** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Kiitti tikruliini linkistä :hug:
Onhan näitä hauska katsella, että mitkähän vaunut sitten joskus valitsee.. Ja onneksi mulla on näköjään aikaa viel pitkään haikailla.. Jotenkin tuo kombi ei oo meidän makuun. Tiedä mikä mättää suunnittelussa.. Mutta laitettu suosikkeihin :D
 
RD: meil on nuo jovi airit ja oon tykänny! =) Mua ei kanskaan oikeen säväytä noi kombit.. Ihana kuva tein esikosta!
Luminka: Onnittelut! :flower:

Minä se sitten ostin jo rfsu:n r-testipaket eilen valmiiksi ootteleen, kun oli alessa.. :p Saan sitten joskus testailla, en usko että tässä kierros ois ehtiny tärpätä..

 
Tulin just lomalta! Oli ihanaa! Eikä ollut mielessä tämä mega-kierto. Täyty ihan tulla tarkistamaan tänne nuo kiertopäivät! Kaksi kuukautta jo.. huh huh.

Meidän varauksessa oli käynyt ihana erehdys ja pääsimme upeaan neljän tähden hotelliin. Kyllä sielu lepäsi! Suosittelen kyllä Koh Changia kaikille. Meidän ehdoton suosikkipaikka Thaimaassa. Nyt on iho taas ruskea ja täytyy palata arkeen miettimään, mistä saisi ostettua jotain hormooneita, että sais kuukautisetkin vaihteeksi..

En nyt ehdi lukemaan, mutta heti pisti silmään yksi iloinen uutinen. Onnea Luminka!
 
Meki suunniteltas thaimaan matkaa mut kahtoo nyt minne menis ja meniskö minnekää :p

tikruliini: pitäskö sun joskus selvittää mikä sul on ko ei raskauskaan tuota ainaista yökötysoloa tee.. vai tuleeko se aina vain loppukierrosta jolloin olis valeraskautta vain?
 
miracle ei mulla nyt ole kuvotusta ollut. Oli tuossa edellisessä pitkäs kierros noin puoles välis ja sit se hävis. Mutta nyt on stressi perästä. Tuleva muutto ahdistaa nyt jo kun on todella vähän asuntoja tällä hetkel neliöltää mitkä sopis meille.
Stressi aiheuttaa mulla usein kuvotusta ja pientä pään jomotusta. Yleinsä syöminen vie kuvotuksen pois mutta ei nyt.
 
nti
Heippa pitkästä aikaa. Täällä ollaa sairastettu urakalla. Nyt itte parantumassa tästä ihme kuumetaudista joka kesti pari vuorokautta. Mies ollut jo reilu viikon flunssanen.

Rupee näyttävästi kierto olemaan lopuillaa ja jännät paikat eessä.

Äsken ihan mielenkiinnosta tein raskaustestin ja ovistestin. Raskaustesti oli puhdas nega ja ovistestiin sain aika selkeen viivan että ihan hämärässäkin näky ilman tihkustamista. Mitä lie sitten merkkaa..luutavasti ei mitää.

Luminka: Toivottavasti viiva vahvistuu!
 
tikruliini: aa okei, no sitten ymmärrän :) toisethan reagoi stressiinkin tosi voimakkaasti myös fyysisesti, onneks mul ei oo semmosia koskaan.. oo huomannu ainaskaan.. kerra muute menin sekasin ko yks tikruliina oli tääl palstal mut se sit olikin eri nikki kuin sie :)
 
kp: No, enhän mä sitä näköjään ymmärtänyt.. Emmaljungat ja sit jovi air ovat ykkösvaihtoehtoja.. Mutta se on tällä hetkellä :D

Sain jopa koulutehtäviä tehtyä.. Ja pestyä viimeisen koneellisen pyykkiä. Pesin kolme koneellista tänään.

Kuopus on viel päikkäreillä ja esikoinen heräs äsken.
 
On muuten tosi ihanat luonnossa noi tervekaupan sivuilta tilatut vaunut! :) Yks kaveri tilas just sieltä ja oli tosi kivan näköset! Itekki voisin haluta sellaset..mut ehkä me noihin emmaljungiin päädyttäis kuitenki.. ne on ollu jo pitkään haaveissa. :D
 
Onnea luminka sinullekin plussasta! :flower: :flower: :flower:

Nti, minäkin olen lukenut/kuullut että ennen menkkoja usein ovistestit näyttävät plussaa tms. vahvaa haamua lh-hormonin takia... tarkempaa syytä en muista, tai osaa selittää. Itselläkin ovistestit reagoivat tädin lähestyvään tuloon ja viimeksi testailin vielä menkkojen jälkeenkin "melkein" plussaa ovistestillä... Toisaalta se toivottu raskauskin ilmeisesti näkyy joskus ovistesteissä, eli pidetään peukkuja :flower:

