** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Huomenta.

Täällä päässä p*ska fiilis..
Mikään ei huvita, iltaisin tahtoo aikaisin nukkumaan kun tuntuu, että muuten pää leviää seinille. Aamulla sitten pomppaa ylös ennen seitsemää ja sitten onkin pahalla päällä koko loppu päivän. Olo on aika väsynyt. Ensi viikko olisi lomaa, sitten viikko koulua ja sitten se viiden viikon harjoittelu päiväkodissa. Mitenhän minä sen jaksan? Noh, 21 eskari-ikäistä mukulaa saattaa ehkä olla vähän helpompi kuin 21 ihan pientä?

Ottaa taas kaikki päähän! :headwall:
 
Khimaira
Arcatha tiedän tuon tunteen...Mulla on tämän koko vauva- asiankin suhteen toivo mennyt, en enää ajattele haaveilevasti, että sitten joskus..Huomasin katselevani kaupassa vauvanvaatteita ja ajattelin, ettei niille ole enää pitäjää:ashamed: Kai se kaikille tulee samanlainen olo jossain vaiheessa :/

Laskeskelin tuossa että seuraavasta kierrosta jos tärppäisi, niin la olisi tammikuulla, joten se olisikin parempi...Hyvä se on itsensä valmistaa tulevaan pettymykseen (kuitenkin...) :snotty: Sorry nyt taas :ashamed:
Loma on ihana juttu- lapset ovat ihan täpinässään piiitkästä lomasta =) MUllakin on 4vp ja 3 työtäpvää :) Meillä muuten taitaa olla paikkakunnan vauhto edessä: kesällä vantaalle :eek: Hui :/

Mitenkäs olet KP jaksanut töissä? MIten sulla muuten menee? =)
 
Paljon onnea rd! mun intuitio osu oikeaan, olin satavarma et oot raskaana, mut en uskaltanu sanoo ääneen! :LOL: Noo ainahan sitä voi olla "varma", mut onneks nyt testikin sen osoitti! paljon tarrasukkia pienelle! :heart:

Ihana ku tää kierto alkaa olemaan lopussa, niin voi oikeasti kuvitella raskautuvansa. Vaikka mä oonkin jo nyt valeraskaana.. :LOL: krapula 24/7, keskiviikosta lähtien(en oo juonu ku kaks sidukkaa eilen), tissejä pistelee, ei muuta mut tuo ällötys on aivan kauheeta, joka aamu tuntuu et menis maatakaatavassa kankkusessa töihin.. :x Ja ei , en todellakaan usko että olisin vielä mitenkään päin voinu raskautua, lähinnä uskon johonkin mahatautiin tai tulevaan flunssaa(sitä kyl on jo).
 
Kiharapää & minime: Kiitos onnitteluista! :hug:

Menin klo 00.00 nukkumaan ja nyt jo ylhäällä. Ihmeen pitkään neidit nukkuivat ja antoivat minunkin nukkua. Ei onneksi väsytä hirveästi. Tänään ajattelin kokeilla tehdä pätkis kakun. Katsotaan mitä siitä tulee ja kuorrutteessa ajattelin käyttää fazerin marianne -suklaata.
 
Jos meillä nyt tärppäisi niin laskettuaika olis jolukuussa. Minun vanhempi lapsista on syntynyt joulukuussa.
Ollaan miettinyt että jos sitä tämän kierron jättäisi niin sanotusti väliin ja yrittäisi seuraavassa taas. Niin ei tulisi toista jouluvauvaa.
 
JJ-t: Mulla vähän mielio vaihtelee tuon plussan saamisen kanssa. Toisinaan toivon, että pärähtäis heti, toisinaan taas tuntuu, että voisin kyllä vähän odotellakkin ennen kuin siirryn perheellisten kaartiin. Mieltä tosin keventäis huomattavasti, jos kierto ois tasaisempi, että ois edes mahdollisuudet raskautua. Päätinkin, että meen ensi viikolla gynelle, jos menkat ei oo alkaneet ja jos löytyy lähisairaalasta englannin kielen hallitseva. Jospa se antais niitä Clomeja. En yhtään tiedä, mikä politiikka niiden suhteen on täällä Thaimaassa. Voishan niitä varmaan itsekkin ostaa ilman reseptiä, mutta sitä en taida uskaltaa tehdä ilman ammattilaisen mielipidettä.

Mulla on kolmelle kaverille syntymässä ensimmäinen vauva kesällä. Kaikki on myös naimisissa ja valmistunut hiljattain yliopistosta. Melkoisen homogeenistä kaveriporukkaa mulla! =) Toivottavasti myös liityn tähän synnyttävään sakkiin nopeasti. Ois kivaa olla äitiyslomalla yhdessä.
 
