** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Taas on lämpö pompannut 37, syödessä alko huimaan, masua nipistelee, tissit on oudot - ei kuitenkaan kosketus arat. Tuntuu kuin jotain lorisee housuihin, mut ei mitään. Tätiä ootellessa...

Miina: Testaan viimeistään su aamuna kun lähdetään laivalle... tai sit vaan odottelen ens viikon lopulle. Testejä on kyl kaapissa, ei vaan tee yhtään mieli testaa!
 
miracle: ihan ohjeiden mukaset määrät laitoin kaikkee.. voipi olla että miun makuaistissa on vika ja se kakku on muiden mielestä ok.. mulla ku nää maku aistit heittää nykysin häränpyllyä.. en pysty enää avaamaan jääkaapin ovea ku siellä on se pätkiksen haju... eli eiköhän se vika oo vaan mun hormooneissa.. eikä kakkukaan ollu enää niin löysää ku sai jä'äkaapissa kunnolla jähmettyy. hyvä ku teillä muilla onnistu
 
:LOL: nooh ens kerral parempi tuuri :p ja kyl mieki luulin et tost ois parempaa tullu ko siel sivulla niin sitä hehkutettiin mut onneks tuo mies ees tykkää et se ois tosi hyvää kuulema :D Tosin ei se munkaa mielest pahaa ole, ihan ok:ta mut ois voina ehk pätkiksii kipata sinne vähempi :D
 
[/b]ERZI Täällä on kuule ihan sama meininki! Ja voi että on kivaa. Oikein kun katotaan että nyt sitte joka toinen päivä... niin" muutama" kerta kuukaudessa. jippii! Mä olin alussa tosi huolestunut asiasta, mutta aika on tehnyt tehtävänsä. Sitä ajattelee että tulee sitten raskaaksi, kun sen aika on. Mä kuitenkin uskon niin vahvasti elämän suunnitelmaan, että ei niitä lapsia tekemällä tehdä. ( Tietty ei ne pyhästä hengestäkään tule! ;) )
Välillä tuntuu, kun tässä on oltu kohta kymmenen vuotta yhdessä, niin seksi on tosi rutiinia, puurtamista. Oikeesti kävi viime kerralla niin, että homma lopahti heti alkuunsa, niin ei ole käyny vuosiin. :headwall: , tuli itelle semmonen olo, että vitsi mä olen viehättävä/haluttava (siis ei yhtään)!
Esileikki..mitä se on? :whistle:
Tänään oikein funtsin tuota, että mun täytyy tosiaan löytää uudestaan tuon sisäinen naiseni, ja nauttia omasta kehostani ja rakentaa uudestaan seksuaalisuhde niin itteeni kuin mieheen.
Olisi tosi kiva saada vilunväristyksiä, muulloinkin kuin kylmään petiin mennessään.
Otetaan
Erzi ihan rauhassa! :heart: Asiat järjestyy aina parhainpäin, jaksettais olla vaan maltillisia! :heart: :heart:
 
miracle: Heti piti kopsata itellekki tuo pätkis-kakun ohje, kuulosti tosi hyvälle! :p Niin teetkö sä sen sellaiseen kuivakakku-vuokaan vai mihin?

Arcatha ja muutkin flunssan kourissa olevat: Pikaista paranemista sinne, se on kyllä tympee tauti! :headwall: Mullakin kesti melkein kaks viikkoa enneku kokonaan loppu, miehellä kesti reilu viikon. Että on täällä kämpässä ainakin viime viikkoina köhitty ja niistetty jos ei muuta... :snotty: :ashamed:

Tänä aamuna oli ihana kun luennolla ollessani mies laitto viestin että tulla käymään kotona, teki kuulemma niin kovasti mieli aamuseksiä, ettei pystyny lähteen töihinkään... :D No mähän tietty muka migreeniin vedoten häivyin kesken luennon (hyi mua! :attn: ) ja tulin kotiin. Ja kyllä kannatti... :whistle: ;)
 
Sirpula: Hyi sinua! Eihän nyt noin saa tehdä. :D :whistle:

Voi tsiisus kuinka paljon kello on jo :eek: . Minnekähän mun väsymys sitten yhtäkkiä hävis.. Jäin huonepeliin koukkuun.. Pakko oli lopettaa.. On hauskaa huomenna herätä töihin väsyneenä.. Ja jään viel yksin.. Ja menkat alkaa.. Voi ku kivaa :headwall:

Kaikille Hyvää Yötä Tasapuolisesti! :wave:
 
RD: Kyllä kai sitä hyvän tarkoituksen puolesta voi vaikka poiskin olla...? :D Ei vaan ku ne ei ollu edes pakollisia luentoja ja olin muutenkin jotenkin niin kypsänä koko touhuun, niin mies varmaan luki mun ajatukset että halusinki tulla jo pois.. :whistle:
 
Mulla kakku onnistu ihan ok. Tosin kuorrutusta en tehny ollenkaan. En jaksanu. :D Meneehän se noinki, mies tykkäs kovasti, mun makuun ehkä liikaa kaakaota, vaikka laitoinki sitä ruokalusikallisen vähemmän kuin ohjeessa sanottin.
Irtoski jopa vuuasta tosi helposti, vaikka pelkäsin ettei irtoais... Ihan hivenen murtu päältä, ei enää ees näy, ku just siltä kohtaa leikkasin maistiaispalan. :D
 
Täällä viime yö mennyt ihan päin seiniä.. :ashamed:

Paskat tämä mitään influenssaa ole.. oliskohan Norovirus tai Rotavirus kyseessä..
Eilen kuuden maita illalla alkoi ripulointi, ja jatkuu vain edelleen.. Mikään ei pysy sisällä,
olen kyllä yrittänyt juoda, mutta ei.. Alkaa olemaan paikat aika kipeinä.. :ashamed: Kuumetta ei ole enää, että olisko ollu, että kun kuume ei tätä saanu poissa pysymään, niin katosi itsestään ja ripuli tuli tilalle.

