** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

tädin yllättämille :hug: Ja tsemppiä uuteen kiertoon! Alkaa siirtyä 09 vauvojen puolelle ;) Mutta ihana kevät olisikin sitten edessä :heart:

Tervetuloa TMK! Olispas se, jos heti eka kierrosta ois tärpännyt. Sitähän sitä aina toivois. Muutamankin yk:n kestävä odottelu tuntuu rankalta |O

Tikruliinilla jännät paikat ^ En muista, olitko vielä testannut :ashamed: vai koittaako sen aika huomenna?
 
TMK
Tuttemui: No olisi todellakin, varsinkin kun 2 ensimmäistäkin on saanut alkunsa ekasta yrityskerrasta :whistle: Jos todella se näyttää nyt plussaa, niin pitää varmaan kerrankin myöntyä ja olla samaa mieltä isännän kanssa, kun hän tuumasi ilman pientä stressinhäiventäkään, että eihän hänen tarvii kun vähän päin kävellä :LOL:
No mutta en haukkase vielä ennenkuin plussat on silminnähtävissä :/
 
Tervetuloa TMK! :hug: Olispa kyllä mahtava jos tosiaan 1. yk jo tärppäis, kateeksi kävis! ..vaikka ei sais.. :saint:

).:) Täällä otettu miehen kanssa yhteen, stressi purkaantunu oikein urakalla, mulla meinaan ollu niin kiirettä nyt viikon ajan että aivan ylikierroksilla olen jotenkin käynyt.. :ashamed:
Tikuttelin tuossa loppuviikolla ovista, muistaakseni to sain hailakan viivan, mutta sehän tarkottaa vissiin yhtä tyhjän kanssa?! :/ Viikonlopun olinkin sitten töissä reilut 20h putkeen, joten ei siinä paljoa tikuttelemaan ovista pystynyt. Ja kotiin tullessa lauantaina oli miehen kanssa semmoinen yhteenotto, ettei petihommista tullu yhtään mitään..eilen ja tänäänkin vielä riidelty oikein urakalla, harmittaa hirveästi! Mutta ukolla nyt joku kiukku-kausi menossa (epäilisin suorituspaineita, ku tyhmä menin mainitsemaan viime vkolla että kohta olis tärpit mahdollisesti käsillä...) joten sitten viime perjantain ei olla seksiäkään harrastettu! :kieh: Lauantaina ja sunnuntaina mulla oli vähän sellaisia jänniä tuntemuksia (alamahaa nippaili, melko paljon vuotoa jne), joten liekö ovis ollut silloin. Oon nyt sitten ollu kädet kyynärpäitä myöten ristissä että ne perjantaiset simpat olis jaksanu sinne asti. :heart: Mutta tosiaan unohdin sitten loppuviikonlopulta (kiitos riidan ja töiden! :headwall: ) tikutella, mutta jospa tämä tästä..

Nyt taidan lähteä selvittelemään tuon miehen kanssa noita asioita, josko se olis jo suopumaan päin... Sinänsä muutern jännä tilanne, että yleensä ikinä meillä ei olla näin pitkävihaisia. Mutta jospa tuore muuttorulianssi + muut kiireet on vaan tehnyt tälle erää tehtävänsä.

Tulipa omaa napaa, sorry.. :ashamed:
 
Sirpula koitahan jaksaa, muutto ja muut stressaavat jutut on kyllä niin isoi riidan aiheuttajii. :hug: Ja mieshän EI voi myöntää oikeasti stressaavansa vaan se purkautuu just riitelynä.. Näin ainakin meillä..

Meillä ei mitään uutta tähtien alla, ylihuomenna alkaa lukeminen pääsykokeisiin.. Et ei taida ainakaan tässä kuussa tärpätä meillä, koko keskittyminen menee täysillä lukemiseen.. :/

Onnea paljon plussanneille, perässä tullaan kohta kaikki! :LOL: :heart:
 
Hei!
Täällä on vähän ollut kiireitä eikä silleen mitään sanottavaa, kun kierto aluillaan.. Tämä kuukausi menee varmasti nopeasti, kun kuukauden päästä on muutto.. Joten voi olla etten ehdi nyt kauheasti kirjoittelemaan.. Yritän käydä silti lukemassa, kunhan aina välillä ehdin..