HEII - ONNEA TOSI PALJON RED DRAGONILLE ERITTÄIN HIENOSTA JA SELKEÄSTÄ PLUSSASTA!!!! :heart: :heart: Olipas ihanaa tulla tsekkailemaan tänne teijän kuulumisia kun saatiin taas yksi plussa lisää! Jokos olet red laskeskellu nettilaskureilla pikkuisen laskettua-aikaa.. ;) Onnea kovasti ja oikein ihanaa odotusaikaa!!

toivottelee amalia &

 
linna mullakin on töissä sellanen tilanne ettei vauva olis paras mahdollinen juuri tähän hetkeen, tiedän sen. mutta en aio silti lopettaa yrittämistä. pomo kysyi suoraan, että voisikko ajatella siirtää lapsen tekoa hieman, sanoin suoraan että en! silti töissä jouduttiin tekemään irtisanomisia ja mulla on kasvanut vastuu suuresti, saa nähdä mitä ne sitten tekee jos raskautuisin nopiaa :whistle:
 
Paljon, paljon onnea Red Dragon :flower:

Mä käyn täällä näitä tein kirjoituksia aika useinkin kattelemassa, lähinnä oon vaan selaillu, ja mitä mun silmäni nyt huomasivatkaan, olipa mukava rd:n uutinen. Onnea toki paljon jos olen jonkin muun onnellisen uutisen missannut :flower:

siksi oon pysyny pitkään hiljaa, kun tää odotus ei ole taas liian helpolla päästänyt. En ole paljon uskaltanut hehkuttaaa kun kolmatta viikkoa jatkuu niukka(välillä niukkaakin niukempi) tuhruilu, vähän on saanu olla kusi sukassq sen suhteen mitä tulee tapahtumaan. Oon jo ehtinyt ultrassa käydä kolmasti =) Ja viimeksi torstaina masussa kölli sellainen viikkojaan tarkasti vastaava sentin kokoinen muru... Että jospa tää tästä, vaikka pelottaakin pirusti. Vähän ehkä helpottaa se ajatus että esikoisesta vuotoa oli kans, ja ehkä vähä enemmän, mutta harvempina päivinä ja vain kaksi viikkoa alkaen 6+0 kun nyt alkoi 4+3... Onko kellään muulla kokemusta vastaavasta?!? Ja varsinkin niin et kaikki olis ollut ok =)

Onnea teille kaikille raskautumisen suhteen, jokainen vuorollan jne...
 
ipapii - mun yks lapsuudenajan parhaista ystävistäni saa ihan juuri vauvan (esikoinen) ja hänellä oli kans veristä vuotoa ihan alkuraskauden alussa muutaman viikon ajan. kävivät tuolloin useammissa ultrissa ja kaikissa pikkuisella oli asiat hyvin ja raskaus onkin mennyt heillä tosi hienosti ja pian siis pikkuisensa syntyy :heart: ja toisella ystävälläni oli mensut lähes raskauden loppuun asti ja heillä on miehensä kanssa terve suloinen poika! joten rauhallisin mielin voit varmasti olla, nuo ystäväni mullekkin juuri kertoivat että alkuraskauden veriset vuodot on itteasiassa tosi yleisiä ja useimmiten ovat täysin vaarattomia! toivottavasti tämä toi oloosi helpotusta ja uskaltaisit nauttia raskaudestasi :heart:

 
Onnea Red Dragon! Tämä odottajapalstahan on menettämässä yhden kantavista voimistaan :heart:

Mä en ole paljon kirjoitellu tänne puolelle, mutta kun nimi löytyy tuolta listoilta, niin ajattelimpas täänekin vähän tulla hehkuttamaan, että täälläkin haamuillaan. KP:t on muuten 39... :D
 
RD Juu siis täällä on kakku leivottu, kaksi koneellista pyykkiä pesty ja tiskitkin pyöritetty jo kertaalleen koneessa. Kiitos miehen.. Se on järjestelly ja pyykkiä pessy, en olis varmasti itse jaksanut :ashamed:
 
hmm.. tuliskohan tuosta kakun kuorrutuksesta hyvä kun jostakin luin, että joku oli kiehauttanut creme vispiä ja siihen sitten sulattanut valkosuklaan, että tuolloin ei kuorrutuksesta ollut tullut kova vaan helposti leikattava. Olikohan joku peräti tällä palstalla niin kirjoittanut? Mutta kun minä menin vahingossa ostamaan creme vanillaa :p
 
Se vispi vois toimia!! Tuo vanilla ei varmaankaan kovetu!? mä tein sillä, suklaalla ja rasvalla, se kyllä kovettuu. Mutta oli hyvää. Mä olen tytön kanssa kahdstaan kotona niin laitoin puolet pakkaseen. Jestas..oli hyvää ja niin täyttä tavaraa!
Tietäiskö kukaan helpohkoa sacher-kakun ohjetta? Mä niin rakastan sitä kun siinä on pikkasen sitä raikkautta.
Kuinkahan moni tuon pätkiskakun oikein väänsi? :D Kiitos muuten sille kuka sen äkkäs! :D
 

Yhteistyössä