** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

No niin nyt tarvis sit päättää muutammeko turkuun vai tampereelle. Päätös tehtävä 2 kk sisällä.
Turusta on sen verran kokemusta mitä ollaa nuoremman kanssa sairaalassa ravattu. Tampereella opiskelin noin 8 vuotta sitten. Mutta asuin silloin asuntolassa niin ei ole asumisesta kokemusta kummastakaan. Tai että kumpi on lapsiystävällisempi asuin paikka.
 
charlott: Päivittelen kotona sitten, kun sinne pääsen =).

Eikö se menekin niin, että oviksen aikaan tulee limat ja sit on kuiva jakso ja sitten menkkoja ennen taas valkkarii? Mulla siis näin :$

Tänään ois ollut esikoisen kerhopäivä.. Mutta ajoinpa turhaan kerhopaikalle.. Neiti teki stopin autoon.. Ei halua mennä kerhoon.. Ujostelee sen verran kivasti. Reippaasti oli pukenut ja ollut lähdössä.. Mutta autoon ei meinannut eka tulla ja kun ajeltiin pitkä matka.. Ni eipä lähetäkään.

Oli viimeinen kerta kun vein tytön. Eka töistä ajan kotiin 5m, ja sitten ajan kerhopaikalle 12,4km.. Ja takas kotiin viemään tytön. En jaksa ees taas turhia ajella. Soitin miehelle asiasta ja melkein rupesin itkemään. Surettaa niin tytön puolesta. Miksi pitää olla niin ujo..
 
Heippa pitkästä aikaa!

Täti käväisi kylässä, joten tänään on jo kp5 ja yk12..
On tainnut edellinen tädin vierailu jäädä ilmoittamatta tai sitten mun viestiä ei ole huomattu. Sekin on ihan normaalia, kun en kovin usein viitsi kirjoitella muutenkaan enää..
:flower: plussille

:hug: :hug: :hug: :hug: riivatuille :hug: :hug:
 
nii.. se se ois nii helppoo tietää et jos raskauduttuaan tulis het vaiks oviksen jälkee et jatkuis runsas vvuoto mut ko ei :D :p nooh, jospa ne vvuodot sit tulloo ko lähemmäks tädin tuloa mun kp:illa mennään.. raskautumiseen ku en jaksa uskoa et ei kovin korkeel tupsahtas alas naamalleen :p
 
miracle: En itekään. Nyt vain jo oikeastaan toivoo, että alkais jo nytten, ettei tarviis enää ootella, että milloin alkaa :LOL: .

Ite nukuin todella huonosti viime yön. Olin väsynyt, kun menin nukkumaan ja luulin, että saan nukuttua hyvin. Mutta vielä mitä! :headwall: Jossain vaiheessa kävin kuopukselle antaa puolikkaan nokkamukillisen maitoa.. Olin ihan puoli kuollut silloin.. Ni enhän mä enää saanut unta, vaikka olin väsynyt! :headwall: Pyörin ja pyörin ja pyörin. Oli ihanaa, kun kello soi.
 
:'( Taitaa meidän jouluvauvan/talvivauvan haaveilut olla aika utopistisia tällä hetkellä. Tai no, tämän kierron aikana mahdollisuus olemassa toki vielä on. Mies lähtee huhtikuussa ulkomaille töihin ja palaa heinäkuussa!!! Eli suoraan voin hypätä tämän kierron jälkeen sitten TAAS KEVÄT/KESÄVAUVA (09 jo kuitenkin) haaveilijoihin :'( Itkettää vaikka kuinka, tosin iloinen olen myös miehen puolesta :heart: Tunteet heittelevät laidasta laitaan - ilosta suruun ja päinvastoin! Ja tiedän, nyt lataan jo valmiiksi tälle kierrolle niin suuret toiveet, että kun täti tulee ja mies häippäsee niin masennuspaketti on valmis |O

:headwall:

Tikruliini uskonpa että valitset sitten turun tai tampereen, niin molemmat ovat hyviä paikkoja :D
 
Bumba: Ettekö näe ollenkaan tuona aikana? Jos niin ehkä vierailu sattuu juuri ovis-aikaan..? Eikö sulla ollut se laihdutuskampanja menossa? Ajattele, että heinäkuuhun ehdit laihtua ihanan hoikaksi ja mahdollisuudet raskauteenkin parantuneet. Yritä jaksaa!!
 
Bumba, mut etkö vois käydä esim aina ovisaikaan siel miehen luona ulkomailla? Harmittavan kauaks aikaa kyl menee :'( etkö sit vois men mukaan ja miten ihmees ei ole vain joku vkon mittainen juttu? Voimia! järki mul menis jos monen monta kk joutui hyppään yli vain sen takia et ei vois yrittää ees... mut eikö ois mittää et just menisit mukaan tms? Onko miehen sit pakko mennä niin pitkäks ajaks?

*muoks ja tuo on kyl lohduttava juttu ainaski mulla olis et jos sit ehtis hoikistuakin siihe mennes! Sithän varmaa plussaisit ties vaikka het ku mies tulis takas :heart:
 
Bumba: Voi ei! :'( Uskon että ottaa päähän.. :hug: Tuleeko mies edes välillä käymään?
miracle: Miks et usko raskautumiseen, sähän sait kuitenkin se ovisplussanki? :p
:hug: kaikille tädin yllättämille!

