** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Jumantsuikkeli... mies tulee tänään kotiin taas töistä ja oviskin lähenee mukavast, kerranki ovat ainakin satavarmasti paikan päällä samaan aikaan... kjeh kjeh!!!! Nyt tai ei koskaan, on sellanen fiilis päällä! B)
 
Onnea miracle haamuplussasta! :flower: toivottavasti siitä vahvistuu! :)
Ja halaukset niitä tarvitseville! :hug:

En hirveesti oo ehtinyt koneella käydä, oon kyl yrittänyt käydä lukemassa teidän juttuja, vaikka en olisikaan ehtinyt jäädä itse kirjoittelemaan. Itellä ovis oli ja meni, ovisplussa oli maanantaina :) nyt vain mietiskelin, et onkohan ovista sittenkään tapahtunut, kun huomasin että lämpö on kuitenkin aamulla 36.4 eli sama kuin normaalisti? :| osaako joku kertoa, että voiko ovis tapahtua ilman lämmönnousujakin vai pitääkö sen aina automaattisesti nousta? Kiitos, jos joku jaksaa vastailla :flower: :)
 
Kiitos Emiliina!!!! Mä niin kovasti toivon et niin ois! :) Mul muutes ainaski ol sama miete sillon ko sain kp20 ovisplussan ja sit tuntui et hetkonen, ovuloinko ollenkaan kun ei lämmöt meinaa nousta.. mut siittä ne pikkuhiljaa kapus korkeammalle ja nyt on 37,4 tuntumassa (normi siis on 36,5) :) Et jospa sä(kin, <-- toivot. noin ois :saint: ) plussaisit sitten ihan pian!! =)
 
:D
voihan jee! palsta on mulla tökkinyt koko päivän ja nyt ku pääsen tänne ni yippii!
mahtava uutinen miracle!! ONNEA!
aamulla sit uudestaan ja kyll se siitä vahvistuu usko pois!

jees,
kelit on mitä mainiot B) ja ulkona tulikin oltua parisen tuntia. sekä ap että ip.
ja voi että Aurinko paistoi!!! kylmä viima mutta kyllä se kevätkin tulee lähemmäs!

).( joo-o en enää tiä tosta oviksesta. musta se oli aluks normaalia enne ja nyt taas se ois musta just vasta menossa (???!!) limoista päätellen.ja nyt on kp 18 ? voisko se olla näin myöhään?

ett ota tästä nyt sit selvää.tikutin pari kiertoa ja muutenkin luulin tietäväni.mutt nähtäväks jää.
kauas ne simpat elikään? pari vrk? :p
tarvii varmaan vielä kallistaa tuo mies...
 
Minäkin toivon et Miracle:n viivat tummenee ja vahvistuu.. :flower:
Monesko yk sulla muuten?
Saa nähä mitä itelle käy..
Onko sil muuten välii mittaako aamulle heti herättyä kainalosta vai suusta lämmön ??
 
HepsKatti
Tänne on taas tullut niiiin paljon tekstiä, ettei enää perässä pysy.

Ekaksi kuitenkin miraclelle onnittelut haamusta, kyllä se varmaan sitä itseään on :)

Mulla iski epävarmuus. Tuntuu, etten oo mitään kunnon ovista tästä kierrosta limojen perusteella bongannut :( . Jotain kirkasta limaa tässä pari päivää sitten on tullut, mut ei kuitenkaan niin paljon mitä aikaisemmissa kierroissa. Mut en kyllä jaksa enää joka päiväistä pupuiluakaan :D . Saa joka toinen päivä riittää. Muutenkin jotenkin ihmeellinen olo, ettei ole tärpännyt..? Tiedä sitten mistä johtuu.

Tekeekö muuten toi greippimehu jotain noille limoille? Et jos sitä juo, niin pitäisikö sitä limaa olla enemmänkin?
 
