** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Luru Lude Minne ikinä tiesi viekään, toivotan hyvää jatkoa sekä kaikkea hyvää elämääsi. Joskus elämä tuo eteen asioita, joita ei odota ja kaikki ajatukset menevät uusiksi. Kaikki asiat eivät ole helppoja, mutta niillä vaikeillakin taipumus järjestyä. Lähetän sinulle suuret lämpimät :hug:

(.) Kummallisen paksu limantulo sit lakkas ja tilalla päänsärky. Vähän sekavin miettein olen tänään vauva asiaa ajtellut. Illalla satui kääntämään kanavaa faktalle, jossa tuli synnytssairaala sarjan jakso. Pieniä vauvoja ruudun täydeltä. Minähän siinä paruin miehen olkaa vasten ja tunsin, miten kamala ikävä tuli kuin aaltona niskaan. Tänään olis raskaus just puolivälissä :'( Ei saisi laskea noita viikkoja, se ei ole terveellistä. Nyt pitäisi vain jaksaa keskittyä elämään ja siihen mitä jo on. Olenkohan sittenkään valmis haaveilemaan uudesta, olenko tarpeeksi ehjä tulemaan raskaaksi? Nämä kysymykset vellovat mielessä. Toisaalta, meidän yrityshistoria on sen verra pitkissä kantimissa ollut, et jos taas mene liki kaksi vuotta, niin eiköhän siinä ajassa ehdi toipua.

Just tuli postissa kirje patologilta. En ole sitä vielä avannut. En uskalla. Kattotaan sit miehen kasn yhdessä, kun tulee töistä. Hirvittää mitä siinä on, kun meille luvattiin patologin lausunto vasta jälkitarkastukseen. Toivottavasti mitään entistä kamalampaa ei ole ilmennyt.
 
Minä oon tässä valmistautumassa Maroon5 konsertiin. Tosi kiva lähteä, vaikka en mikään fani ookkaan. Moni on parempi livenä. Syksyllä ihastuin Beyonceen, kun näin livenä, vaikka en ollut aikaisemmin paljon piitannut..
 
lumi-marja :hug: itse en voi kokemuksesta puhua mutta luulisin että nuo kaikki mietteet kuuluukin käydä läpi, jotta surutyö tulee tehtyä :hug: toivottavasti ette saa kovin huonoja uutisia sieltä patologilta.
luru :( :| ikävä tulee sinun kirjoituksiasi :hug: kaikkea hyvää sinulle!
mariq
:hug: pöh :(
 
Jonttu: Kiitos onnitteluista! :hug:

Luru Lude: Voimia sinulle ja perheellesi! :hug: Ikävä tulee sinun kirjoituksia! Aurinkoista kevättä sinne! :flower:

Lumi-Marja: Kaikki kuuluu käydä läpi ja ihan varmasti kaikki asiat tulee viel moneen kertaan mieleen, mutta se vain vahvistaa! :hug:

mariq: Pahoittelut tädistä! :hug: Päivittelen illalla.

Linna: Minä voisin lähteä sinun mukaan kuuntelee maroon5 :D

Miracle: Ei pidä heittää viel kirvestä kaivoon! :wave:

 
tikruliini saattaa tulla jo huomenna tai sitten tiistaina.. maksoitko verkkopankissa vai laskulla, riippuu paljolti siitäkin
*muoks* sivuilla luki että tilaukset jotka tulee ennen klo 19 lähtee jo samana päivänä
 
tere
oon ollut vähän taustalla kun oon ollut niin kipeenä, ja sit täsä on ollu kaikenlaista tohina...

onnea mielettömästi red dragon!!!

itellä oli vissiin tuo ovisaika joka nyt hiipuu joten odotellaan ja sit nähdään kuis käy... oireitten mukaan ovis oli aikasin / aikasemmin ja jos oli ni ei tainnu mies keritä matkaaltaan kotia parahiks...ja jos oli ns. normisti ni sit oli kyll täsmäaseet käytössä!!
mutt mene ja tiedä. odotettava vaan on.

ei siis mitään ihmeellistä onneks jo terveempänä ite, vaik lapsilla nenät vuotaa.
jumppasinkin jo!
jeeeee!!

*muoks*
mitämitämitä LURU ett saa jättää mua!! etkä meitä?! kerro huolesi jos vaikka auttais...ja jos ei ni koita kuitenkin jaksaa eteenpäin... olet mielessäni!!!

palaillaan....
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
tikruliini saattaa tulla jo huomenna tai sitten tiistaina.. maksoitko verkkopankissa vai laskulla, riippuu paljolti siitäkin
*muoks* sivuilla luki että tilaukset jotka tulee ennen klo 19 lähtee jo samana päivänä
lasku tuli sähköpostiin sieltä sit kopion verkkopankin sivuille.
 
Luru lude: Eikä.. :hug: Paljon voimia!

Tikruliini: Onnea testaukseen! :) Minäkin ehkä testaan huomenna jos ei menkat ala, kun huomenna pitäis alkaa..

Niin ihmeellisiä nämä mun pms-oireet nykyään että helposti vois kuvitella olevansa raskaana. Päätä särkee, tissejä vihloo, nälättää, yököttää.. huoh.. :LOL:
 
Tulinpas minäkin kurkkaamaan mitä teille kuuluu! Ja aivan mieletön juttuhan tänne! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Onnea Red :hug: aivan ihanaa!
Te joudutte nyt sisaret pulaan kun tuo listan päivittäjä lähtee odotuspuolelle!
Mä jännäilin silloin kevätvaivoissa mukana.