Mä oon ihan sekasi, hamstraan testejä.. :ashamed: Tilasin viis aamulla, ja ne rfsu:n testitkin on tallella! :p Mihinpä mä niitä oisin viel tarttenu.. Aamulla oli aivan sika huono olo.. Eli päättelin että ovis on ollu, koska mulla on aina oviksesta tädin tuloon vaihtelevaa ellotusta! :x Tietysti joku toivonkipinä tuolla nostaa päätään, että entäs jos sittenkin... ;)
 
minime: ku ei mul oo yhtää raskautunu olo.. ei mittää oireita ei ees kuviteltuja :D mitä ny jotai masukipuilua ollu pientä.. mut ei mittää muutoin.. ni jotenkii tuntuu et no tuskin nytkää.. ja isukin kans puhuin muute puhelimes tänää ni arvaas vaa mitä sano...

et äit on yrittäny mun siskoo (eli meit on kaks, mun isosisko ja mie) toista VUOTTA! eli jos sama kuvio toistuis pienestikin ni sit mul menis ainaski se vuos täs yrittämises... :ashamed: :'(
 
Tässä alkaa pikkuhiljaa toipumaan alkushokista :eek: Järki kulkee taas hiukan...

Linna, miracle ja minime itselläkin kävi mielessä tuo laihdutus homma, eli "ihanasti" lisää aikaa tulee tuolle hoikistumisprojektille. Ja viimeksi syksyllä kun mies oli toisella paikkakunnalla, kilot karisivat sen enempää ajattelematta, eli hyvältä näyttää painokäyrän suhteen :D

Ja siis, kyllähän on pienen pieni mahdollisuus oviksen osua kyläily ajankohtaan. Eli kyllä muutamaan otteeseen meinaa mies tulla kotio tuon työkeikan aikana. Ja pakko kai se on itsekin kertaalleen matka sinne päin varata.. Eli tosiaan pieni (mutta todella pieni) mahdollisuus on olemassa. Helpompi ajatella, ettei edes tuota pienen pientä mahdollisuutta olisi, niin pystyy ajatukset paremmin rakentamaan kohti tulevaa heinäkuuta :D Kun mielikuvitus tuppaa olemaan vilkasta, ja raskausoireet alkavat siitä pienen pienestä teoreettisesta mahdollisuudestakin :LOL:

Kiitos paljon tuesta, lohdutteluista. :heart: Hyvä purkaa tänne hieman, niin voi aidosti olla iloinen miehen puolesta kun tuo illalla kotiin tulee...

Ja ovistestejä on nyt kaapissa yli 25 kpl! Eli tämä kierto metsästetään täysillä tuota mahdollista tärppihetkeä!
 
Moikka!

Kiva päivä ollut tänään.. Saatiin sosiaali- ja terveysalan opintojen tentit takaisin ja H4 sieltä tuli :) Olen itsestäni ylpeä, sillä en lukenut tenttiin lainkaan :LOL:

Aamulla koski mahaan kovasti ja ajattelin, että nyt tulee täti, mutta eipä tullutkaan.. Nyt on tässä iltapäivän mittaan kuvottanut reippaalla kädellä ja hyvä ettei koulussa tarvinnut pönttöä käydä halaamassa.

Kävin apteekissakin. Testin taas ostamassa varastoon :ashamed: Sanoin sille apteekkarille joka viimeksi möi sen herkän testin mulle joka ei toiminut, että mikähän oli kun kesti ja kesti ja sitten olevinaan tuli kaksi viivaa tai toinen oli haamu, mutta että eihän siitä voinu ottaa selvää kun ei tullut se kontrolliviiva siihen sitten sallittuna aikana vaan sen jälkeen.. Apteekkari antoi mulle sitten -10% tuosta testistä jonka nyt ostin =)

Tuskin vielä huomenna testailen, mutta saa nyt nähdä.. Tänäänhän olis siis se kp 37/37, jos mennään viime kierron päivien mukaan.. :ashamed:
 
Bumba, iloinen mieli vain jatkossakin! Yritä parhaasi tukea miestäsi ja koita pysyä pirteänä, tiedä vaikka bongaat ovisajankohdan ja tulisitkin raskaaks jo nyt! Tai sit tosissaan jos ei niin laihduttelet ja pian tärppääkin sitä noppeemmin sit ku tulee rakas mies kotio! =) Mieli iloiseksi, kyllä se siitä ajan kanssa suttaantuu! Ja siekii sen esikoisen saat iha varmalla! Tiedä vaiks tosissaan jo täs kierros tärppäis! :hug: :hug: :hug:
 
Jaahans lopettasko taustailun ja liittys taas joukkoon. Joka päivä kutenkin käynyt lukemassa mitä tänne kuuluupi. Alkaa kierto olla siinä pisteessä et ovis alkaa olla ovilla. Limoista päätellen ainakin ihan lähipäivinä. Nyt pitäs saada toi ukko kellistettyy,lapsonen lähtee uimaan joten.. ;) =)
 
tikruliini asun tampereella ja turussa asuin sillon tällön noin neljän vuoden ajan niin osaan kummastakin kertoa että mukavia kaupunkeja! :D jos haluat lapsiystävälliseen kaupunkiin niin molemmat on ihan ok. tampere ehkä turvallisempi yöaikaan (turussa mun mielestä liikaa maahanmuuttajia ja muita "pahiksia" pyörimässä torilla ja nurkilla) turku taas on mun mielestä suomen kaunein kaupunki jaa kesällä todella ihana istuskella ulkona joen ääressä =) tampereellakin on nättiä ja tietty särkänniemi :D jos tampereelle muutatte niin neuvoisin että unohdatte kaupungiosat hervanta ja tesoma! liian levottomia paikkoja! itse asutaa rahola-pispalassa( autolla vajaa 10 min kekustaan) muita hyviä alueita on hallila, lielahti, lamminpää.. kauempana sitten leinola, atala...

...semmosta :saint:
 

Yhteistyössä