Khimaira
JJ-t tiäkkö kuule, en ole kuukauteen testannut yhtään mitään :snotty: HUI! Mullahan viiraa Toisaalta, olisi ollut kiva jatkaa ihan vain näin, oikealla tjot- meiningillä
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:Kylli-täti: Oli hauskaa tulla kotiin kaupasta miehen kaa. Oli anoppi kahtomassa tyttöjä sen aikaa. Olin just prismasta tulos pois.. Nostaa tavarat autoon, ni ukko sanoi mulle: "Ethän ostanut tytöille mitään herkkua?" Mie, että miten niin.. mies: "ovat repineet kannettavasta näppäimiä irti.
Mie olin vielä siinä vaiheessa rauhallinen, kun kuulin uutisen. Olin, että kiva kiva.. Milläs mä tänne nyt tuun . Mistään muusta en ollut harmissani . Sitten, kun näin kannettavan, niin silloin suutuin. Voi luoja, minkä näköinen oli näppäimistö!!!!! Onneksi ei ollut näitä kirjaimia ottaneet.. Ja ukko sai ne paikoilleen..
Mutta tyttöjen huone on tyhjä. Lähti lelut varastoon arestiin. Milloinkohan ne antaisi heille takas?
Sitä en ymmärrä, että kerran anoppi oli laittamassa keittiössä astianpesukoneesta puhtaita astioita pois ja likaset laittamassa sitten sinne.. Ja keittiöstä on suora näköyhteys olohuoneeseen, että miksei ole voinut katsoa välillä :headwall: . Varsinkin tytöt ovat hiljentyneet yhtä-äkkiä.. Ja hiljentyminen on merkki pahanteosta.. :headwall:
Ihania noi meidän tytöt.. Ja joku haluaa monta lasta