** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Luru ihana kun oot käynä tääl kummiski ain kertomas mite menee :wave: mitenkäs se mies, lopettiks se sen tupakanpolton ku sä pidit palstataukoo vaihtariks (näin muistelisin..)

).( :Mä en ny tiiä yhtää mitä mä aattelisin.. mun mielest torstaina tuli selvää ovislimaa ja sillo ois ollu ovis tai sit pe (en muista oliks pe vai la se pvä jollon oli aika kuivahkoo alakerras :p ). Ny siis lämmöt digimittaril ei oo noussu mut elohopeamittaril on.. (digimittariin tulee välil se L merkki siihe, jota joskus mietin et no jos se tarkoittaa low eli et patteri ois lopus, mut vaihdettii patteri ja samalail toimii..)..

Kn ol ny sit (juu en voi olla koittamat.. :ashamed: ) pehmeähkö suultaan ja auki mut muutoin kovahko, ylttää iha hyvi.. Sillo oletetun oviksen aikaan se ol kans tuommonen mut vähäse ylempänä ja sit aukinaisempi kai.. yritän vaa pikkasen koittaa eli kunnol en tiiä aukinaisuutta ko en viihti hirmusti räplätä sitä... Ja ny on kuivahko alakerta jälleen.. ollu ton jälkeen ku oletin et ovis ois ollu (sillo lima oli tosi runsasta yhen kerran ja todella selvää ovislimaa ja kipuiluakin oli).. Nyt sit en tiiä mitä tää on ko välil sattuu masuun.. et onko mul ny sit menkkaoireita vain näin aikasin.. äh...
 
Laitoin tytöt päikkäreille.. Olivat sen verran kiukkuisia.. Kun vain nukahtaisivat.. Itsekin olen väsynyt. Iski ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Nukkuisvat vaikka tunnin, jonka jälkeen pääsis sinne kauppaan ja kirjastoon..
 
Khimaira
miracle juu, lopettihan se mies polttamisen =) Olen aika ylpeä hänestä :heart:
Entä jos annat sen kn on ihan omassa olossaan? Kun siinä tapahtuviasta muutoksisata ei välttämättä voi päätellä yhtään mitään..Ja vaikka voisi, niin niin varhaiset päätelmät ovat "yhtä tyhjän kanssa" :/ Mulla ainakin mieli seesteytyi sen verran, etten enää odota plussaa- toivon kylläkin :saint:
 
Heippa kaikki! :wave:

Tulin vain ilmoittamaan, että meillä vauvan yritys jää tauolle vähäksi aikaa. Ihan vain siitä syystä, että en halua vauvaa loppuvuodesta. ( Yksi jouluvauva riittää. :D ) Eli muutama kuukausi pidetään väliä ja jatketaan yritystä huhtikuussa. =) Mielelläni tässä pinossa pysyn mukana. Älkää hyljätkö!! :D

Kaikille paljon onnea ja paljon plussia! :heart:
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista ja osanotoista :hug:

TaikaSäde meillä kans joulupoika ja ymmärrän hyvin, miksi vähän taukoa. Kyllä sen verran on saanut pojalta kuulla, mitn kamalaa on jouluna viettää synttäreitä, että ihan sen takia toiveet kääntyy sinne tammikuun puolelle :) Toisaalta, jos vain terve lapsi saataisi, niin mitä väliä milloin syntyy. Vaikka kyllä ne joulunpyhät vähän on sellaisia että...

Tuhruttelu näyttäisi loppuvan ja sitähän tässä on odotettukin jo pitkään. Mukavalta tuntuu ajatus, että pääsee pian isännän kans pupupuuhiin, kun ei ole voinu pitkään aikaa mitään tehdä. Joulukuun puolestavälistä on oltu eka vuotojen takia selibaatissa ja sit oli niin mieli maassa että ei jaksanut edes ajatella. Nyt sit tämän jälkivuodon takia ja jos se nyt tosiaan loppu, niin mikään ei enää pidättele :D

Nyt ulkoilemaan ja pian lapset tuleekin kotia. Pikkuneidin kans ensin reipas lenkki lumisateessa :wave:
 
Ihana tausta tosiaan tuossa meidän listassa :heart:

Lumi-Marjalle suuri voimarutistus :hug: ja tervetuloa kuumeilemaan meidän kanssa!

Onnea plussanneille, nyt en enää muista nikkejä! :)

nti :hug:

Tervetuloa mukaan myös ouska ja Möhky!! =)

Tänne ei kummempia, tää alkukierto on aina niin hiton tylsää aikaa.. No, onneks pian alkaa olla tärppipäivät näkyvissä :snotty:
 
meillä nukutaan.
vähän flunssasta kärsitään kaikki...räkää riittä! yskää ja kiukkua.
mulla ääni lähes pois.
jospa uni auttaa niin ku yleensä.

onko kellään tullut pientä vuotoa kp8?
hypätkää yli...jos ei innosta nämä hmm...ihanat asiat... :ashamed:
tosi vähän tulee, siis oikeestaan vaan pyyhkiessä, outoa.
voisko olla limakalvot vaan jotenkin kuivat..

Aurinko paistaa joten ulos sit ku noi herää.
 
