** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Nyt on rutkasti lyhyempi tukka! :) Simmonen et miltei kummiski saa kii, mut takaata lyhempi ja pitenee eteen, myös otsatukka tehtiin,simmosta ku mul ei oo ollu sitten ala-yläasteen :) Pientä ja ihanaa piristystä välil! =)

Sirpulalle mukavaa vloppua :)
 
tikruliini: Ostamaan vaan :D Minulla löytyy yksi apteekin oma testi kaapissa.. Mutta teenkö lauantaina tai sunnuntaina.. Sen näkee sitten tuleeko täti huomenna kylään vai ei.

Sirpula: Mukavaa reissua sinulle! :wave:

miracle: Eiköstä vaan oo mukava saada jotain piristystä :D Itse sain eilen kampaajalla sellaisen mallin, joka varmaankin on pitkään. Sanoin kampaajalle, että mallin pitää olla sellainen, että minun ei tartte ku vahaa levittää hiuksiin ja sit muotoilla nopeasti ja lakkaa päälle :LOL: . Ja hyvät tuli! :D
 
Kaa
Meilinde, tiedän tuon tunteen. Täälläkin alkaa olla 10 vuotta yhteiseloa takana ja kieltämättä arki on tullut jo tuohon seksielämäänkin. Itselläni vietit hieman nousivat, kun hormoniehkäisyn jätti pois, joten se helpotti. Halut on yhä tallella molemmilla, mutta arkielämä vetää niin väsyneeksi, että joskus voi olla viikkojakin väliä... mutta laatu korvaa määrän ja emme vielä kertaakaan ole rakastelleet vain "vauvan teko" mielessä. Aina on ollut se "oikea halukin" mukana. Niin vakavaksi en halua tämän homman menevän. Mutta siis kysymykseesi; kyllä, arki on tullut tähänkin asiaan.
 
meilinde: Täällä kanssa oltu lähemmäs 10 vuotta yhdessä, ja ei kyllä joka toinen päivä peittoja heilutella. Eli vinkkejä ei oo luvassa. Joskus tekee mieli tosi usein molemmilla ja toisinaan, no, ei vaan tee mieli.. Jos ois ees yhtään säännöllinen kierto, että vois jotenkin ajoittaa.. mutta lähelläkään..
 
Täällä karmea olo jatkuu.. Jotain olen saanut vähän syötyäkin ja juotua ihan kiitettävästi, onneksi pysynyt sisällä. Päätä särkee ja väsyttää, heikko olo ja vatsa kipeä jo pelkästään tädinkin takia.

Huominen olisi vielä sairaslomaa, mutta pakko vissiin käydä hakemassa aamulla tämänpäiväisen työssäoppimisinfon paperit.. Täytyy vain toivoa, että aamulla ei ole yhtä hirveä olo kuin nyt.. :x
 
meilinde: me ollaan oltu yhdessä 5 vuotta ja saattaa olla kuukausi ettei harrasteta seksiä.. rakastetaan kyllä kovasti ja pussaillaan ja halitaan joka päivä ja paljon mut se seksi on tosiaan jäänyt vähemmälle. kyllähän sitä alussa oli haluja joka päivä useaan kertaan mut nyt se vaan jotenkin aina unohtuu moneks viikoks. eikä se minuu ainakaan häiritse. mulla lentelee perhosia mahassa vieläkin kun mies pussaa ja se riittää meille. olihan se rankkaa puuhailla joka toinen päivä kun vauvaa "yritettiin" ja meinas usko loppua.. jotenki jo ärsytti kun ovisaika alko lähestyä kun oli aina töiden jälkeen niin väsyny ja silti piti seksiä harrastaa.
 
Tunteeko teistä kukaa kätee joka olis käyny rintojenkorjausleikkauksessa tai rasvaimussa? Minulla on oikean puolen rinta huomattavasti isompi kuin vasen. Ja niska on siltäpuolelta usein kipeä. Rasvaimua olen miettinyt myös. Tallinnassa olisi halvempaa tehdä kuin suomessa.
 
