** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

linna miracle kiitos teille. Ei mua se harmita ettei oviksen aikaan onnistu. Enemmänkin se ettei onnistu muutenkaan. Taukoa jo reilu kuukausi niin alkaa ihmetyttää.Ehdottelin taukoa lapsi projektiin, koska välillä tuntui itsestäkin ettei jaksa, mutta mieheni ei tahdo taukoja. Mietin sitäkin tahtooko mieheni lasta liian paljon josta aiheuttuu stressiä ja kykenemättömyyttä.En tiedä, pitäisi saada jonkin sortin kontakti mieheeni että puhuisi mikä mättää. Enkä ole mielestäni painostanut mitenkään asian suhteen.
 
Erzi Yritä olla nyt vaan positiivisella mielellä.. Tiedän täysin miltä susta tuntuu! Meillä oli monta vuotta sitten, melkeinpä vuoden (varmaankin 8-9 kk)kestänyt selibaatti juuri tuosta syystä. Oli rankka juttu mulle ja tottakai miehelle.
Mun neuvo on. Unohtakaa seksi hetkeksi!! Tiedän..järjetön ajatus, mutta välttämätöntä. Osoita läheisyyttä niin ettei siihen tule seksuaalista jännitettä. Jos voitte puhua, sopikaa ettei nyt vähään aikaan seksiä ollenkaan. Tosiasia on että ET VOI TEHDÄ PALJOAKAAN, varsinkaan miehesi puolesta.
Jos kestää pitkään...(aika aina yksilöllistä) eikä muutenkaan arki/kommunikointi suju. Olette sen verran umpikujassa että suosittelen ammattiapua, tietty sillä edellytyksellä että molemmat haluaa! Siinä vaiheessa kun puhutaan jo ammattiavusta, mies yleensä helpottuu (avautuu) Joko haluaa itse selvittää vilpittömästi mikä on vialla kun ei itsekään ymmärrä, tai kertoo itse mikä on! Syitä kun voi olla monia..
Kärsivällisyyttä, ja halauksia! :heart: :heart:
Asiat järjestyy AINA! :)
 
meilinde pitänee ottaa neuvosta vaari :) Minullahan tuo seksi mielessä pyörii, miehellä ilmeisesti ei pahemmin.No tuskin vielä ihan ammattiapua kaivataan, kuiteskin vasta kuukausi tätä selibaattia takana. Pitää yrittää saada mies avautumaan ja jospa ne syyt sieltä selviäis.Yritettävä vain saada omat ajatukset nyt muualle koko seksistä.
 
Moikka,

Täti saapui kiltisti taas ajallaan. Minut voi vaikka ottaa pois listalta, tulee sen verran vähän kirjoiteltua. Käyn seurailemassa kyllä mitä teille kuuluu ja jos jonain päivänä se ihme tapahtuu että vauvakin vielä tulee niin tulen sitten kertoilemaan =)

Kovasti onnea kaikille yritykseen ja plussien täytteistä kevään odotusta!
 
Heissan!

Huomasin ettei tietojani olekaan päivitetty listaan... :eek:
Tiedot oli sivul 22

Tänään olis siis kp8 ja yk12
jos RD voisit ne laitella listaan olis kiva juttu, vaikken täällä täl hetkellä kovin aktiivisesti kirjoittelekaan. :ashamed:
 
päppä: ja ihan kuin oisin laittanut ne tiedot silloin.. En tiedä.. Alkaa harmaita hiuksia itselleni tulemaan.. En itselleni anna anteeksi, vaikka kuinka yritän viestit aina läpi lukea.. :ashamed:

buffo: :hug: Tuuhan sit ilmoittelemaan!
 
mun masu on ku potkupallo.. tosin sitä se on aika usein.. eli ei mikkään oire sentäs :D hävettää vaan ku muutoin on täysin sopusuhtanen eikä mikkään laiha mut ei olleskaa läskikään vaa iha normi ni sit masu on usein iha mielettömän iso.. Siel kai sit on vaa nii paljon ilmaa tai jotain ku välil se taas ei oo nii iso.. mikä siihe vois auttaa? Ku näyttää et oisin 6 kuulla raskaana (vähintää ) ku o nii mielettömän kokonen.. siis oikeesti! kehtaa koht men missää ku luullaan pian raskaana olevaks..
 
Kaa
Heips kaikille! Ajattelin tämän kierron taustailla. Käyn siis lueskelemassa aina välillä, mutta paljon harvemmin. Pitäkää mut listalla, palaan sitten kuukauden päästä taas aktiivisemmin.

Plussatuulia!
 
täälä on taustaultu ja tätiä ei näy :headwall: uhkasin niin kovasti mennä lääkäriin, mutta vielä en ole saanut aikaseksi..eilinen päivä meni kovassa alaselkäkivuissa ja illalla huomasinkin ihan järkyttävät limat, oli siis n. 20 cm pitkää limaa..ovis...? ja kp 50 oli eilen :eek: järkevältähän se kuulostais että olis oikeestaaan jäänyt yhdet kuukautiset väliin tai jotain..voiko oviskipu/ munasolun kasvamiskipu tuntua selän puolella?? ja vaikuttaisiko siihen että mulla on taaksepäin kallistunut kohtu..??


nyt pitänee alkaa lukemaan teidän viestejä kun en oo viikkoon lukenut.. taitaa olla aika urakka :D
 
tikruliini etkös se ollut sinä jota tossa kuukausi takaperin patistettiin lääkärin puheille venyneen kierron takia...?? oliko syytä miksi kierto venyi ja saitko jotain lääkettä yms.. ja oliko ns. poppaskonsetja siihen että tämä kierto olikin ton 33 päivää??

t: epätoivoinen kp 51, viimeks kierto 42(syyskuussa 07), sen jälkeen plussa kp 52 (marraskuussa), sen jälkeen km. rv.10+3 (joulukuussa), sen jälkeen tuhrumenkat kp.43 (tammikuussa)...ja odotan että kroppa toimis oikein :headwall:
 
mut eihän se kroppa kaikilla heti palaudu esim pillereiden jälkeen.. pitäs kärsivällisesti vain odottaa.. miettiminen todennäk. vain aiheuttaa kierron venymistä. Toivotaan et pian täti tulis jos ei raskaudesta kyse ole, ookko JJ-t nyt testaillu?
 
Heippa kanssasisaret :hug:

Siirryn tänne teidän joukkoonne kun putosin tuolta viime viikon jännääjistä :snotty:

Täti tulla pärähti kolme päivää sovitusta tapaamisesta. Että alas tultiin korkealta ja kovaa!!
Nyt sit uusin kujein uuten kiertoon.

Nyt siis menossa 3/29 ja yk 4 pyörähti käyntiin

Viikon päästä menen moikkaan gyneä. Kun viime papasta on jo parisen vuotta :| Joten aika taas tsekata nuo kanavat. Ja samalla kyllä kysäsen viimeisimmät vinkit raskautumiseen ja pyydän jos samalla katselis tuota mun alavatsaani sillä silmällä.

Meillä siis jännäillään viikolla 13 tarkkaa päivää en uskalla luvata kun ennen kellon tarkat menkkani tulivat tasan 4 viikon välein ja nyt sitten vasta kolmen päivän odottelun ja ilon pilaajaksi :headwall:

Siispä täältä tullaan B)
 

Yhteistyössä