** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

kiitos onnitteluista miracle ja red dragon :heart: täällä ollaan vielä ihan epäuskoisella mielellä, mutta eiköhän tuo ajatus tuosta raskaudesta meihin pikkuhiljaa asetu :)

ja miracle - usko vain että kyllä se sinunkin vuorosi pian tulee, kyllä sinäkin pian tulet perässä!

kovasti kaikille lähettelen plussaOnnea :heart: :heart:
 
Kiitos orion :heart: ihan uskomattomalta tuntui kun vihdoin näki sen viivan siinä testi-ikkunassa, joka aina vaan ennen on loistanut valkeuttaan.. ja nyt pyörii mielessä niin tuhat asiaa että on niin sekaisin kuin käkikello - ja niin taitaa olla tuo miun mieskin.. :LOL:
 
rd - juuh, meinasin jo siellä ruotsissa sortua ihaniin vaavivaatteisiin :D ja laivalla kun muita kiinnosti mistä saa parasta kaljaa, minä sivusilmäilin odottavia äitejä ja mietin mitä kaikkea sitä pienelle sitten tarvitaankaan :) auto meille menee sitten jossain vaiheessa vaihtoon, kun nyt on tuommonen kolmiovinen kauppakassi :LOL: mun veli sai neljä kuukautta sitten vauvan vaimonsa kanssa (pojan) ja niiltä sitten varmasti saahaan paljon vaatetta ja muuta tarpeellista mitä leevi ei sitten lokakuussa 08 enää tarvihe. meillä on la muuten 29.10 ja itte olen syntynyt 30.10 :LOL:
 
Kaa
amalia miljoonasti onnea!

RD, en ole testannut. Saas nähdä milloin sitä uskallan edes harkita. Keskiviikkoa olen alustavasti ajatellut, mutta saatan sen tehdä aiemminkin jos viitsin. Meillä on vieraita su-ma, joten en viitsi silloin testailla, tiistaina on sitten aamuvuoro töissä, ja keskiviikkona iltavuoro. Silloin olisi sopiva hetki testille. Mietiskelen, ja käyn sitten kertomassa uutiset, oli ne mitä hyvänsä.
 
joha ol ylläri tännäänki.. yks vanha ystävä otti yhteyttä kahen vuoden jälkeen. Tosin en nää mitään syytä olla hänen kanssaan yhteyksissä, en myöskään kahden muun jotka lopetti yhteydenpidon sillo aikoinaan vaiks mielestäni niis oli kyl yhtä paljon syytä ku mussa. Mut jotkut ei vaan oikeesti ole ystäviä ja sen oon elämän aikana ainakin huomannu :)
 
amalia81 Onnea paljon!!!

RD kysyit noista vaunuista.. Me ollaan miehen kanssa puhuttu, että hankimme emmaljungan edge duot, koska ovat korkeat ja me ollaan molemmissa suvuissa aika pitkiä.. Ja mies nyt 187 cm ja minä 170 cm, niin ja tulevat isovanhemmat mun puolelta ovat kanssa aika pitkiä..
Eli tässä linkki mitkä vaunut..
http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=723&valikoimaid=1
Ja sitten linkki minkä värisiä ollaan ajateltu:
http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/Emmalj08_Edge_SpPasific.jpg
http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/Emmalj08_Edge_Elk.jpg
Ja sitten auton kanssa liikkumiseen on ajateltu matkarattaita, linkki....
GRACO QUATTRO DELUXE
http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=101&valikoimaid=5

Ja kaukalon valintaa ollaan mietitty jo ihan sen takia, että tiedetään millaiset tilat autossa pitäisi olla.. Olisin kiinnostunut Recarosta, mutta tämän hetkisen auton takapenkin turvavyöt ei riitä siihen..

KP
 
sil miehen kamulla ku oli se kuukauden ikänen poika ni niil oli semmoset tosi hyvän oloset brion vaunut, semmoset kevyet joilla voi sit hyssytelläki hyvin ko ne joustaa. Ja jotkut siniset tai violetit ois kivat rattaat :) mut sen ihmeempiä en oo miettiny, en aiemmin ees ollukaa mut ny ko mietin ni tommoset ois kivat, eli kevyet mis ois kummiski isot ja kevyet pyörät. Ja rattaat ois hyvät olla semmoset isommat et pääsee sit lumessakin (paitti et mis semmosta on :D) sit menemään. Tai sit et on vaihdettavat pyörät vain.
 
Tuossa tehtiin aamun mittaan tulkintoja miehen kanssa siitä testistä.. Sellaisia tulkintoja joita ei ääneen uskalla ehkä vielä sanoa, kun ei ole varmuutta tuosta testin toimivuudesta, mutta kun tosiaan siihen tulikin ensin viiva siihen testi-ikkunaan ja sitten rupes konrolli-ikkunaankin hahmottumaan, mutta täytynee testailla huomenna ja katsoa mitä se meinaa B)
 
Paljon Onnea amalia81 plussasta!! :flower:

RD kun kyselit noista vaunuista, niin mäkin oon kattelut noita emmaljungan vaunuja, ne on mun mielestä hienot :D mut aika näyttää, et minkälaiset sitä sit joskus haluaa, jos niitä joskus saa mennä ostamaan. On aina ihana ihastella netissä kuvia ja haaveilla :)
 
ny tuntuu taas kurjalta ko monet plussaa mut ite ei millään.. mut joo, tyhmää tää on ku ei olla ees yritetty ku vast se 3kk.. Kyl täält viel tullaan :) Vähä apea vain ollu ku tuntuu et lämmöt ei nouse et ovistakaan ei sit ois tapahtunu.. Mutta kyl tää pian tästä taas paremmaks muuttuu ja mieli tulee kirkkaammaks. Toivo elää aina :)
 
kp: Aivan ihanat ne sinisen väriset vaunut :D Meillä on molemmilla tytöillä recaron young style -istuimet. ja joskus sit vauvalle hankimme sit recaron kaukalon.. ainakin näillä näkymin.
Viel en pahemmin oo vaunuja kerenny tutkiskelee. Mutta saksasta ehkä tilataan. katotaan nyt tai sit lähetään kahtoo haaparantaan.

miracle: Päivitetty :wave:

Arcatha: Testaa tänä iltana uudelleen! :wave:
 

Yhteistyössä