HepsKatti
Tänne tulee sellaisella vauhdilla tekstiä, ettei perässä meinaa pysyä :LOL:

Meillä alkais olla käsillä ne tärppipäivät luultavasti, jos tästä kierrosta pamahtais plussa. Mietin vaan, et kannattaako pupuilla siltikin vaan joka toinen päivä vai joka päivä? Etenkin, kun se tyttö olis niin kiva :D

Mä saavuin tossa hetki sitten rääkistä, oli meinaan sellainen step-tunti, että hyvä, kun jalat kantoi sen jälkeen :LOL: . Mut arvatkaa onko nyt hyvä olo ja voi syödä hyvällä omatunnolla sen iltapalavoikkarin :saint:
 
plussatuulisia tulin kaikille toivottelemaan! :heart: ++++++++ :heart:
paranemisia flunnan kourissa kärvisteleville ja isot rutistukset tädin yllättämille :hug:
mukavaa iltaa kaikille ja rentoa kevätoloilua!!

~amalia ja pikkuinen 5+1~
 
mie ainaski pyrkiny joka pvä pupuileen et ainaski tärppäis (se ku ei voi olla taattua et simpat kestäis ees sitä pvää enempää vaik 2-3 pvää onkin normaalimpi), ja mie haluun kyl lapsen, oli se tyttö tai poika.. sit ku tehtailis monta poikaa esmeks ni sit vois sillai ajoitella et ois mahikset tyttöön.. mut ny pääasia et ku sais sen plussan nopiaan.. alkaa jo koht ärsytys iskeä... Tosin mul on aina et joku pvä on semmone ärsytys olo tän suhteen ja useimmin kyl on et no kyl se sielt tulee ja ny ainaski saa enempi valmistautua äidiksi tuloon ja siihen plussaan :) Ois vaa nii ihana ku sais ees sen yhen...
 
Tikruliini Mulla ei ole rintoja, kun olen niin pieni! :LOL: Pystyn jopa hetkittäin nauraa sille.. Olen itse ajatellut leikausta, mutta vasta sen jälkeen kun lapset on tehty! Pieni B- kuppi olis ihan kiva! :D
Rasvaimua älä edes harkitse jos on lähiaikoina toiveita raskaudesta. Ja vielä pirun kivulias operaatio.
Jonkin verran olen tutkiskellut noita asioita, koulutuksen puolesta..siitä on kyllä aikaa :D
Tallinnasta, Laatukirurgia taitaa olla ykkönen. Silti ottaisin palvelut Suomesta. Vakuudet on paremmat, jos jotain menisi tai menee pieleen.
 
Hepskatti Mitä enemmän sitä parempi! Niin olihan se Sirpa Selännekin lukenu jostain opuksesta että miten niitä tyttöjä tehdään! Kuulostaa kyllä mun mielestä ihan pentutehtailulta, (tuttu sana kun tässä koiria olen kahtellut.)
Oon kyllä sitä mieltä että keskittyy siihen tekemiseen juuri Laadulla ja niin usein kuin pystyy, toiveena saada edes se yksi lapsi, ja voi kun se olisi vielä terve!
Niin no, ihanaahan jos se olis vielä sukupuoleltaan se mitä toivoo... Mutta että sinne asti päästään niin huh huh.
No, joillakin asiat voi mennä hyvinkin mutkattomasti, jopa saaden läheiset tuntemaan kateellisuutta, että nuo ne saa kaikki asiat mitä mä oisin halunnu.
Kyllä meitä pieniä ihmisiä opetetaan rankallakin kädellä siitä opista, että miten vähän me voidaan vaikuttaa elämän kulkuun. Me voidaan tehdä niitä valintoja. Suuret kaavat on asetettu valmiiksi..Ja ai että jos ne ei miellytäkään
:headwall: .Huomaan itse ainakin usein taistelevani elämää vastaan, mulle heti kaikki nyt-mentaliteetilla.
 
Tikruliini Se korjausjuttu vois olla hyvä jos on sitä terveydellistä haittaa, pahenee vaan iän myötä. Siitä varmaankin saa jotain korvausta jos todistetaan olevan sitä terveydellistä haittaakin... en oo ihan varma miten se nykyään menee.
 

Yhteistyössä