** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Red Dragon usko nyt vaan totta se on ja kaikki menee varmasti hyvin loppuun asti. Ja viivahan oli aivan selkeä, ei anna epäilyksen sijaakaan. Ja sinulla on oikeus kulkea pää pilvissä, mutta nauti kuitenkin mökki päivästä, toivottavasti teillä siellä on kaunis ilma..
Minä ryhdyn järjestelemään tytön syntymäpäiviä.
 
maaruska: Paljonkos siellä tyttö täyttää? Paljon onnea synttärisankarille! :flower: Meidän koiruliinilla on tänään 1 vuotis synttärit :heart:
On kai se pakko uskoa. Heti tuli kaksi viivaa ja kyl ne ihan selvät on.. Täällä on aivan mahtava sää! :D
 
rd onnea!!! :flower: :flower: sinä jos joku ansaitsee plussan!!! yhtä kauan olaan täälä palstoilla pyöritty ja aina sinä vaan jaksat päivitellä listoja ja kirjotella juttuja, pitää elämää yllä täälä palstoilla :D miten meille nuy käy kun sä siirryt odotuspuolelle :/

:LOL: eiköhän me pärjätä!! hurjasti onnea vielä kerran!!!! :flower: :flower: :flower:
 
RD: Ihanaa! Upeaa!! Mahtavaa!!! Paljon onnea :flower: Ihan selvä plussa!

JJ-t
: Samassa tilanteessa ollaan! Mulla on kp 67.. Mulle on ainakin turha tulla sanomaan, että miettimisestä johtuu. Oon itse asiassa jo melkein unohtanut koko asian, kun on ollut kaikkea kivaa. Mulla tuskin johtuu noista pillereistäkään. Päin vastoin! Pillerit piti vähän aikaa kurissa kierron ja nyt omat hormoonit laittaa taas hommat sekaisin. Mietin jo vähän pitäiskö syödä välillä taas e-pillereitä, niin ois vähän aikaa hedelmällinen! :) Luulisin, että noista pillereden negatiivisistä vaikutuksista puhutaan paljon ilman mitään todellista tutkimustietoa, vain yksittäistapausten pohjalta. Viimeisien vuosien aikana pillerit ovat kehittyneet niin paljon. Ainakin niissä tutkimuksissa, joita minä olen lukenut, on sanottu, että pillereiden vaikutukset on olemattomat, koska niissä on sekä hyviä että huonoja puolia. (Tosin tutkimuksia täytyisi lukea useita, jotta saisi luotettavampaa tietoa.) Sitä en taida kuitenkaan vielä tehdä. Sen sijaan rupesin syömään keltarauhashormoonia (mulla Primolut ja usein on Terolut). Ajattelin vedellä niitä gynen suosituksesta pari kuukautta, jospa se kierto siitä tasottuis.
 
kyselempä täälläkin että: Mites ootta aatellu ehkäisyn kanssa tehhä sit ko saatte tän seuraavan toivotun lapsen?
Me ollaa aateltu et ei mitään ehkäsyä, täysimetys saa hoitaa sen, ja vähän katottais kalenteriakin et ei ihan het yritetä eli koitetaan eka sit oviksen aikaan vaiks keskeytetyllä yhdynnällä.. koska me kummiski halutaan toinen het perä jälkeen mut jos ei jaksais iha het ni sit vois vähäse vaa estellä mut et tulis jos ois tullaksee silti :p
 
erzi: Kiitos viel onnitteluista! :flower:

Pitää ruveta lähtee laittaa saunakamppeet valmiix ja tytöt pukee. Lähetää eka anopille laittaa digiboxi, sit käyn kaupasta ostaa pätkiskakun loppuainekset ja suklaaruutujen. Sitten lähdetään mökille paistaa makkaraa ja saunomaan.

Mukavaa päivää kaikille! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
tikruliini etkös se ollut sinä jota tossa kuukausi takaperin patistettiin lääkärin puheille venyneen kierron takia...?? oliko syytä miksi kierto venyi ja saitko jotain lääkettä yms.. ja oliko ns. poppaskonsetja siihen että tämä kierto olikin ton 33 päivää??

t: epätoivoinen kp 51, viimeks kierto 42(syyskuussa 07), sen jälkeen plussa kp 52 (marraskuussa), sen jälkeen km. rv.10+3 (joulukuussa), sen jälkeen tuhrumenkat kp.43 (tammikuussa)...ja odotan että kroppa toimis oikein :headwall:
En saanut lääkäriltä mitää. Käski vain odottaa viel kuukauden. Jos sitten ei olisi alkanut niin olisin jotain pillereitä saanut. Nytkään ei ollut mitään että kiertolyheni. Kaikki tapahtui vain luomusti
 
RD onnea tuhannesti :heart: :flower: :hug: ihanaa, miten olikin sellanen kutina että ei mene sulla montaa kiertoa tässä kun plussaat, ja tarkotan nyt siis sitä kun oon alkanut täällä kirjotella vaikka teille olikin jo yk8 :) ja ihan selkee plussahan tuo on

miracle meillä ei varmaan ehkäisyä tule ollenkaan vaan annetaan neljännen tulal jos mulla terveys vielä antaa periksi, sitten ehkä otan hormonikierukan, en aio enää pillereitä syödä, ne riittää mulle :whistle:
ja ikinä muuten en oo ajatellut että täysimetys olisi oiva ehkäsykeino, mut täytyy nyt kyllä kokemuksen perusteella sanoa että kyllä tuo aika hyvin toimii :kieh: nyt vaan toivon että mulla kroppa alkaa palautuu normiin kiertoon kun kuopus on alkanut tuota pulloa syödä enemmässä määrin ja imetys tapahtuu oikeestaan enää 3xpäivässä.. :D
 
umayya, mä just et ko tulee ni on tullakseen mut uskon et täysimetys aika hyvin estää raskaaksituloa.. tosin senkin kahtoo sit et imettääkö edes (voiko, riittääkö maito siis jne.). Mut sillai vähä aattelin et sit otan kierukan ku alkaa lapsiluku täyttyä, enkä mäkää enää pillereitä aio syödä:) mut saa nähä.. ku sais ees sen ekan ny..
 

Yhteistyössä