** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

HepsKatti
Juu, siis pilke silmäkulmassa tuon tyttö-asian kirjoitin :) . Lopulta ihan sama kumpi sieltä tulis, kunhan tulis. Jostain vaan lukenut, et parempi olisi touhuilla vaan joka toinen päivä, että onko siinä mitään perää?
 
Hepskatti Mä voisin kuvitella itteni paremmin tyttölapsen äitinä, kun yksi tyytö jo onkin. En varmaan osais poikia hoitaakaan :whistle:

Olikohan se tässä pinossa kun jollain oli tietoutta niistä y-x-stä. Olikohan se että tytöt elää pitempään ja pojat on nopeita, tai jotai :D En tiedä..

Mulle gyne sano että joka toinenpäivä pitäs puuhastella, jos haluis raskautua. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja meilinde:
Hepskatti Mitä enemmän sitä parempi! Niin olihan se Sirpa Selännekin lukenu jostain opuksesta että miten niitä tyttöjä tehdään! Kuulostaa kyllä mun mielestä ihan pentutehtailulta, (tuttu sana kun tässä koiria olen kahtellut.)
Oon kyllä sitä mieltä että keskittyy siihen tekemiseen juuri Laadulla ja niin usein kuin pystyy, toiveena saada edes se yksi lapsi, ja voi kun se olisi vielä terve!
Niin no, ihanaahan jos se olis vielä sukupuoleltaan se mitä toivoo... Mutta että sinne asti päästään niin huh huh.
No, joillakin asiat voi mennä hyvinkin mutkattomasti, jopa saaden läheiset tuntemaan kateellisuutta, että nuo ne saa kaikki asiat mitä mä oisin halunnu.
Kyllä meitä pieniä ihmisiä opetetaan rankallakin kädellä siitä opista, että miten vähän me voidaan vaikuttaa elämän kulkuun. Me voidaan tehdä niitä valintoja. Suuret kaavat on asetettu valmiiksi..Ja ai että jos ne ei miellytäkään
:headwall: .Huomaan itse ainakin usein taistelevani elämää vastaan, mulle heti kaikki nyt-mentaliteetilla.
Tämä oli ihan niin kuin mun suusta tullutta tekstiä! Hyvin sanottu! :) :wave:
 
Kaa Sun profiilissa on ihana koirankuva! :) Onko se mitä rotua? Koiraa olen pitkän aikaa pohtinut.. vähän sillä silmillä kahtonut.

Toiveena olisi saada hauva, joka tarvitsee hyvän kodin. Mielellään "vahinkopentueesta" luonnonsuomin keinoin. Sekarotuinen.
 
Täällä on aamulla testattu tyylipuhdas nega. Nyt voipi ainakin hyvällä omalla tunnolla ottaa illalla muutaman saunasiiderin. Täti tulee siis viimeistään tiistaina. Ens kierrosta tulis jouluvauva, jos onni osuu kohdalleen.

Näin kyl viime yönä unta että sain plussan kahteen eri testiin... Tiiän ainakin, että mulla tulee näköjään rinnat kipeiks viikko ennen tätiä, ei oo kyl koskaan ennen tullut. Nyt kaks kiertoa näin ollut.
 
mul ei kans koskaa rinnat kipeydy, eihä sitä tiedä vaiks jatkossa kipeytyis.. tosin eipä ole vielkää kipeytyny ni tuskin :) tääl ei mittää uutta, tätiä odotellaan ilman mitää tuntemuksia ees.. joskus sitä alavatsan vihlomista mut hyvin harvoin ja sekin on aika vähäistä sillo ko vihloo.. et eiköhä se täti sit torstaina tuu..
 
Nyt masentaa :attn: mieheni ei pysty niin ei. Tämä kierto menee siis ilman mitään sutinoita. En tiiä miten voisin auttaa/piristää miestä, jotta sais siihen jotain eloa. Itse sanoo jotta mieli tahtoo mut toinen pää ei mukana jutussa.En tiiä..tuntuu pahalta ja toinen vetäytyy aina vaan kauemmas joka kerta kun ei onnaa.No piti jonnekkin vuodattaa oloaan.. :|
 
voi erzi, lohtu :hug: sinulle :) toivottavasti ovis oiskin myöhemmin ja mies innostuis.. meil tuota ongelmaa ei oikeen ole niin en osaa siihen sanoa.. mutta jotenkin oudolta tuntuu jos niin pitkään sitä jatkuu.. ettei miehesi olisi masentunut? tai vain liian ressaantunut yrityksestä? Jos puhuisitte asiasta niin jos stressiki helpottais?
 
Hei kaikille!

Laittelin nyt tuon tämän päivän listan, johon ei vielä ole tikruliinin tietoja korjattua, koska mies laittoi sen nettiin äsken.. Meillä modeemi sanoo itsensä irti.. Joskus toimii joskus ei.. Joten en pystynyt eilen nettiin sitä siirtelee.. Ainoastaan päivittää itelle sen =).

tikruliini: Pahoittelut tädistä! :hug: Nyt ei onnex tarvinnut kärsiä todella pitkästä kierrosta.
Mie kärsin mielettömistä niska- ja hartiaseudun kivuista, joista seurasi sitten ihanat päänsäryt. Melkein päivittäin jouduin särkylääkettä syömään. Oikea rinta oli vasenta rintaa niin paljon isompi, että sain vain haaveilla uusien vaatteiden, rintaliivien yms ostosta. Aina vain huppari päällä.
Terveyskeskuksesta laittoi lääkäri lähetteen kys:siin ja sieltä tuli sitten kutsu plastiikkakirurgian puolelle. En kyllä yhtään muista paljon maksoi, mutta kuitenkin ihan kiva summa oli. Vasenta rintaa kohotettiin ja oikeasta rinnasta lähti -400g + kohotettiin.
Leikkauksen jälkeen kivut olivat sietämättömät.
Mutta nyt en ole kärsinyt kivuista. Jos on ollut päänsärkyä johtuen justiinsa siitä, että niskat on jumissa yms.. Ni se on yleensä johtunut siitä, että en ole muistanut venytellä.

Itsellä varsinkin kokoeron huomasi myös siitä, ku minä en pystynyt ilman kipuja käymään jumpassakaan. Enpä pysty nyttenkään hyppimään yms, koska oikea polvi on kipeä. Polvilumpio kuluu koko ajan.. Varsinkin, jos joutuu rasituksessa olemaan.
 
erzi: Voi sua. On varmasti raskasta. Munkin miehellä oli vaikeuksia yhdynnyssä yhdessä vaiheessa kivuliaan ihmottuman takia. Vaikka fyysinen syy on ehkä helpompi henkisesti, niin tällä alueella ongelmat on niin herkkiä. On vaikeaa puhuakin loukkamatta. Yksi ovis meilläkin meni (jälkeen päin vähän harmitti, kun sillioin jopa saattoi oikeasti tapahtua se ovis, kun kierto oli suht normaali.. en kyllä onneksi miehelle mitään sanonut!). Vieläkin saadaan olla vähän varovaisia. Kieltämättä ei mitenkään hyväksi ollut seksielämälle ja se kyllä helposti vaikuttaa myös parisuhteeseen.. Siis hirveästi viisautta ja kärsivällisyyttä! :heart:
 

Yhteistyössä