Hepskatti, Kiitos! kyl mul ainaskin greippimehu lisäs limoja huomattavasti! Mut iha oviksee asti en tainnu jaksaa lipittää.. Me pupuiltii joka pvä, joskus pari krt pvässäkin ja tosi harvoin oli et yks pvä välis, et jos tää ny on sitä ni sit tuolla tahdilla tärppäs! :)
 
miracle Onnea haamusta! :flower: Äkkiähän sä plussasit. Melkeen leuka putos ku luin että epätoivo sua jo uhannu?? :eek: Oikeesti, tuo on niin täysin normaali (oikeesti lyhyt) yritysaika, että ... en kyllä ite uskaltais epätoivosta puhua. Meillä 1½ vuotta yritystä, enkä epätoivoinen ole vieläkään. Tosin uskoa on välillä koetellu, mutta oon taas vahvemmalla pohjalla. :)

HepsKatti Mä en ole koskaan havainnu ovislimoja, mutta silti on muutamaan kertaan ovis todistetusti tapahtunu. Tosin tulosta ei niistä (vielä!!!) ole tullu. Joillaki kuulemma se limantulo on niin pientä/lyhytkestoista, ettei sitä aina huomaa.
Joillaki greippimehu on lisänny limoja, itellä ei vaikuttanu yhtään missään. Että mä en kyllä henkilökohtaisesti usko tuohon greippimehun voimaan. Tuntuu että ne jotka on greippimehukierrosta plussan saanu, ovat olleet niitä jotka on vasta vähän aikaa yrittäny, että greippimehulla ei välttämättä ole ollu mitään tekemistä tärppäämisen kans, vaan kyse on ollu ainoastaan sattumasta ja hyvästä onnesta.


Joku mietti sitä tissiarkuutta... Mulla on ihan normaalia että kierron lopussa on tissit arat. Ilmeisesti hyvin yksilöllistä nämä asiat. :)
 
Khimaira
Pamu Ainaski mulla ovis on vasta kp 22 huippeilla :snotty: Et kai se voi olla hyvinkin myös kp18 =)

HepsKatti Mä en ole juonut greippiä ikinä ja ihan hyvin kolme lasta ovat saaneet alkunsa, yk1-yk3 :) Henk. koht. en usko greipin vaikutuksiin, eiköhän päätekijät ole muualla :p Mutta jos siitä tykkää, niin mikäs siinä sitten on juodessa :p

Limojakaan mä en ole ikinä aiemmin kunnolla bongannnut, paitti viime vkolla :eek: Koko viikon lorotti aika kiitettävästi :/ Nyt ymmärsin sen kun täällä puhuttiin siitä, että ovislimoja valuu :snotty: Mutta siis tämä taoahtui ekaa kertaa, tai aiemmin en vaan ole huomannu:ashamed: Ja nyt on se oviskin tapahtunut ihan "todeistetusti" :D Taitaa vaan olla, etteivät simpat kerenneet mukaaan :snotty: :ashamed:

Orion :wave: Mä olen samoilla linjoilla sun kanssa monestakin asiasta :) Toison että sulla tärppää mahd.pian :heart:

miracle Mulla ei ole minkään raskauden aikana ollut tissiarkuutta ennen kuin ihan loppuvaiheessa :) Älä ollenkaan ajattele, ettet olisi raskaana :hug: Raskauden kun ovat niin yksilöllisiä- siinä mielessä netti voi olla huonokin: täältä saa lukea vaikka mitä juttuja ja sitten ajattelee että itsellä on sama tilanne kuin muillakin :/
Viittaan siihen kun etsin tietoa siitä, että mikä tuo mun kohdun olisi voinut paisuttaa, kun kerta ei raskaus. Gyne sanoi eilen, että se mut tutkinut lääkäri oli lisännyt omaan saneluunsa, että virtsarakko oli varmaan niin täysi :eek: Ja kun ei ollut- kävin veskissä juuri ennen lekuriin menoa :kieh: Että etsiköön muuta syytä omaan ammattitaidottomuuteensa :kieh:
Gyne sanoi että lekurin kokemattomuus + mun kolme raskautta & sektiot voivat helpostikin saada aikaan tuollaisen väärän diagnoosin :eek:

Oikein ihanaa päivänjatkoa kaikille!!!
:heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä