** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

umayya ja RD, juu testasin mut miehen sanoilla: "se testi on kuin nainen, ei siit ota mitään selvää" :LOL: Eli eka olin et no ei siin ole, sit annoin miehelle ja se unen pöpperöissään kahto sitä (ja ol et häikäsee -ku just heräs uniltaan ja pistin valot) ja sano et ei siin kyl ole viivaa et vaik yritän siihen kuvitella ni ei siin oo. Sit mä et no mä taas nään siin erittäin haaleen haamun et tossa ni sit mies kahto uuvellee ja sano et joo kyl siin ku kahel silmäl kahtoo :p eli ei sitä ny sit tiiä onks siin vai eiks siin oo :D eli mies eka kahto yhel silmäl ku sil häikäs se valokin mut sillo se ei kai sit nähny mut sit ko kahto uuvellee ni sit näki ko kahto kahel silmäl. Ni juu'u, se on vaa nii vaikeeselkonen testi :D Et kai se pitäs sit men apteekkii ja huomen testata uudellee jos se täti ei tuu.
 
hoh hoi, jäisköhän taustailemaan kun ei tässä eloksessa tapahdu mitään positiivista. Mieheni kanssa juteltu hyvin pienesti ja luulen ettei kerro koko totuutta. Epäilen ettei haluakkaan lasta enää ja taustalla muitakin syitä, ei vaan kerro.Kovin on kärttyisä koko ajan ja tuntuu, että ollaan vain tiellä.Jotenkin on niin salamyhkäinen eikä puhu. Jotain tietoja sain ulos ja tiedän niiden olevan taustalla syy stressiin/äksyilyyn. Tämä tilanne vaan nyt sellainen et syö kyllä suhdetta ja pahasti..saa nähdä noustaanko tästä yhdessä vai erikseen :(
 
Khimaira
Voi erzi :hug: Meillähän on melkeinpä samanlainen tilanne :(

Mä kävin siellä gynellä: kaikki ok! Ovis on vähän aikaa sitten tapahtunut, vuoto alkaa viikon sisällä, ellei sitten ole tärpännyt :) Limakalvojen paksuus ja keltarauhashormoni hyvin havaittavaissa ja sen vuoksi melko "varmaa" tämä kierron tilanne =)
Vaikka mulla onkin pitkä kierto, niin ei kuulemma vaikuta mun tilanteessa ovikseen- se tapahtuu normaalisti :D
Elikkä keho toimii kuten pitääkin =) Pitää nyt vielä kuulostella sitä miehenkin mielipidettä asioihin :saint: :whistle: :D
 
Heippa kaikille!

Halauksia :hug: niitä tarvitseville, en ehdi nyt erittelemään, anteeksi :(

Täällä aurinkoinen päivä, mutta mieli meinaa olla maassa.

Kuten tuossa yksi päivä taisinkin kirjoitella noista suunnitelmista juhlistaa suhteemme merkkipäivää, niin tänään olisi vissiin tarkoitus juhlistaa, mutta taitaapa käydä niin, että se olen minä joka ruuat laittaa, minä joka keksii mitä tehdä (lue: jota ei sitten kuitenkaan tehdä). Että taidan saada unohtaa haaveeni siitä, että pääsisi edes kerran ulos syömään jonnekin vähän "hienompaan" paikkaan kuin joku hel**tin torigrilli. Ei olla kuopioon menossa, eikä todennäköisesti yhtään mihinkään. Että ottaa päähän **tuttaa ja itkettää. :headwall: :'(

Ei mene hyvin ei..
 
luru kiva kuulla että asiat on kropassa kohdillaan :) ja miehen kanssa vaan sitten puhumaan :)
arcatha :( :hug: meillä kanssa ukko oo mitenkään romanttinen, että jos jotain extraa joskus haluaa niin ihan itte on järkättävä :whistle:
 
Arcatha, voih, no mut pää pystyyn ja yritä se miehes saada innostumaan jutuista!!

Ja kyl mie ny luulisin et mie vähintäänkin haamuilen jo!! Nyt TAAS tein uuden testin ja kyl siinä hailakka haamu on!!! Huomen viel teen apteekin testin ku ostettiin predictor testei! =) Tää on jotenki niin outoo et mulla ei vaan kolaha et oisin raskaana ku haamua kyl näyttää juu mut jotenki ei meinaa uskoo! :D:D
 
ja ny nippailee jo mahastaki enempi eli tänää on sillai ain vihlassu :) voi ei miten upeaa jos toi oikeesti ny on plussa ja kaikki menis hyvin jatkossa!! Iiks.. tosin en mie tiiä iskeeks se vast mulle kunnol sit ko on vahva plussa :D
 
Khimaira
Onnea miracle :heart: :heart: :heart:
Nopeestihan se tärppäsi =)
Viivan paksuudellahan ei ole väliä- jos on kerran eilisestä voimistunut, vaikkakin vähän, niin raskauttahan se meinaa :heart: :heart:
 
Luru, KIITOS!!! Kovasti haluisin itekin nii uskoa mut ko se on niin hirmusen hailakka et jos kahtoo nopeesti ni ei sitä ees näkis.. :ashamed: ni siks en vie iloitse muuta ko et kyl mä haamuilen jo! :D Ja huomen sit viimeistää uskon ko on iha apteekin testi!! =) Voi jessus, ja mie ko meinasin välil vaipuu jo epätoivoon ja mietin et en mie kyl plussaa taasen ikänä :p jossai vaihees sitten taas tul et no jos kuitenkin ja sit taas iha et ääh.. niin paljo heitelly taas toiki mielipide :D Ny vast pari pvää ollu et no jos oisinkin... Ja tänää taas ny hirmusen kuuma ja vattaan koskee, et jospa se sit on sitä!!!!! :heart:
 
sitä vaan helposti meinaa ruveta aatteleen et entä jos se onkin viivanpaikka.. ja entä jos se pitäiski se viiva tulla johki muuhu kohtaa (liuskatesti) ni sit sitä alkaa miettii ties mitä :D mut on tuos ny jonkinmoinen viiva ja hitusen vaaleenpunastakin :heart:
 

Yhteistyössä