Paljon plussaonnea kaikille tutuille ja uusillekin tuttavuuksille
++++++++++
:whistle:

weiss huhuu!!! en tiennyt että olet voinut huonosti. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin.

Täällä masu kasvaa kovasti ja onneksi kevät menee aina syksyä vauhdikkaammin.
Minua vaivaavat liitoskivut, muuten sujuu hyvin. Menikin ekat kuukaudet pönttöä haliessa :eek:
Äippälomille tark. jäädä vappuna. Saas nähdä jaksanko niin kauan olla töissä.

Suikulle vielä erikoisterveiset
:wave:
Ja kaikille ketkä muistaa! ainakin Bumba, Lumi-Marja, Rva Pikkumyy, Piksu, Vilinäiti
voikaa hyvin
!
terkuin Kylli ja vaavi 26+0-
 
Kylli-täti: Kiitos kiitos! :hug: Kyl mie täällä ainakin jonkin aikaa päivittelen, kun vain jatkajan saan :whistle: Minkäs kokonen on jo masu :D? Minun maha on jo ihan "hirveä" :D

Oli hauskaa tulla kotiin kaupasta miehen kaa. Oli anoppi kahtomassa tyttöjä sen aikaa. Olin just prismasta tulos pois.. Nostaa tavarat autoon, ni ukko sanoi mulle: "Ethän ostanut tytöille mitään herkkua?" Mie, että miten niin.. mies: "ovat repineet kannettavasta näppäimiä irti.

Mie olin vielä siinä vaiheessa rauhallinen, kun kuulin uutisen. Olin, että kiva kiva.. Milläs mä tänne nyt tuun :D . Mistään muusta en ollut harmissani :whistle: . Sitten, kun näin kannettavan, niin silloin suutuin. Voi luoja, minkä näköinen oli näppäimistö!!!!! Onneksi ei ollut näitä kirjaimia ottaneet.. Ja ukko sai ne paikoilleen..

Mutta tyttöjen huone on tyhjä. Lähti lelut varastoon arestiin. Milloinkohan ne antaisi heille takas? :whistle:

Sitä en ymmärrä, että kerran anoppi oli laittamassa keittiössä astianpesukoneesta puhtaita astioita pois ja likaset laittamassa sitten sinne.. Ja keittiöstä on suora näköyhteys olohuoneeseen, että miksei ole voinut katsoa välillä :headwall: . Varsinkin tytöt ovat hiljentyneet yhtä-äkkiä.. Ja hiljentyminen on merkki pahanteosta.. :headwall:

Ihania noi meidän tytöt.. Ja joku haluaa monta lasta :LOL:

Ihmeen rauhallinen olen.. Huh huh.. Kyllä nuo keksii. :D

Ostin uuden testin tänään. Milloinkohan sitä tekis varmistustestin?
 
luru voi itku!!!! sua tulee ihan oikeesti ikävä!!! mun himotestaajakaveriani :p toivottavasti asiat selviää teillä ja pääsisitte vielä jonain päivänä kuumeilemaan jälleen!!! :saint:

tikruliini tsemppiä testailuihin!!! :D

rd kiva että roikut mukana edelleen!! :D
no...lauantaina iski sitten flunssa päälle. perjantai-iltana huomasin että nännit kipeytyi ihan niinkun viime raskaudessakin. nyt on alamahaa juilinut toista päivää--ihan niinkun viimeksi. lämmöt on koholla normaalista 0.5-0.8 astetta(en siis koskaan ole aamulämpöjä mittaillut vaan ihan normaalisti päivällä, siihenhän ei olisi luottamista) vielä viimeisiä toiveita itselleni asetan :saint: huomenna aamulla sitten testaan, jos nega niin onhan sitten lääkäri ja samantein terot käyttöön ja uutta putkeen!!!!!

mukavaa iltaa kaikille :wave:
 
Khimaira
miracle, umayya,RD, Pamu ja minime Kiitokset :heart: Ei mitään sellaista ole sattunut, mistä ei yli pääsisi...Pääsyy on, ettei mies enää halua vauvaa :'( :'( :'( Tai siis periaatteessa haluaisi vauvan, muttei sitä lisävastuuta, työtä, rahanmenoa, jne. Minusta kun neljäs menisi jo tässä "sivussa" :whistle: :saint: :heart: Tästä syystä sitten on tullut muitakin erimielisyyksiä suhteeseen :/

Mutta kaikesta selvitään! Vaikka tämä vauva- asia ottaakin mulle hirvittävän koville, niin siltikin parisuhde ennen kaikkea :heart: Kun meillä kuitenkin on jo nuo mussukkaiset :heart: :heart: :heart: Uskon kyllä että jossain vaiheessa mies "taipuu" toiveeseeni, mutta miusta se aika olisi ollut niin jetsulleen nyt :( :'(
Tiedättehän te, muut vauvakuumeiset, miltä tällainen voi tuntua :/

Kiitokset kaikille, mukavaa juttuseuraa ja apua teiltä on saanut :saint: :heart: :D
Ehkäpä vielä törmäillään :p :wave:
 

Yhteistyössä