KP
 
Tännää sit alkoi verenvuotokin.. Saa ny kahtoo minkälaisena tuota vuotoa pitää et jos runsastuu ni sit kaiketi pittäis huolestuukin, mut onneks huomen on lääkäri ni voin senki luona sit kysyy :) Mut siteen laitoin ku kyl sitä jonki verran tulee.. eka tul vaa iha vähä paperiin ja alkkareihi oli tullu mut sit pikkasen enempi mut se on semmost vaaleenpunasta verta ja sinällään silti aika vähäistä. Mut menkkamaista mahakipua kyl on.. ja aiemmin on kohdun kohdille sattunu suht paljonkin mut se men ohi ennen vuotoa.. noh, saa nähä... Kerros sit jos runsaantuu tms.. toivotaan et niin ei kävis!!

-miracle + pallero 7+5-
 
kp30/29-36 dpo12 kolmas tuhru päivä :headwall: ..menkat alkaa joko torstaina tai perjantaina..prkl...

sitten yritystä täynnä 1,6v ja yk12...ottaa niin päähän vielä ku toiset saa kaiken esim jo yk 1 tai 2 tai 3...prkl...

joo marinaa marinaa..mut nyt niin v**aa.....mix son toisilla vaan olla kerran silleen ja kas kummaa..moon paksuna.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Käärme:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
ei kannata ostaa predictoria, ostat apteekin raskaustesti -nimisen, se on ainaski luotettava jos ei ennen aikojaan tee
Mikä tuossa predictorissa on, ettei kannata?
no se ei ole kovin herkkä testi. Antoi mullekin tyylipuhtaan negatiivisen pvänä jollo piti kuukautiste alkaa ja apteekin oma antoi haamun. Noita ennen olin tehny kotitesti.fi:n kolmella erittäin herkällä liuskalla haamut ja raskaana olen :) predictorilla tein uudelleen vkon päästä ekasta ja sitten tulikin oikein paksu ja muhkee viiva :) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Alkuperäinen kirjoittaja Käärme:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
ei kannata ostaa predictoria, ostat apteekin raskaustesti -nimisen, se on ainaski luotettava jos ei ennen aikojaan tee
Mikä tuossa predictorissa on, ettei kannata?
no se ei ole kovin herkkä testi. Antoi mullekin tyylipuhtaan negatiivisen pvänä jollo piti kuukautiste alkaa ja apteekin oma antoi haamun. Noita ennen olin tehny kotitesti.fi:n kolmella erittäin herkällä liuskalla haamut ja raskaana olen :) predictorilla tein uudelleen vkon päästä ekasta ja sitten tulikin oikein paksu ja muhkee viiva :) :heart:
Ok, näin sen arvelinkin
 
Tein aamulla sen varmistustestin ja nyt tuli jo tummempi viiva testiin :D Kyllä sitä on nyt viimein uskottava, että raskaana ollaan, jipii!!!

miracle toivotaan, että on vaan pelkkää pientä vuotoa eikä siitä muuksi muutu.
 
Voi miracle... :hug:
Kun aamulla luin tuota sun vuotojuttua,ajattelin,että on varmasti samaa kuin mulla aikanaan,kohta 5 v. sitten.
Jouduin kanssa käyttämään sidettä ja kipuja oli niin,että jouduin syömään Panadolia.
Kyseessä kuitenkin oli vain se,että kroppa yrittää ensin hylkiä uutta tulokasta,ennenkuin tottuu hormonimyrskyyn.
Nuo hyytymät ei kyllä kuulosta hyvälle...
Ihan harmittaa sun puolesta :'(
 
juu ja äsken olin vessassa ja hyytymäklöntti sieltä tuli.. semmonen aika isokin.. et en oikein jaksa uskoa et pikkuinen ois elossa selvinny... itkettää vain niin paljon... mut mennäkö ny sit sinne lääkäriin vai mitä tehdä.. tänää se ois puol neljältä ja soittelin nlaan (sillo ku vuoto ei ollu viel runsasta eikä ollu hyytymiä) ni sano et tuu vain et lääkäri sit tutkii ja laittaa lähetteen eteenpäin jos on tarvis... On niin tyhjä ja paha mieli.. niin hirmusen surullinen... mä niin jo ehdin rakastaa tätä pienokaista.... :'(
 
miracle voimia

Nyt itselle tuli tunne että täti taitaa huomen tulla kylään. Testi ja vitamiinit ostettu.
Taitaa miehellä olla kanssa vauvakuumetta. Sanoi menevänsä myöhemmin töihin että saa
nähdä mitä testi aamulla näyttää.

Sitä piti viel laittaa että en löytänyt apteekin omaa testiä.
Onko biocard raskaustesti hyvä?
 

Yhteistyössä