** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

mä laitoin kuorrutukseen nyt kuitenkin rasvaa ja tuota vanillaa ja valkosuklaata.. Nyt on sitten jääkaapissa, pääsee jännittämään, että kuinka käy :kieh: Jospa tuosta jotain edes tulisi.. tuo nyt kuitenkin on vaan tuollainen kokeiluversio, jos onnistuu edes kohtuu hyvin, niin teen sitten uuden kun tulee vieraita :D Tuo syödään miehen kanssa ja jos vaikka tulis sisko porukoineen kylään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
RD
En oo pariin päivään päässy meseen. En tiiä mikä siinä on.
Minkälainen olo on vai onko mitään erityisiä oireita? :D
Voi että ihanaa kun teillä onnisti. Jospa mekin edes 10 vuoden sisällä toinen saatais :D
Jos ei syö silloin, ku on nälkä, niin alkaa olee paha olo. Ei sillä lailla, että oksentaisin.. Mutta paha olo kuitenkin. Ja rintoja pistelee sen minkä kerkeää. Ja maha turpoaa :eek: . Mieli on rauhallinen ja seesteinen. Oiskohan poika tulossa? :whistle: Tyttöjä odottaessa olin oikea monsteri :ashamed: .

Ja kyl mie luulen, että jos vaikka vuoden sisään teillä tärppäisi, mutta entä tästä kierrosta jo? ;)
 
Nyt olen yhteen kukkaan saanut mullat vaihdettua. (jokohan minä sen kirjoitin tänne :D )

Kohta vois kahvit keittää ja maistaa tuliko kakusta syötävää..

Pitäisi saada raivailtua tätä kämppää loppuun, että pääsis imuroimaan ja lattiat pesemään.
Huomenan tulee miehen sisko perheineen Keski-Suomesta kylään. Tulee sellainen pari vuotias pikku neiti tuomaan siis elämää tänne meidän kotiin :) Saattaa tuo vauvakuume taas nousta aika hurjaksi.. :whistle:
 
Tulit tähtitarhoista,
sateenkaaren takaa.
Tulit haaveesta unelmasta,
onnen helmeksi taivahasta.
Pidä lujaa kiinni pikkuinen,
on äidin masussa pesä turvallinen.
Kasva pienoinen rauhassa,
sinut on luotu rakkaudesta.
Tule syliin äidin ja isän,
olet siskojen silmäterä.

Oikein paljon onnea :hug: :heart: Aivan ihana uutinen. Niin kauan täällä olet ollut, että plussan olikin jo aika tulla. En voi mitään, mutta itken täällä pelkästä ilosta kuin mikäkin suihkulähde. Lisää näitä uutisia:) Kirjoitin tuon runon sinulle aivan hetken mielijohteesta. Oli niin ihana uutinen, että pisti runosuonen sykkimään :heart:

Omaan napaan ei kuulu oikein mitään järisyttävää. Isäntäkin saatu lakanoihin ikuisuudelta tuntuneen tauon jälkeen ja olipas mukavaa :snotty: :D Joulukuun alkuviikoista on kuitenkin hetken verran aikaa, joten uusinta varmaan yritysharjoituksissa pikaisesti. Eilen ja tänään on tullut jotain aivan ihmeellisen sitkeää kirkasta limaa. Siis jotain millä vois nakata tapetit seinään tai jotain. En muista, milloin olis viimeks tuollaista ollut. Voiskohan olla ovis, en tiedä, mutta jotain aivan mieletöntä megatönkköä liikkeellä. Tulis vaan se täti, niin pääsis kiertopäiviä laskeskelemaan.

Kävin jo kattelemassa ovistestejä, mutta en vielä tilannu. Ajattelin kuitenkin odottaa ne ekat menkat ja jälkitarkastuksen ensin, niin sitten vois taas alkaa tosissaan noitakin testejä tekemään.

Nyt on niin hassun hauska olo tuon Redin plussan johdosta, että meni ihan ajatukset lukkoon:) Tulipa hyvä olo. Jotenkin antaa toivoa omallekkin kohdalle, kun tänne tulee plussia:)

 
Minä en olekaan huomannut ettei oleka toiminut :D

Kiukkuilun jälkeen saatiin miehen kanssa vähän järkkäiltyä. Sitten käytiin filmtownissa vuokraamassa seitsemän leffaa seitsemäksi vuorokaudeksi seitsemällä eurolla ja kaupassa käytiin.

Nyt näyttää kämppä kodilta. Keittiön siivosin ja järjestelin loppuun lattiasta kattoon, samoin meneteltiin miehen kanssa muiden huoneiden kanssa.

Mies yrittää kovasti houkutella peittoja heiluttelemaan.. johan tuosta viime kerrasta on aikaa kun ei sitä kipeänä jaksanut ja tätikin oli kylässä.. Katsotaan katsotaan :D
 
Arcatha: Minä kans järkkäilin tänään keittiön kaapit uuteen uskoon. :) Ja sama oli ton peittojen heiluttelun kanssa, mies melkeen väkisin otti mut aamulla ku oli niin himoissa! :LOL: No ei nyt sentään, mutta kuitenki! Ja sit lopulta annoin periks! Ei ois jaksanu millää.. :D

Tylsää tää testauksen ajankohdan odottaminen..en millää jaksais odottaa!!!
 
Luru Lude. olen ihan hyvin jaksanut töissä, mutta kotona olen ollut jotenkin väsyneempi nyt.. Ja sitten meillä on mennyt ajatuksia tuohon auton hankintaan, asunnon vaihtoon jne.. Niin vähempi nyt pyörinyt vauva-ajatuksetkaan..
Vaikka tottakai se on silleen aina hieman ajatuksissa.. Ja aina miettii, et mitenkä sitten tuon asian tekisi jos olisi lapsi tässä menossa mukana..
Mutta toivottavasti saataisiin se asunto naapurikunnasta.. Olisi paljon halvempaa ja meille helpompaa..

KP
 
Mentiin anopin luokse ja otin pätkiskakun mukaan, että saa joku muukin koemaistaa sitä. Ja slurps :p . Vei kielen mennessään. Ikinä ei oo mun kakku ollut noin kuohkea sisältä :p . Ja kuivakakkuja tarkoitan. Anoppikin tykkäs. Laitan lopun pakkaseen, ni ei tartte esikoisen synttäreille toista tehdä.

Käytii myös laskee mäkee. Tytöt nukahti kiltisti. Nyt jäi aikaa sit olla vaan. :D
 

Yhteistyössä