Luru oot oikees ja tiedän sen mut silti mä aina "ajaudun" sitä kokeilemaan jos se jotain kertoisi :headwall: lähtösin ehk siit et viime kierrost se kertoi niin selvästi ovulaation ajankohdan... ehk pitäs juu jättää rauhaan.. mut mite sitä osaa jättää!? :D Ja hieno juttu et lopetti tupakanpolton!! Mullaki mies lopettanu vuos sitte iha sen satunnaisenkin (joskus amiston aikaan poltti iha kunnol) ja mie en sitä tuntenukaa ku poltti.. tosin en varmaa ois ottanukaa jos ois polttanu :D sen verta mie sitä tapaa miehissä inhoon :p
 
Paljon onnea amalialle plussauksesta, paljon pikaliimaa matkaan! :hug:

Ouska ja möhky: Tervetuloa porukkaan mukaan! :wave:

RD: Kyselit noista vaunuista... Meillä on melko hyvin selvillä jo minkälaiset vaunut käydään ostamassa sitten kun vauva on tulossa; Emmaljungat olis hakusalla, varmaankin Duo Edget. Ja värinä olis ihana just se musta-tumman ruskea, se on niin nätti! =)
Varmaankin myös jotkut Gragon matkarattaat ostettaisiin sitten joskus lisäksi, mutta ei varmasti heti alkuun niin tarpeelliset, kun kuitenkin halutaan reissun päällä ollessa pikkuista (vauvaikäistä ) pitää vielä kunnon vaunukopassa. Ja turvakaukalo tulee olemaan Gragon autobaby, saadaan omilta sisaruksiltamme lainaan (elleivät ite tarvi silloin! ;) ). Se on kyllä niin kätevä etten muuta huolisikaan. Jos ei lainaan saataisiin niin ostettaisiin sitten oma sellainen. Olis toivottavasti tulevaisuudessa esikoisen jälkeenkin käyttäjiä tiedossa.. =)

).:) Vähän mieli maassa; kävin torstaina siellä labrassa ja soittelin tänään tuloksia. Progesteroniarvo oli ollu 2.7, kun sen pitäis olla näillä kp:llä yli 25 - mikäli ovulaatio olisi tapahtunut. Eli ainakaan kp 20 mennessä ovulaatiota ei ollu tapahtunut... Nyt sitten aloitan kp 30 terolutit 10 pv ja sitten uudessa kierrossa Clomifenit kehiin. Toivon niin sydämeni pohjasta, että clomifeneilla saisimme hartaasti toivotun plussan. :heart:
 
Täytyis varmaan mennä hakemaan niitä Terolutteja, kun tuo kp on jo 63. Eipä niitten avulla varmaan raskaaksi tulla, mutta ei kyllä näinkään. Tosin on saanutkin ajatukset pois tuosta vauva-asiasta, kun ei ole oikein mikään vaihe kierrossa menossa.. Noh eipä tässä mikään hoppu, lokakuussahan vasta aloitettiin.

Tervetuloa palaajat!
 
Onnea kaikille plussanneille :heart: ja :hug: kaikille joilla täti on tullut vierailulle.

En ole paljoa kerinnyt täällä käymään kun on ollut melkoista härdelliä meillä. Ensinäkin ostettiin oma asunto :heart: Ja samalla ollaan kovasti yritetty suunnitella ja tehdä hääjuttuja eteenpäin plus nyt viikon päästä lähdetään Thaimaahan 3viikoksi. Hyvä toisaalta että on ollut paljon asioita mietittävänä koska pystyn clomit aloittamaan vasta tuon reissun jälkeen. Että täällä vain odotellaan tuonne maaliskuun lopulle jospa sitten alkaisi tapahtumaan :)
 
Charlott ihanan paljon kivoja juttuja sulla!! =) Mekin suunniteltais thaimaan matkaa mut ei ois kun yks vko käytettävis niin se ois aika turhan lyhyt.. (miehel ku ei enempää lomaa siin ole) ja asuntoo kans meinataan hommata (tosin miehen nimiin, mulla ku ei mitää tuloja ole muuta ko opintotuki ja sekin koht loppuu) mut pittää eka oottaa et saa tietoon saako mies sitä siirtoa lahteen.. ni siks vähä jäissä sekin homma. aikasintaa saa tietää sit ens kuussa kai.. Mut onnea omasta kämpästä etenkin ja iloisuutta häiden suunnitteluun! :heart:
 
Uppista, nostetaanpa ettei pudota toiselle sivulle. ;)

Mulla näyttäs olevan lämmöt pikkuhiljaa nousussa. Ehkä. Ellei terolut (eilen illalla otin ekan) nosta lämpöä. Su-aamuna oli vielä luokkaa 36,18, eilen 36,27, tänä aamuna jotakuinki 36,46. Jos ovis on tapahtunu, niin se on kyllä ihme!! Ja tosi ihana ihme. Sehän ois sitte varmaan ollu sunnuntaina, jollon mulla oli halutki korkealla (..miesparka..). :D Noh, pitää seurailla lämpöä että nouseeko vielä, vai onko vaan sattumaa että nyt hivenen korkeammalla. :)
 

Yhteistyössä