** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

pamu k - kiitos onnitteluista :heart: tänään piti tehä vielä uuelleen testi ja plussaahan sekin näytti, ihan ei oo viiva vielä kontrolliviivan vahvuinen mutta selkeä kyllä :)

luminka - kovasti onnea plussauksesta :heart: minä ehdin juuri lokakuun pinoon (la 29.10) ainakin näillä näkymin, tarkentuu vasta myöhemmin! Onnea Onnea!!!!

nti - toivotaan että enteilee sulla raskautta, monesti olen kuullut näin olleen! onnea onnea tulevaan testaukseen :heart:
arcatha - pöh aamuiselle negalle.. iso hali ja rutistus :hug:

lumi-marja - tosi kurjaa kuulla teillä käyneen pienen kanssa noin.. :'( kovasti kovasti voimia ja jaksamista surunne keskelle :hug: toivottavasti saisitte mahdollisimman pian kokea uuden onnen koko matkan ajan :heart:

rd - voimia pannarisotkun siivoamiseen, onneksi toinen sentään onnistui :heart:

:heart: kaikille leppoisaa sunnuntaita ja plussaisia olotiloja! :heart:

 
HepsKatti
Miracle, esikoisen kanssa kestoillaan, mikä painaa sydäntä kestoiluasioissa :wave: ? Tosin ihan vastasyntyneen kanssa kestoilusta ei ole kokemusta, kun innostuin asiasta vasta myöhemmin.

Lumi-Marjalle iso halaus! Voi kuinka kurjaa mitä olette joutuneet käymään läpi :hug:
 
Hepskatti, en mie oikee osaa sanoo.. kaikki :D ko hauis kokeilla mut ei tiiä yhtään mitkä olis hyviä ja sit oon kyl sen kuullu et käytettyinä ne sit imee paremmin ni kannattaaks ostaa jostai huutonetistä tms.. entäs sit jos ne ei sovikkaan sit lapselle (jos ny joskus siis sais lapsen... tyhmää toisaalt tämmösii miettii ku ei oo ees raskaana mut kummiski :p ) ja jos ne falskaa tms.. ja kaikkee tommosia tullee usein mieleen et entäs, entäs.. jne.. Ja jos ne sit haisee kauhiasti tai jää tahroja tms.. ja kaikenlaista :p

Mä oon ite tehnä ny noin 10 sivua opparin liitteeseen (toimintaohjekansio) , ja tehtii kamun kans yhes ni sit saatii yht. 50 sivua noin.. ja sit itse oppariin tehny 16sivua tekstiä itseksein.. et oon mieki suht hyvi ahkeroinu koulujuttuje kans :D ja viel oppariin tulis sivuja varmaan joku 20 tms.. kahtoo sit et kuin hyvin saa juttua siihen...
 
HepsKatti
Miracle, en tiedä missä päin asut, mut sattuisiko teilläpäin olemaan vaippalainaamoa? Kestovaippainfon sivuilta voisi löytyä, et missä kaikkialla niitä on. Sieltä pientä maksua vastaan saisit kokeilla erilaisia vaippoja ja olisi helpompi löytää se oma suosikki. Vaipoilla on myös hyvä jälleenmyyntiarvo, et jos joku ei sovi, niin melkein täyteen hintaan saat myytyä sen eteenpäin. Meillä ei oo kestovaippa kertaakaan falskannut (joskus villahousut päästäneet kosteutta vähän läpi, mut ei märäksi asti), eikä ne haise ;) . Sappisaippualla lähtee kakkatahrat pois, ainakin kun heti pesee. Ja tosiaan vanhoissa vaipoissa on parempi imukyky kuin uusissa. Jos yhtään ompelukonetta osaat käyttää, niin vaippoja on itsekin tosi helppo tehdä.

Nyt 24 pariin :wave:
 
Hepskatti, kiitti vastauksista :) Tosin tulinkohan hullua hurskaammaks :p tuntuu vain ain et jos joku laittaa et no ei oo falskannu tms ni sit tuntuu et no entäs jos mun lapsen kohal sit falskaiskin ja sit mietin et no pitäiskö hankkii AIO vaippoja vain et ei tarvis sit niit kaiken mualiman juttuja niihin ostella mut sit jotkut sanonu et ne ei oo nii hyviä ku harsovaipat tms.. mut kanta-hämees asustellaan, tosin ei tietoo et onko sit asuinpaikkana lahden seutu kun sais vauvan.. äh, kumpa ees sais sen plussan ny ens alkuun :p :ashamed:
 
rd - no hyvä juttu ettei sentään kaikki valunu pitkin poikin! pannarin voimalla sitten vain sen uunin kimppuun ;) täälläkin tänään siivottu hela kämppä ja käyty juhlimassa miehen veljen ja vaimonsa pikkuneidin 1 vee synttäreitä :D salaa siinä aateltiin kuinka meilläkin talvella sellainen touhuaa kotona, tai aluksi tuhisee :heart:

