** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Huomenta.

Alkaa usko loppua.. Pitihän se sitten nyt testata uudestaan tuolla aconin herkällä kympillä.. mutta eihän sieltä mitään tullut..

Tänään aion soittaa soittoaikaa terveystaloon sille gynelle millä kävin. Teroluttien lopettamisesta on jo niin monta päivää, että kyllä olis menkkojen pitäny alkaa jos olis ollu tullakseen. Sanoi mulle vielä se lekuri kun viimeksi sille soitin, että nyt kun annosta nostetaan, niin pitäisi alkaa vuodon heti teroluttien lopettamisen jälkeen. mutta kun ei näy ei kuulu, eikä kyllä sitä plussaakaan.. :'(
 
Tässä koulussa istuskelen.. Väsyttää.. Opettaja on persiistä.. :headwall: Väkisin meinaa nukahtaa..

Olisko kenelläkään ohjetta, jossa ois helppoja vauvanvaatteita? Eniten neuloen/virkaten, mutta myös ompelemalla. Tekis mieli ruveta tekee, vaikka raskaana en olekaan.
Mutta haluaa pientä näperreltävää. Voinhan mä tietenkin kaverin vauveliinille tehdä. :heart:
 
:wave:
terppa!
huh en ehdi millään viikonlopun juttuja nyt lukasta, kiva kun olet täällä-kin Lumi-Marja
vaikka syy täälläoloon on kovin surullinen... :'( voimia!
yhdessä kohti kevättä! Ja Aurinkohan siellä näyttää paistavankin.
=)

Meillä yritykset aloitettu ;) tämän viikon lopulla taitais olla taas ne hyvä mahku päivät, ainakin mitä ovikseen tulee!! oon ite bongannu sen olevan lähes aina kp14 ja siitä ne plussatkin ovat laskureiden mukaan tulleet. Toiveet korkealla, kuten kait aina ikuisella optimistilla. Nähtäväks jää...
 
Nyt varmaankin alkaa itsellä menkat.. Ainakin tuntuis siltä, että lirahtais housuun.. Minkä takia kierto heiluu ylös-alas.. Alkaa entistä enemmän vain masentaa. Eli kohta tulee siis mahakivutkin :headwall:

Ihan kuin nämä tylsät tunnit jo riittäis tälle päivälle.
 
pahoitteluja tädeistä ja negoista ja lohtu :hug: t päälle :)

Mul kyl ny toivo menee ko lämmöt ne ei vaan nouse.. et kai mä en sit ovuloinu.. TOSIN digitaalimittari näytti kainalost 36,6 ja elohopea 37,2.. et mitä uskoa ny sit.. ja pepust digitaaline näytti 37,11 mut elohopeal en oo viel mittaillu..
 
Tervehdys kaikille jännäilijöille! Kirjoittelin aiemmin tuolla kesävauvasta haaveilevien palstalla ja plussahan sieltä sitten marraskuussa 2007 pärähtikin.

Valitettavasti kaikki ei mennyt kuten toivottiin, vaan keskenmeno osui meidänkin tielle.

Nyt tapahtuneesta useampia viikkoja ja uskaltauduin taas kirjoittelemaan tänne, kun tätikin pörhälsi paikalle. Toivottavasi uusi raskaus alkaa pian ja lopputulos on parempi kuin edellisellä yrityksellä.

Joten tässäpä tietoja: kp 4 / 28-32 yk 4
esikoista yritetään saada alulle

 
Kaa
Täällä vatsa on tulessa ja sattuu... eli kp 1/32 ja yk 3. Hieno juttu on se, että kierto on tasaantunut todella hyvin km:n jälkeen tuohon 32 päivään. Ihan ok fiilis siis, uusi kierto ja uudet kujeet!
 
mul sattuu masuun.. tonne alas ja oikeelle.. enempi kylkeen ku mahaan kaiketi.. äh, onkohan nää ny sit ekoja oireita menkoista ku kyl se ovis kaiketi piti olla jo.. eikä oo limojakaan yhtää enää.. Sillo viime to maissa oli viimoset limat..
 
Khimaira
Lumi-Marjalle :hug: Mukava kuitenkin että palasit meidän matkaan, etkä tuonne toiseen pinoon :)

Tervetulloo uudet, ainakin
Möhky,Ouska, Luppana :wave:

Monille tädistä
Aika vähän on plussia siunaantunut :(

Mulla ei mitään uutta, töistä lähdin eilen kesken päivän- kuumetta kotiin päästyä jo 38, illalla 39...Tosi "hyvä" olo :$ Onneksi osaston lääkäri sattui olemaan paikalla ja kirjoitti ystävällisestä s-lomaa, ettei tarvinut lähteä päivystykseen istumaan..
Ovis on ihan selkeesti ovilla- limaa tulee siis ihan älyttömästi :eek: Miusta vähän tuntuu, että nyt on eka kunnon ovis sitten muutaman kierron :/ Ei kahteen aiempaan kiertoon ollut tällaista aikaa ollenkaan :/ Mutta taitaa jäädä se tärppikin saamatta, kun olen nyt kipeenä ja nuo työtkin- ei oikein jaksa iltavuoron jälkeen ajatella muuta kuin nukkumista :ashamed:
Mutta ei harmita- jotenkin mieli on rauhoittunut tässä palstatauon aikana- ajattelen muutakin kuin vauvan saantia :whistle: :snotty: :saint: :D

Oikein ihanaa alkanutta viikkoa kaikille =) :wave: Kyllä mä täällä olen, ainakin taustoilla välillä :saint:
 

Yhteistyössä