Oman maidon tuotanto taitaa kuitenkin olla aika raskasta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Lehmä sentään alkaa lypsää maitoa vasikoituaan. (Ternimaito on muuten hyvää). Kilttimieheltä tuo ei taida onnistua edes keinosiementäjän avulla, raskasta olisi varmaan edes yrittää.... 😜

Kui mulla on vahva fiilis, että suurin osa miehistä jättäisi keinosiementämisen kesken oivaltaessaan että lehmällähän se mihkä trööttä tuikataan on sama mistä paska lentää välillä varpusparven lailla kohti takana olevaa seinää.
 
Mut siis joo.

Helpommalla pääsette kun lasket, kuinka paljon teillä menee maitoa sellaisenaan, siis niin että maku on tärkeä, ja myös kuinka paljon kulutatte muutoin, leivonnassa, ruoanlaitossa maitoa silleen eteti sen maun ole niin väliä.


Sit haet sieltä tukusta kolmen kuukauden satsin kestomaitoa jälkimmäiseen tarkoitukseen ja tulevaisuudessa nappaat työmatkalla ollessasi ne paremman makuiset, tuoreet maidot mukaan pieneen kylmäkassiin
 
Kui mulla on vahva fiilis, että suurin osa miehistä jättäisi keinosiementämisen kesken oivaltaessaan että lehmällähän se mihkä trööttä tuikataan on sama mistä paska lentää välillä varpusparven lailla kohti takana olevaa seinää.
Tais nyt mennä ne reijät hiukan sekaisin sulta. Se, että siementäjä joutuu useinmiten tyhjentämään peräsuolen ennenkuin saa tuntuman itse operaatioaluelle, ei suinkaan tarkoita peräsuoleen siementämistä. Kyllä se siemen tuupataan sinne kohdunkaulan vaiheille ja ihan sitten eri luukusta.
 
Tais nyt mennä ne reijät hiukan sekaisin sulta. Se, että siementäjä joutuu useinmiten tyhjentämään peräsuolen ennenkuin saa tuntuman itse operaatioaluelle, ei suinkaan tarkoita peräsuoleen siementämistä. Kyllä se siemen tuupataan sinne kohdunkaulan vaiheille ja ihan sitten eri luukusta.

Elä ny puutu pikkuseikkoihin!
Pointti oli että plörähtää voi. Paineella!
 
vierailija
Mikä v..tu siinä on, että sä et osaa jatkaa samaan aloitukseen kaikkia asiaan liittyviä satujas? Miksi tätäkään ei voinut laittaa siihen ensimmäiseen lehmäaloitukseen jatkoksi?? Ketuttaa, kun joka toinen aloitus on sun satuiluja. Tai vielä parempi, kun lopettaisit kokonaan näiden satujen kirjoituksen ja poistuisit palstalta! Tätä soopaa enää kukaan usko, joten turhaan tuhlaat aikaasi näihin satuiluihin.
 

Yhteistyössä