~amalia ja pikkuinen 4+4~
 
enpäs menekään.. vaan kahtoo ukon kanssa nauhalta ohjelman, että ukko pääsee pelaa kaverinsa kaa battlefield 2142 (meniköhän ees oikein) :headwall: . Ihanaa, ku viikonloppuna pitää olla ihan varattu aika miehelle.
 
niin - ei kannata enää tänään alkaa sitä siivoamaan, huomenna annat muksuille lusikat niin syövät kaapien sen sieltä hyviin suihin ja uuni on puhdas :D ei vaiten, mut kyllä se sotku siellä huomiseenkin pysyy, nautinnollista sunnuntai iltaa ohjelmoidun ajan parissa miehesi kanssa :heart:

~amalia ja pikkuinen 4+4~
 
no amazing race:a ruvetaan kahtoo, jonka jälkeen ajattelin puhdistaa. Huomenna jo sit uudet suunnitelmat.. Ja luultavasti mies haluu jotain ruokaakin huomenna tehä.. Ja ei tiedä tarviseeko uunia :whistle:

Mut nyt kahtoo.. Kohta kaveri huutelee miestä.
 
Ei hitto et olikin mielenkiintoinen viikonloppu! Jääkaappi päätti ottaa ja hajota, eiku kaapillinen piloille mennyttä tavaraa roskiin... että kyrsis! Ja huomen aamulla pitäs jostain raapast rahat kasaa men ostaa uus jääkaappi ja sit viel jääkaapin sisältöki! Huhhuh!!!!!!!!!!
 
Toivossa päästä tosi toimiin jälleen..vois palailla keskustelemaan takaisin. Orpo olo kun jättänyt palstailun vähemmälle. No huomenna tiedän paremmin taustailenko edelleen vai mitäkä. Joka päivä kuitenkin tsekattava täältä kuulumiset. Ristiäisissä olin tänään sylikummina ja kyllä se vauvakuume vaan nousee..toivon niin että tässä kierrossa tärppäis. Olisi ihanaa viimein saada oma käärö =) No öitä nyt vaan..
 
Mäki oon noita vaunuasioita kovasti miettiny. Haluaisin, että ois iso koppa, heittoaisa, teleskooppiaisa tai joku säädettävä kuitenki ku oon niin lyhyt...yhdistelmävaunut toki. Tukeva runko, tavarakorissa saa myös olla tilaa... Pitäs kulkee hyvin päällystämättömällä tiellä, ja asfaltilla, kuin myös lumella... Huh. Vaatimuksia niin paljon. Pitkäikäisetki pitäs olla, että mahdollisimman montaa lasta sais niillä pukata. Emmaljungia oon miettiny, kaikissa toki on maanantaikappaleensa, mutta noin yleisesti ottaen pitäis kai olla laatutavaraa. (?)

Entäs tuo runko sitten, teräs- vai alumiinirunko. Tuntus ainaki että alumiini on sen verran pehmeämpää ja taipuisampaa kuin teräs, ettei ehkä niin pitkään kestä? Toki on kevyempi...mut se on taas asia jota mä en välttämättä kauheesti arvosta.

En mä taida ikinä löytää "niitä oikeita" vaunuja. :LOL:

Huomena sitte alotan taas terolutit. Ainakaan tänä aamuna ei ollu lämmöt yhtään noussu. Että ei varmaan ovista ole ollu, mutta jos nyt ois (ollu) niin eipä vois ainakaan yrityksen puutetta moittia. 3 kertaa vuorokaudessa, ja se on meille hurjan paljon. :D :p Kun tavallisesti on noin joka toinen päivä. Mut ku mua halutti :snotty: :D

Muistakaa tytöt positiivinen ajattelu! Sillä kerää positiivista energiaa ympärilleen ja silloin tapahtuu kivoja asioita. :p Tai ainaki ylipäätään on kivempia päiviä. :D Ainaki mulla on nyt ollu kun oon keskittyny positiivisiin ajatuksiin ja välttäny negatiivisia. ;)

Jospa lähtis nukkuu ennen ku hulluksi tuun. Tos tunti sitte pidin melkosen iltavillin ukkoni kanssa, yritin kutittaa sitä kitalaesta. :LOL: Pitkän taistelun jälkeen se luovutti ja anto mun kutittaa. Meinas että oon niin sitkeä että pakko luovuttaa. :LOL:

Joo-o...
 

Yhteistyössä