** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

en mie tiiä ko en oo viel maistanu sitä kakkua :D

ja pillereidenhä jälkee kierto voi ettiä paikkaansa vaiks kuin kauan.. Toisil heittelee hirmustikin ja toisil napsahtaa het tietyn mittaiseen kiertoon. Toisil sit taas eka on säännöllinen ja sit yhtäkkii hyppää.. se o niin yksilöllistä..
 
Arcatha, toipumista taudista ja tädistä :hug:

Tikruliini, on varmaan aika yksilöllistä miten kierrot pillereiden jälkeen menevät. Toisilla nopeasti oma rytmi löytyy, toisilla menee pidempään. Itse söin pillereitä n. 5 vuotta ja lopettamisen jälkeen kierrot ovat olleet suurinpiirtein näin (järjestyksessä ) ; 31, 33, 35, n. 70, n. 60, n. 50, 37, 34 ja nyt siis näyttää että rupeaa tasaantumaan tuohon 34 (joka silloin teininä oli oma normaalikierto)

Ja näköjään miracle ehtikin kommentoida samalla tavoin tuohon kysymykseen :D

Pätkiskakku kuulostaa namilta! :p

Jonttu79 tervetuloa minunkin puolestani :wave:
 
Arcatha: :hug: Yritähän parantua pian!

Neilikka: Tervetuloa! :flower:

Jonttu: tervetuloa! Monennettako haaveilet, että osaan laittaa listaan!


Kyllä tuli ihanat hiukset :D Mie tykkään näistä. Jotain piristystä taas ennen kuin täti saapuu paikalle.
 
mullaki ol iha ulottumattomis oviksen jälkeen het, ja en ollu raskaana.. siks alan miettii et entäs jos oonki raskautunu ku kn on ollu alempana ku viime kierros.. ku viime kierros se het hyppäs iha ulottumattomiin (mitä eka luulin et no sit ainaski varmaa ois raskautunu mut ei se ookaa nii).. ny en tosin oo koittanu pariin pvään..
 
no en usko.. Jotenkin on mennyt usko kaikkeen :whistle: . Minä pörräilen täällä viel pitkään. Ette te minusta kovinkaan helpolla eroon pääse :LOL: :saint:

Eipä tuo mittään. Ei elämä siihen kaadu, vaikka vieläkään ei tärpännyt. Tietysti harmittaa, vaan eteenpäin pitkää mennä.

Huomenna lähtee pomo käymään tyttärensä luona.. moikkaamaan uutta lapsenlasta.. Joten yksinään sit töissä. Pomo käy vaan pikasesti työpaikalla, jonka jälkeen lähtee menemään..
Oma tytär on kuulema ihan turtana asiasta, että synnytti down-lapsen. Minä alan olee niin surullinen jo lapsen puolesta, joka ei ole tehnyt mitään pahaa.. Ja, kun kaverit ja tutut on kertoneen kokemuksiaan yms.. Ni omat ajatukset vain vahvistuu asiasta..
 
Nonii, mullaki sitte pätkiskakku uunissa. :D Tein pikkasen erilailla ku ohjeessa, tein niinku tavallisesti teen kuivakakun eli vatkasin munat ja sokerit ja sit lisäsin muut. Vähensin leivinjauheen määrää. Ainaki taikina oli hyvää, jospa se kakkuki sit olis. :p
Mietityttää nyt vaan että jääköhän vuokaan osittain kiinni, ku rasvasin vuoan ja rupesin heti nakkoon taikinaa, olin muutaman lusikallisen verran nakannu ku muistin että vois ehkä korppujauhottaaki. :snotty: Noooo...ei oo presidentti tulossa kylään että eipä se haittaa vaikkei niin nätti tuliskaan, sitä paitsi jos kuorruttaa niin eihän se sit niin näy. :)
 
yäk... :x mun kakku on ihan sika pahaa.. mitä ihmettä tein väärin....? se on sisältä jotenki löysää vaikka oli uunissa tunnin.. päällys maistuu suolaselle ekä yhtään suklaalle vaikka laitoin siihen fazerin sinisen.. :/
 
mul taasen kakku men kyl ylimakeeks ko laitoin liikaa pätkiksiä :D ja se päällys tul vähäse oudoks mut iha ok:ks.. mut siis mä en saanu sitä suklaata kyllä siihe voin sekaan ni siks mä sit annoin olla ja kaavin siit vain ne suklaat ja otin enimmät sulaneet voit pois :p juu ei oikeen onnannu mullakaa iha :p nea jospa se sun voi oli liian suolasta ja sit siit tul nii suolasta ku sä sekotit sen kaiken keskenään? mä tein valkosuklaal ni ei ne kyl menny sekasi :D
 

Yhteistyössä