** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

miracle, osanotto pikkuisen menetyksestä. Voi vain kuvitella, miten pahalta sinusta tuntuu ja mitä käyt nyt läpi. Tuotakin asiaa on tullut mietittyä..ja paljon. Ainakin itselleni vauva on olemassa jo siitä hetkestä lähtien kun testissä on ne maagiset kaksi viivaa. Ulkopuolisten suhtautumiseen, surun vähättelyyn/mitätöintiin ja lohdustusyrityksiin vaikuttaisi yleisellä tasolla suuresti se, jos km:n suhtauduttaisiin samalla tavalla kuin vauvan kuolemaan -mitä se suurimmalle osalle vanhemmsita varmasti onkin. Tulipa sekavaa tekstiä, toivottavasti kuitenkin ymmärrätte, mitä tarkoitan. Hirmuisesti voimia ja jaksamista! :hug:

Sain aamulla testin toimimaan, tulos oli odotetunlainen. Huippua odotellessa..
 
miracle :hug: Voimia

Testi tehty negaa näytti. Mies oli todella pettynyt. En olisi uskonut että näin paljon hän kuumeilee. Puhunut että haluaisi pitää taukoa yrityksestä mutta ota siitä nyt selvää. Täytyy varmaan puhua sen kanssa uudestaan
 
Hei! huomasin että listaan ollaan minut laitettu jo kolmannesta lapsesta haaveilevaksi, vaikka siis yritämme vasta ensimmäistä saada kovasti aluilleen :D

mieskin kovasti jo jännäilee että jokohan nyt kävisi niin ihanasti että päästäisiin plussaamaan :heart:
 
Mut voi poistaa tosta listasta. Meillä on edessä suht iso maisemanvaihdos ja elämänmuutos, ja yhteismielin todettiin, että vauvan tuloa siirretään. Niin keretään paneutumaan siihen hommaan sitten paremmin ja ilman stressiä. B)

Plussatuulia kaikille, tuun takas kun on sen aika! :heart:
 
Minut voi siis poistaa listasta plussanneista ja laittaa vaikka et km 04/08 ja aloittaa kuumeilun pian. Eli lääkäris käytiin, ottivat verikokeita, ultrasivat ja kuten arvasinkin: kohtu ammotti tyhjyyttään.

Hyvää täs kuitenki on se et kohtu on varmaa suht kunnossa kun oli enää 13 mm limakalvoa ja alkio oli tullut itsestään pois (eli oli se se möykky mitä arvelinkin, siltä se kovasti näytti) ja verenvuoto on runsasta joten loputkin tulee varmaan itsestään pois. Jälkitarkastusta ei tarvita ja uudelleen voi yrittää sitten kun siltä tuntuu.. Että näin..

HIRMU ISO Kiitos kaikille tuestanne :) :hug::hug: Eilinen oli aika helvetillinen pvä mut nyttemmin ei oikeastaan ole enää niin paha olo, oon niin tottunu oleen vahva elämässä ja selviämään hyvin ja eilen jo ku näin sen tulevan pois niin tiesin ettei siel kohdussa enää mitään ole. Pikkuisen on sitten onnellisempi olla enkelinä, siel se toivottavasti pilven reunalla istuu ja tietää kuinka paljon me oltais sitä rakastettu :heart:
 
miracle: jos jotain positiivista asiasta pitää löytää niin onneksi meni kesken nyt eikä vaikka viikolla 12.. :ashamed:
iloisin mielin kohti uutta yritystä. varmasti pian tärppää uudestaan ja sitten kaikki on hyvin. toivottavasti saapuva kesä ja ihanasti paistava aurinko parantavat edes vähän oloasi. :hug:
 
nea, juu itsekin paljon yritän positiivisia asioita löytää :) ja onhan niitä, tuli kuitenkin itsestään pois eikä tarvinnut auttaaa lääkinnällisesti eikä kaavinnalla, ja kuitenkin tuli edes nyt pois eikä että olisi ollut olevinaan kaikki hyvin ja ultrassa huomattu että eipäs olekaan... elämä koettelee rankasti, siit ku ei selviä muuta ko elämällä ja olemalla vahva :)
 
tervehdys, niin hienoja ilmoja pidelly ettei oo koneelle kerkinny...

ja olipas täällä surullisia uutisia, miracle, harmillisesti voin sanoa, että tiedän miltä susta tuntuu... :'( ja todella yhdyn nean kommenttiin onneks nyt eikä myöhemmin...sitä itse olen miettinyt saman kokeena...ja todella ettei tarvittu mitään toimenpiteitä. Valitettavan yleisiä kuitenkin nuo alkuraskauden km. Ja kyllä teille vielä se oma nyytti suodaan. Usko pois. :hug: sure ja itke kunnolla ja rauhassa niin asia ei jää kummittelemaan. Laita yvtä jos siltä tuntuu. Onko sulla vielä kipuja?

Mulla olis vielä tota jännättävää... vaikkakin nyt olen päässyt jo pidemmälle kuin viimeks. Ens viikolla lääkäriin ultraan joka toivottavasti kertoo nyt puolestaan hyviä uutisia. bd.
kevätaurinko siellä helottaa B) nauttikaamme kevääntulosta!

Pamuk ja Toivo rv 6+2
 
Pamu K, kiitos :) ehkä siks oon jo pääsemässä hienosti asian yli kun täällä saa tsemppausta eikä kipujakaan enää ole ja kaikki käynyt näin nopeasti. Mutta ottaahan se oman aikansa kunnes siitä kunnolla toipuu mut auttaa tuo että fyysisesti niin nopeasti tuntuu palautuvan. Millä vkoilla sul sit km on tapahtunu ja oliks sul ollu jo kaks vai yks km?
 
no mullehan tuli toinen heti perään ku km lisää riskiä...vaik en sitä uskonutkaan...eli kannattaa pitää vähän väliä vaiks yks kierto enne seuraavaa koitosta.
eka oli ihan heti, tyyliin muutama päivä plussasta...ja toinen jotain just rv6...

kaksi raskautta sujuneet ilman mitään ongelmia.
 
Pamu, okei.. no pitänee sit kummiskin ny yrittää yks kierto malttaa ja oottaa et ei sit tulis raskaaks. Mut entäs ku sanotaan et se km sit lisää sitä kohdun vastaanottavaisuutta ni hupeneeks se sit jo jos oottaa yhet kuukautiset?
 
en tiä, niinhän sitä sanotaan ett ois ns helpompi tulla raskaaks km jälkeen, mutt silti siin on myös riskiä... Gyne sano mulle ettei tarvi oottaa ja heti plussasin uudestaan ja kävi miten kävi...
yleisesti kait neuvotaan oottamaan.
Kysyppä lääkäriltäsi mitä se sun kohdalle sanoo.
 

Yhteistyössä