Vilkaisin noita linkkejä vaunu ym. aiheisiin. Enhän minä tajua tuosta aiheesta mitään! :D Mitkä olisi hyvät, mitä pitäisi arvostaa... Enkä kyllä vielä anna itselleni pitkään aikaa lupaa ihmetellä ko. asiaa. Eihän vielä tiedä tuleeko meille edes koskaan koko vauvaa :'(

).( Painokäyrä on tällä viikolla tainut lähteä ylöspäin. Noh, huomenna taas maanantai ja hyvä päivä kurinpalautukseen :D
 
mäki miettiny sitä et miten sitä sit ossoo olla ko plussais et ko en tiiä mittään esim vaunuista et millaset ois hyvät ja miks.. ja toinen asia on kestovaippailu ku haluisin sitä sit tehhä jos sais lapsen mut en ossais yhtään vaiks kuin yrittäsin tuoltaki lukkee tuolt kestovaippakerhon sivuilta vai mikä lie..
 
Voi helkutin helkutti! Nyt ketuttaa ja pahasti. Toinen pannari paistui.. Ja laitoin seuraavan uuniin.. Luulin, että se on jo kunnolla uunissa.. Mutta ei ollutkaan.. Vaan kippas.. Onneksi kerkesin ottaa kii, ettei kaikki valahtanu uuniin ja sieltä sitten sinne alas.. Ja osa myös lattialle..

Sain sitten iltasiivouksen.. Ihan ku jaksaisin..

Meinas itku tulla, ku lattialta siivosin.. :'(
 
Voi apua..

Vihdoinkin sain valmiiksi tuon tehtävän sosiaali- ja terveyspalveluista.. Vähän viime tippaan jätin :whistle: Ja piti olla pääpiirteittäin..

Kertokaa mulla mikä mulla on kun mun pääpiirteittäin tehty kartoitus kaupunkimme sosiaali- ja terveyspalveluista on 15 sivuinen :headwall: :p
 
Uusvanha tuloo takas. Aikani mietin, kehtaako kolkutella, mutta tulin ny kummiski. Todellisuudessa menee 2009 haaveiluksi, mutta pienen pieni teoreettinen mahdollisuus olis 2008 puolen ihanuudesta, mutta tässä pinkassa on enemmän tuttuja nimiä.

Raskausaika oli ihanaa kaikkine kolotuksineen ja väsymyksineen niin kauan kuin sitä kesti. Np ultrassa eka kerran saatiin ikäviä uutisia, kalloluita ei näkynyt. Tilannetta jäätiin seuraamaan (iitos kandin, joka ajatteli, että luut kasvaat) Seuranta aika helmikuun puoleenväliin. No, minä tilasin yksityiseltä kuitenkin ajan ja saatiin se tammikuun viimeiseelle, rapia viikko np ultran jälkeen. Lääkräi katsoi ja oli hiljaa, vastasi vain varovasti, ei täällä niitä kalloluita valitettavasti ole. Diagnoosiksi vahvistui anankefalia, aivottomuus. Suurinosa päästä puuttuisi eikä elinmahdollisuuksia ollut.

Suru oli suunnaton ja on edelleen. Aikaa kului prykratian paperiviidakossa ja raskaus eteni päivä päivältä. 9.2.2008 pieni pikkuruinen enkelipoika syntyi. Helmi-Onnista tuli Onni-enkeli. Saimme nähdä pikkuisen, kun hän syntyi käsiini. Siinähän oli, surullisen näköisenä, kaikki muut tallella, mutta pääpuuttui silmien yläpuolelta kokonaan ja takaraivo oli täysin avoin. Oli vartalossa muutakin ei normaalia, mutta ne viat johtunevat anakefaliasta myöskin.

Olo on tyhjä ja ajatukset heittelehtivät, mutta uutta kuitenkin jo hissukseen kuumeillaan. jälkitarkastus on 27.3., joten sen jälkeen virallisesti saa aloittaa, jos nyt lupa saadaan ja kaikki ok. Tämä uuden yrityksen ajattelu kuitenkin on parasta terapiaa ja sikis tännekkin putkahdan takaisin. Listassa näkyi olevan kuudetta kuumeilevien sarake tyhjä, joten sinne siis.

RD Lisäisitkö mut sinne listalle, Lumi-Marja, kp -/-, yk-, SeKs, vaikka mun rivi on vielä ihan raakile, niin lisäilen sitten sinne kuuluvat jutut, kun tulevat ajankohtaiseksi. Jos vain tällä tiedolla mukaan pääsee.

Nyt vain odotellaan tuhrun loppumista ja sitä, että pääsee taas edes harjottelemaan vauvantekopuuhia :whistle: Ajatukset on kuitenkin jo vahvasti tulevaisuudessa ja uusissa tuulissa, vaikka pikkuenkeli onkin mielessä alituiseen. Elämän on kuitenkin jatkuttava, emmekä tästä kuitenkaan enää nuorru.

Plussatuulia toivotellen, Lumi-Marja
 

Yhteistyössä