** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

Arcatha söin 5päivän kuurin femaria eli sama syy mihin clomit.. ja ens kierrossa sit syönkin ihan clomeja ku halvempia ja niitä luulis silloin jo jostain löytävän..

JJ-t mulla tuli ihan kunnon ovislimat.. no simpat sit nyt uiskentelee :D löytäis vaan oikeeseen paikkaa ajoissa ja osais hoitaa hommansa :LOL:

caffee aivan mahtavaa.. älyttömästi onnea ja tarrasukkia pikaliiman kera :D :flower: :heart:
 
Minäkin uskaltaudun tänne..

Ensimmäistä toivomme kovasti, yrittäminen vastikään aloitettu. kp.10/28-33. Ensimmäinen mahdollinen la. olisi 26.12, eikä siis tuo jouluaatto joka tuli kirjoitusvirheenä. Olen ollut tässä viime päivät ihan sekaisin onnesta kun päästiin viimeinkin yrityksen alkuun.

 
kivaa uusi pino!

onnea haamusta caffee81, tosi hieno homma!!

Arcatha, mulle voi lisätä LA 24.11.

Tikruliini, mä olen kans syönyt niitä multitabsin raskausvitamiineja, siis myös raskautta suunnitteleville, vai miten siinä purkissa lukikaan.

JJ-t, varmasti on parempi ku ei kerro miehelle missä ns. mennään, minä en ainakaan koskaan tehnyt niin vaan olinpahan kummasti innokkaampi joinain päivinä ja kerksesin ennen häntä ehdottelemaan... :D

).( vielä olis ens viikko kunnolla jännättävää, ja sit varmaan jo uskallan tilata sen ultran ja jos kaikki siellä ok ni sit pääsen soittamaan jo neuvolaankin. Koitan saada ultra-ajan niin ett ois n. rv 7+ ni näkis sit sen sykkeenkin jo varmasti...oih!

tämmöistä täällä, pahaaoloa ja päänsärkyä, väsymys jotain ihan omaa luokkaa...että eipä tarvi arvailla mistä johtuu!
palaillaampa taasen.

Mammutti-mammalle tsemppiä testaukseen!!
 
TähtiTaika: Ei mulle ainakaan näy, en tiiä miten muilla?

JJ-t: En minäkään kerro miehelle mistään kierron vaiheista, kun tuntuu että se varmaan ottais paineita, mies on liikkeellä TJOT-asenteella, minä vähän enemmän. :LOL:
 
Mun mies taas kyselee, koska olisi kaikkein otollisinta puuhailla :).

Muuten, kuinka moni teistä tikuttaa ovista? Mitä testejä käytätte Suosituksia, kokemuksia..? Tähän mennessa omat ovikseni ovat olleet hyvin selkeitä, aina kierron 14. tai 15.päivänä muutama napakka menkkamainen vihlaisu ja limat, mutta taidan silti suunnata huomenna testiostoksille.
 
caffee81 paljon onnea ja tarrasukkia pikkuiselle :flower:

emiliana tervetuloa ja plussaonnea :flower:

:attn: Minut voi poistaa listalta. Joskus elämässä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista liian nopeassa tahdissa, joten nyt on pysähtymisen paikka. Kyllähän meille vihreätä valoa jälkitarkastuksessa näytettiin, mutta kaikki ei silti ole niin itsestäänselvää. Nyt on aika katsoa, mitä elämällä on annettavana ja jos siihen joskus kuuluu uusi vauva, on se sitten niin, mutta yritystä ei nyt kuitenkaan tositarkoituksella jatketa.

Parasta mahdollista jatkoa kaikille ja pitäkää huolta toisistanne, missä ikinä olettekin.

Lumi-Marja kiittää, kuittaa ja poistuu.....
 
caffee81 Onnea paljon :flower:
Avattiin eilen miehen,sen veljen ja yhden kaasoistani kanssa grillikausi :LOL:
Tuli siinä sitten nautittua useampikin saunajuoma ja illalla vielä tanssimaan...
Huh huh,olo on sitten sen mukainen,ts. väsynyt.
Mies tais juhlia sittenkin enempi :kieh:
Tänne se täti kanssa on pikku hiljaa hiippailemassa,kun punertavaa limaa tulee.
Alkais ny vuotopvä:t kunnolla,niin päästäs taas aloittelemaan yritys :D
Onko tuotsa greippimehusta tosiaan apua?
Ja mihin kaikkeen se auttaa täs raskautumisjutussa? :attn:
 
greippimehun ansiosta useasti huomaa ovulaation paremmin ja kaiketi se kohdun limakalvoaki vahvistais.. tosin siitä en tiedä..

Voi caffee!!! Onnea onnea onnea!! Voi miten ihanaa noin pitkän yrittämisen jälkeen!! Tarrasukkia pikkuiselle!! :heart: :flower: :heart:
 
Siis nyt on voimat koetuksella.... poika koht 2 viikkoo kipeenä, eka oksennustauti, sit perään heti kurkunpääntulehdus joka lennossa vaihtus flunssaa. Huomen taas pois töistä ja eiku lääkäriin!!!! Oon hieman jo epäkehis olevan näkönen kaikesta valvomiest (ja pe pitäs naimisiinmenoo juhlii, oon varmasti tosi hehkee ja se onki hyvä ikuistaa oikeen hääkuvaan)!

Ja nyt ku vauhtiin pääsiin ni omaa napaa lisää... Pari viikkoa sitte vastasin puhelimeen ku outo numero soitti. Se oli ehkäsyneuvolast, etten muka oo kyselly viime kesän papatuloksii. Olen ne kysynyt terveyskeskuksen puolelta niin kuin minun käskettiin, (koska en ole ehkäisyneuvolan asiakas) ja sieltä sanottiin, et kaikki ok! Nyt sitten täti kertoo, et käy viime vuoden arkistoja läpi ja mun pitää äkkiä men uuteen papaan, ku on ollut paljon häikkää viimekertases.... Ei hitto mikä shokki!!!!!!!!!! Ja olin tos helmikuus gynellä yksityisellä, mut papaa ei otettu ku kert puoli vuotta sitten oli KAIKKI OK!!!!! On hieman ollut pasmat tostakin sekasin... :( ...yhyyy!!!
 

Yhteistyössä