Mieskin lähti just työterveyteen kun heräsi ennen kuutta ja alkoi itsekin oksentaa. Olisi ollut aamuvuoroon hänellä meno.

Nyt sais joku halvalla kaamean taudin.. :x
 
Mahaa on särkenyt vihlasumaisesti. Tämä alkoi eilen ja jatkui koko yön. Nyt vähän helpottanut. Olisikoos täti tulossa vai mistäköös johtuu. Kuvotus jatkui myös koko yön. Yön aikana tuli sitten nukuttua varmaan kolmisen tuntia.
 
Arcathalle Pikaista paranemista! Kaikkee sitä on liikkellä!
Sirpula Niin sitä pitää!! :D

Tehäänpäs nyt näin..ONKO TÄÄLLÄ PARISKUNTIA JOTKA ON OLLU N. 10 VUOTTA YHDESSÄ JA HARJOITTELEE SÄÄNNÖLLISESTI LAPSENTEKOA N. JOKA TOINEN PÄIVÄ?
HYVÄT NEUVOT OLISI PAIKALLAAN..KUINKA SIIS JAKSATTE? :D
 
meilinde tiedän ettei lapsia tekemällä tehdä, yritysta takana 11/06 alkaen ja yksi km. Enkä sitä seksiä ole vailla pelkästään lapsen saamisen tiimoilta vaan muutenkin kaipaan sitä. Nyt yli kuukausi viime kerrasta ni alkaa ihmetyttää. Ollaan sillä periaatteella, et tulee kun tulee. Mies lähinnä vaanii näitä ovisaikoja, mut ei sitten kuitenkaan tapahdu mitään. Me kokeiltiin yks kuukaus viime vuonna tota joka toinen päivä menetelmää ja sitä ei jaksettu ainakaan me kokeilla uudestaan.
 
Nyt ei muista..olitteko ERZI käyneet lapsettomuustutkimuksissa? Kaikki kunnossa?
Miehen haluttomuus. Siitäpä ei paljon puhuta, mutta se on tosi yleistä! Taustalla voi olla vaikka mitä, suorituspaineet, epäonnistumisen pelko, nii ja täytyy tuohon pistää vielä se kaiken kattava lapsuus. :|
Mä olen ainakin omassa jutussa ajatellu, että mun pitäis osata paremmin puhua omista fiiliksistä, niin ettei mies koe sitä hyökkäykseksi! Asetin siis ittelleni tavoitteen :attn: Katotaan miten akan käy!!
Mies on ulkomailla vielä ens viikon niin saan haudutella, sitte tuumasta toimeen, hope so! :D
 
Sirpula: juu semmoseen kuivakakku vuokaan tein :) Ja kyl mullaki ois kakku onnistunu iha hyvi jos en ois niit pätkiksii liikaa siihi lisänny :D ja ilman kuorrutetta se ois ollu tooosi hyvä, mut oikeestaan se ol tolleenki kiva, ens kerral vois koittaa sil kunnon suklaal, eli ei valkosuklaal :p

Mul ei oo mitää oireita, ei oireen oiretta juuri.. eli ei yhtää raskautunu olo ni en ennee ees testaile ennen 6. pvää :p
 
meilinde minut on tutkittu 11/07 eikä mitään vikaa. Miestä ei ole tutkittu, koska ilmeisesti kunnossa kerran yhdesti jo raskaus alkanut. Tässä kierrossa olisi ollut mahdollisuus mennä molemmat tarkempaan syyniin, mutta haluttiin vielä yrittää ilman hoitoja. Ehkä sitten ensi kuussa.
 
miracle: Tätyypäs itekin kokeilla ko. reseptiä viikonlopun jälkeen kun palaamme reissusta! :p

Lähdemmä viikonlopuksi kummitytön perheen luo kyläilemään, joten mua ei täällä näy ku varmaan su seuraavan kerran. Mutta oikein hyvät viikonloput kaikille, plussatuulia! ;) :whistle: :wave:
 
Jo on kiirettä töissä.. Nyt vähän helpotti, että pääs koneellakin pistäytyy :whistle:
250 esitettä odottaa nidontaa.. Jipii!! Jää huomiselle.. Ja ens viikkoon, jos en huomenna kaikkia saa tehtyä. Riippuu ihan miten tulee muita töitä. Olen yksin töissä, kun pomo lähti tyttärensä luokse.

Arcatha: Paranemisia sinne! :hug:

Kuulin äsken mieheltä, että esikoinen on alkanut ripuloimaan.. Jo kahdesti housuun :x . Onneksi en ole kotona ja töiden jälkeen lähen heti ohjaamaan varhaisnuorille kerhoa.
 

Yhteistyössä