** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Arcatha: Onneksi olkoon todella hyvästä arvosanasta! :flower:

Bumba: Jospa vierailut kotiin sattuis otolliseen hetkeen! :D

Erzi: Mukavaa, kun tuut takas rupattelee meidän kaa :D

nti & charlott: Nyt pitäisi olla päivitetty oikein.

Mie kävin tänään tiimarista ostaa jo esikoisen synttäreille muutaman lautasen + mukit ja servetteja yms. Kassalla odotin vuoroani, niin alkoi sumenemaan.. Hyvä, etten pyörtynyt. Mistä lie johtui, vaikka olin vasta syönyt.

Töissä piti kiirettä. Huomenna ois kampaaja.. Mitähän sitä keksis.
 
Heips, täältä taustalta :wave:

Täällä tuntuu olevan kans aika outoja juttuja liikkeellä tai sitten on iskemässä jokin tauti.
Perjantaina meinasin oksentaa autoon kun oltiin menossa ostoksille ja kaupassakin jalat tuntu veteliltä, eilen illalla palelin ihan älyttömästi ja teki pahaa.
Tänään on sitten ollut koko iltapäivän outo olo, ihan kun ois kuumeessa ja oksettaa. Töissä meinasin nukahtaa nukkariin kun kuuntelin lasten tuhinoita, töiden jälkeen sitten simahdin sänkyyn tunniksi. Rintoja jomottaa, eivät ole kuitenkaan kosketus arat. :headwall:

On tää naisena olo välillä aika vaikeeta.
 
Kävin tänään koiruliinin kaa lenkillä.. Ajattelin, että heräilen, ku käyn raittiissa ulkoilmassa.. Ja kissan paskat.. Jos olisin ruvennut makaa lumihankeen ni varmasti olisin nukahtanut..

Mutta nyt yrittää, jos jaksaisin pari taloushallinnon tehtävää tehdä.

Hyvää yötä kaikille! :wave:
 
No nyt sit painoa tuli lisää. Että tämä laihdutus on vaikeaa. En millään jaksaisi tehdä tuolla jumppalaitteella 7 päivänä viikossa. Nyt teen 3 päivänä sit välipäivä. Täytyy varmaan vielä lisää vähentää tuota syömistä
 
Nyt olis hyvän neuvot kalliit..

Eilen illalla olin pahalla päällä kuin mikä.. Mies yritti suostutella peittoja heiluttelemaan, mutta minä itkin ja lähes huusin, että kun minä en jaksa :ashamed: Syy selvisi pian, yöllä kuumetta oli pahimillaan 39.70, tärisin kahden peiton alla kylmästä ja sisälämpötila oli 23 :ashamed: Ei mulla muuten ole kipeä olo, mitä nyt selkä hiemen kipeä ja voimat ihan loppu. Nyt lämpöä on vähän alle 38, mutta on ilmeisesti nousemaan päin, kun alkaa yöllisen buranan vaikutus lakkaamaan..

Tätiä ei näy ei kuulu ja testikin näyttä negatiivista.
 
blaah... mä oon ihan kipee...siis en muista milloin viimeks tämmöstä....lähes 39 kuumetta :|
ja räkä valuu, lapsetkin flunssassa mutt eivät niin pahasti. kamala olo, pää on niin kipeä ett se varmaan räjähtää!

Arcahta, oisko tää sitä A-virusta kun pitää tota korkeaa kuumetta.

viikonloppuna parhaat mahku päivät tulossa pekp13 lakp14 jospa silloin sit oisin jo tolpillani, mieskin kun lähtee reissuun pariks päiväks. onneks mummu on apuna. eipä muuta.
:snotty:
 
Tääl lämmöt edellee kohol mut pientä kipuilua masus. Menkkoje pitäs alkaa vkon päästä.

Ol parin tunnin mittane riitaki miehen kans eikä sitä oikee saatu ees sovittua illal ku mies meni puol neljän mais töihin yöl ni ol pakko nukkuaki.. tosin kyl mä siin lopus sit halailin sitä ko se oli jo pedis ja mä siis tulin myöhemmi ko olin möks ja kattelin telkkuu.. noh, onneks näit riitoi tulee sentää vaa kerta pariin kk :) Tul varmaa lähinnä vaa siks et miehel ollu tosi rankkoja aamuja töis koko ajan.. ny neljättä vetelee ja sitä ennen pari vapaata mut sitäki ennen vain aamua... eli just kolmen neljän mais heräämistä ja työt kestäny pahimmillaan neljään pväl..
 
Ei tule mitään.. :( Taitaa tämän kierron yritykset jäädä todellakin yritykseks, en nyt tiiä mikä mättää ja miksi. Mies haluaa lasta ja kyselee millon otollisin aika ja nyt kun on niin ei pysty..olen ihmeissäni.En ole painostanut tai muuta..viime kerrasta alkaa olla jo kuukausi :attn:
 
Jooh.. kävin lekurissa..

terveyskeskuksen päivystys oli ihan täynnä, joten kirjoitti sairaanhoitaja lähetteen labroihin ja piti jäädä odottamaan aluesairaalalle.. Kyllähän tuolla tuota aikaa vierähti..

Kokeista ei mitään löytynyt, joten lekuri kirjoitti sairasloman perjantaihin asti nimikkeellä influenssa. Tosin piti vielä uudestaan mennä labraan.. otti PVK:n ja influessa näytteen.. hyi olkoon, se vasta oli hirveää :$

Olo on kuin kuollut ja kuopattu, eikä ajatus kulje. Tuntuu pahalta kun jää jälkeen koulussa :ashamed: Kuumetta 38,78 :'(
 

Yhteistyössä