


 
Moikkelis!
Mitäs akat? =)
Mä tässä töllään telkkaa soffalla kone sylissä.
Kai se tars maate lähtee.
On muuten toi mun mierto sen 27-105...Että kuka näitä nyt päivitteleekään?
Eikä sitä kyllä ees tarvi vaihtaa kun ei se nyt niin tärkee tieto oo.
Ei tunnu yhtään menkkaselta.Eikä kyllä tiineeltäkään.
Melko varppi oon että kierto menee taas tonne sadan kieppeille :/
Ei mitään ovisoireitakaan oo ollu havaittavissa kertaakaan ees hyvn pienestikkään viime menkkojen jälkeen.
Aika lailla tylsä juttu!
Sonmoro :wave:
Ninnurainen


 
Kopioin toisesta pinosta kun pitänee mennä nukkumaan kun voimat aika heikot.. enkä aiemmin ole päässyt koneelle kun ollut niin voimat poissa ja mieli tyhjänä kuten myös sairaalassa tullut oltua suht kauan.

Eiköhän se keskenmeno ollut. Nähtiin kuinka tuli siteeseen se meidän pienokainen, selvästi oli erotettavissa et ei se muukaan voinut olla.. ensin tuli paljon hyytymiä ja sitten sellainen pussukan tapainen alkio.. Tulin kotiin ja mies otti vapaata töistä et voi olla mun tukena.

Huomenna sit sairaalaan uudelleen ja ne ottaa verikokeita taas ja ultraavat ja sit ois varmaan lääkkeellinen keskeytys jos ei itsekseen tule kaikkea ulos... Puhui lääkäri siitäkin että yksi vaihtoehto että olisi kaikki hyvin ja sieltä alkio löytyisi mut en mä siihen itse usko enää yhtään, sen verran suurta on vuoto ollut ja oli se alkion tapainen möykky joka sieltä tuli et en usko et pikkuinen ois voinu elossa säilyä... Itkun purskahduksia tullut pitkin päivää ja olo on aika turta, tyhjä ja surullinen..
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
 
toiveilija, kiitos... en vaan usko et tää tästä mihinkään muuttuu.. niin selvä se on.. kun oli niin runsas vuoto ja se alkiokin näytti pois tulevan... että ei tässä oikein enää toivoa ole mihin ripustautua kun itse sen näki..

mut uskon mä valoisaan tulevaisuuteen ja siihen et tää pienokainen ties kuin hirmusen rakas ja rakastettu se oli ja kuinka hyvää huolta me oltais siitä pidetty ja aina laitettu se etusijalle elämässä.. pienokaisen sit vain oli parempi kaiketi enkelinä.. olo on vaa jotenki niin äärettömän surullinen et ei sitä vaan voi ymmärtää ennen kuin sen itse kokee :'(
 
Voi miracle, sanattomaksi vetää. Kovasti voimia sulle sinne, samoin miehellesi. Voin vain kuvitella miten rankkaa teillä siellä nyt on, kun on omaa pikkuista jo hetken aikaa saanut rakastaa ja odottaa. Paljon voimia ja :hug: , yritä jaksella!
 
Olen todella pahoillani miracle.. Onneksi olet nuori ja on vielä aikaa uuteen yritykseen.. Kunhan nyt annat ajan kulua. Annat itsellesi luvan surra myös..
Tällainen on kamalaa.. Niin se luonto vain heittelee meitä.. Ehkä teidän pikkuisella ei sitten ollut kaikki hyvin ja siksi meni kesken..
En tiedä onko tästä mitään hyötyä..
Mutta todella pahoillani olen.. :hug:

KP
 
Voi ei miracle! :'( :hug: Paljon voimia sinne teille! :hug:

:headwall: Että mä oon taas.. Kertokaa mulle millä nettisivuilla on ovulaatiokalentereita??? Katsokaas kun eilen löysin googlen kautta sellaisen oviskalenterin, ilmaisen. Sinne sitte rekkasin itteni ja kattelin päiviä jne. Sitten kirjauduin ulos ja pistin netin kiinni, enkä tyhmä kattonu mikä se sivusto on!!
 

Yhteistyössä