vierailija
Kerran lehmä ei tuota maitoa ellei saa vasikoita. Toisin sanoen tarvitaan kaksi nautaa, sonnin ja lehmän ja niille massiiviset laitumet.
Lehmä ja keinosiementäjä.Kerran lehmä ei tuota maitoa ellei saa vasikoita. Toisin sanoen tarvitaan kaksi nautaa, sonnin ja lehmän ja niille massiiviset laitumet.
Jep, keinosiementäjä ei tarvitse paljon laidunta.Lehmä ja keinosiementäjä.
Ei lehmällä ole poikasia. Lehmällä on vasikka.Lehmä ei ole lehmä jos se ei ole poikinut
Lehmä poikii eli synnyttää vasikan.Ei lehmällä ole poikasia. Lehmällä on vasikka.
Luovutan tietämisen kilttikselle.Lehmä poikii eli synnyttää vasikan.
Et taida tietää mitään kotieläimistä.
Lehmä sentään alkaa lypsää maitoa vasikoituaan. (Ternimaito on muuten hyvää). Kilttimieheltä tuo ei taida onnistua edes keinosiementäjän avulla, raskasta olisi varmaan edes yrittää....
Tais nyt mennä ne reijät hiukan sekaisin sulta. Se, että siementäjä joutuu useinmiten tyhjentämään peräsuolen ennenkuin saa tuntuman itse operaatioaluelle, ei suinkaan tarkoita peräsuoleen siementämistä. Kyllä se siemen tuupataan sinne kohdunkaulan vaiheille ja ihan sitten eri luukusta.Kui mulla on vahva fiilis, että suurin osa miehistä jättäisi keinosiementämisen kesken oivaltaessaan että lehmällähän se mihkä trööttä tuikataan on sama mistä paska lentää välillä varpusparven lailla kohti takana olevaa seinää.
Joitteko muka raakamaitoa?nyt kun asun yksin, ja ostan maidon kaupasta. oon miettinyt, että miten kova työ se olis ollut kantaa maito kaupasta silloin kun oli 6 lasta ja mies. kyllä siinä olis käsivarret venyneet. oli onneks maatalo ja maito omasta takaa
Tais nyt mennä ne reijät hiukan sekaisin sulta. Se, että siementäjä joutuu useinmiten tyhjentämään peräsuolen ennenkuin saa tuntuman itse operaatioaluelle, ei suinkaan tarkoita peräsuoleen siementämistä. Kyllä se siemen tuupataan sinne kohdunkaulan vaiheille ja ihan sitten eri luukusta.
kyll ihan omasta maitotankista. mitä ihmeellistä siinä on, näin maataloissa toimitaanJoitteko muka raakamaitoa?
väärin meni ei sitä mihinkään paskareikään tökätä.Kui mulla on vahva fiilis, että suurin osa miehistä jättäisi keinosiementämisen kesken oivaltaessaan että lehmällähän se mihkä trööttä tuikataan on sama mistä paska lentää välillä varpusparven lailla kohti takana olevaa seinää.
Mihin sä tarvitset nuo kaikki? Eikö yksi lypsävä riittäisi. Siis yksi kappale lehmääKerran lehmä ei tuota maitoa ellei saa vasikoita. Toisin sanoen tarvitaan kaksi nautaa, sonnin ja lehmän ja niille massiiviset laitumet.
Niinpä. Helpompaa se on sittenkin raahata se maito kaupasta isommallekin perheelle, saati sitten pariskunnalle.mutta aattele miten raskasta se sitten on kun navetassa on 60-1000 lehmää ja muut eläimet päälle ja siihe pelto- yms työt.