** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

en minä tiiä! Edellisestä raskaudesta on jo kohta 9vuotta, sillon olin niin nuori ja pöllö etten sellaisia edes tajunnut seurailla. Mut ei mul kyl oo pätkääkään täti olo, kuhan oottelen ja kahtelen miten käy! Testi oli nega aamulla.

Toivossa on hyvä elää, sanos lapamatokin! :heart:
 
Pikaiseen vain käväisen, omalla kohdalla ei mitään uutta. Tuhrut tuhruiltu ja nyt sit tätiä odotellaan. Kun vaan tuo isäntäkin olis edes joskus kotona :headwall: Päivät töis, illat töis, joskus vielä yötki töis....No, mut nyt mentävä, kakku uunissa, kun huomenna tulee poitsun synttärivieraita. Nuorimies täyttää maanantaina 7v :heart:
 
Huomenta!
enpä ole taas hetkeen kirjoitellut jotta on hieman luettavaa ja kommentoitavaa mutta laitetaas nyt ainakin jotain :)
arcathalle paranemisia pian sinne! ja pahoittelut tädistä :hug:
tuulialle :hug: negasta vaikkakin hieman myöhässä tulee..
luppana :hug: tädistä sinne
erzi onnittelut vielä koiravauvasta :heart: meillä koiruusvauveli saadaan kotio perjantaina ja vilä pitää malttaa oottaa :heart:
rouva bennetille tervetuloa täältäkin :flower:
amalia oikein mahtavat onnittelut täältä :flower: :heart:
tikruliinille en ole tainnut sanoa, että tsemppiä laihdutukseen! ja kiva että kierto alkaa tasaantua :)
luminka onnittelut täältäkin vielä :flower: :heart:
lumi-marja :hug: menetyksen johdosta, mutta tervetuloa kuitenkin kirjoittelemaan :flower:
nti pahoittelut tädistä :hug:
ouska teretulemast :flower:
möyhky pahoittelut km:sta :hug: mutta tervetuloa :flower:
kaa pahoittelut tädistä myös sinne :hug:
kiva kuulla lurustakin välillä :)
lapinmaria pahoittelut tädistä myös sinne :hug:
jonttu79 tervetuloa :flower:
piksu :hug:
mariq :hug:
tiiwi tervetulloo! :flower:
no mites on RD? :whistle:

tänne omaan oloon ei sitten mitään uutta :)
 
Hyvää Huomenta Kaikille!

Heräsin klo 9 jälkeen ja kädet täristen menin vessaan tekemään testiä. Ukko sanoi, että alahan mennä jo! Minä olin, että en tee.. Jännittää..

Menin kuitenkin ja heti tuli kaksi viivaa.. Eli onkai se selvä plussa vai haamu?

Tässä pari epäselvää kuvaa:



 
Onnea red dragon :heart: :flower: :heart: Olen täällä käynyt aina välillä kurkkimassa vaikka muuten olen ollut taka-alalla. Ja olin jotenkin aivan varma että nyt sulle se plussa pärähtää ja niinhän kävi :heart: :heart: Nyt oikeen paljon onnea odotukseen.
Siksi olen sinua seuraillut kun sinullakin oli hormoonikierukka ennen tätä raskautta, eikö vaan? (niin kuin minullakin) MinÄ olen ajoittain heittänyt jo toiveeni tästä kolmosesta, että minusta on tullut jo niin seniili, ettei kroppa toimi :LOL: Mutta saas nähdä :kieh:
 
maaruska: Juu oli hormonikierukka kolme kuukautta, jonka jälkeen lähti.. Eihän tää ollut kuin yk 8 ja olin heittänyt jo hanskat naulaan.
Mutta en tiiä, jotenkin vain oli tunne, että olisinkohan.. Mutta en uskaltanut siihen luottaa..

Kyllä se sinullakin viel tärppää!
 
maaruska: en tiiä.. Ajatukset pyörii jossain.. Tai ei oikeastaan missään.. On vain niin pilvilinnoissa olo.. Ei usko viel..
Nyt vain jännittää, että meneehän kaikki hyvin.. Huh huh.. Jännittää..

Ja kohta ollaan lähdössä mökille paistaa makkaraa ja saunoo. onpa hauskaa sinnekin mennä, ku olen muissa maailmoissa. Ja yrittää olla ottamatta alkoholia.. Jospa yhden siiderin ottais saunaan, ni eivät ihmettelis niin pahasti.. En tiiä..
 
red ja mulla kun oli hormoonikirukka miltein neljä vuotta, no nyt olen tikut ostanut, vaikka vannoin etten ikinä tule niitä käyttämään, mutta kai se on pakko kun ei tunnetta oviksesta ollenkaan ja kiertokin on ajoittain kummallinen. No aika näyttää, onneksi on nuo kaksi murkkua jo :LOL:
 

Yhteistyössä