** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Onnea miracle haamuilusta :heart: Eiköhän se viiva siitä vahvistu!

Pamu: mielestäni tuo ovis vasta kp 18 paikkeilla on ihan todennäköistä. Itselläni ainakin siinä kierrossa, jossa tärppi tuli, niin ovis oli tikuttelujenkin mukaan juuri noilla kiertopäivillä.

Hepskatti: en tiedä vaikuttaako greippimehu oikeasti mihinkään, mutta ainakin kovasti toivon niin. Mehua menee aamuin illoin :p Se on hyvän makuista !
 
miracle tule jo pian ilmottamaan tulos ennenkun menen töihin!!! :D

hepskatti mä juon greippimehua joka aamu, se on hyvää. Itsellä kierto niin sekaisin etten osaa sanoa vaikuttaako ovislimoihin, mutta jos ne viime perjantaina olevat 20 cm pitkät limavanat oli ovislimoja niin kyllä vaikuttaa :eek:

mulla kierto huitelee jo kohta 60päivässä, mutta viikon päästä nähdään josko oli ovis, kun menkkojen pitäs tulla.

olin gynellä eilen ja käski vaan odotella menkkoja :kieh: ihan perseestä koko lekuri, purkauduin jo tonne muualle..katotaan jos saisin sen kopioitua tääne, siis jos jotain sattuis kinnostaan :saint:
 
huomenia.
juu no kait se sit oli se ovis ku oli nääs semmoset limatkin (ihania juttuja taas...)
ja mies on kellistetty iltasella, vai miten päin se nyt menikään :LOL:
jepulista.
ei muuta ku päivän hommiin.

miracle huhuuu?? =)

kiitti kaikille kun jaksoitte vastailla tuohon mun ovispähkäilyyn! :ashamed:

umayya, pääsetkö meitin 3 toivovien pinoon?? mä en pääse ollenkaan... mälsää.
kirjotin sinne illalla ja nyt en saa sitäkään auki.
vai onkohan se jo liian täys...?

LURU, jee ihanaa olet täällä taas!
 
Avaudunpa täälläkin pinossa, miten sitä joskus on vaan niin tyhmä.. :)

Eilen tein aamulla testin. No tyhmä, kun olen :headwall: katsoin testiä vielä uudestaan tunteja testauksen jälkeen.. :headwall: Ja siinä oli kaksi viivaa! Tiedän tietenkin, että testiä pitää katsoa testiajan sisällä, eikä "roskishaamu" tarkoita mitään, mutta vauvakuume kai sumentaa terveen järjen! :) No pakko oli tehdä siis tänään uusi testi, joka oli tietenkin negatiivinen. Ärsyttää vaan itseni, kun olin jo ajat sitten luovuttanut tämän kierron suhteen ja tosi iloinen niistä Clomeista. Turhaa miettimistä vaan itselleni järjestän..
 
umayya: Kannattaa varmaan avata uus kolmosesta haaveilevat -pino. Ei nimittäin pääse sisään :headwall:

Oli hauskaa nukkua pommiin.. Klo 7.57 katoin kelloa.. Ja klo 8.00 alkaa työt :headwall:
Onneksi pomo ei ole millänsäkään, mutta hiukan ketutti, kun en noussut kellon soittoon ylös.. :whistle:
 
Linna: Tuo on kyl jännä, että ilmestyy roskishaamuja.
Onneksi mulla ei ole ollut tapana myöhästellä. Oisko toinen vuoden sisään :whistle: . Ja ensmäisellä kerralla myöhästyin 3 minuuttia. Tänään myöhästyin 15-20 minuuttia.
Mutta onneksi työpaikka on sellainen, että ei ollut haittaa siitä.

Neidit nukkui yön todella hyvin! Kumpikaan tytöistä ei herännyt kertaakaan yöllä. Ne on nää äidin laulelut, jotka saa lasten päät pyörälle, että parempi on vain nukkua :LOL: . Eivät halua kuulla iltasatuja vaan, että minä laulan. Eilen sitten lauloin yhden laulukirjan. Kaikki laulut, jotka osasin. Vähän aikaa siinä menikin. :D
Sen takia ei varmaan toissa yönä nukkuneet hyvin, kun en illalla laulanut, vaan lähdin koiruliinin käyttää lenkillä. :whistle:
 
linna mä oon kahteen apteekin omaan saanut roskishaamut, siis niin että seuraavana päivänä on ollut positiivinen tulos :ashamed: ei sais mennä kurkkimaan mut minkäs sille mahtaa kun kuume on kova :ashamed: ja olis kyllä kiva tietää että mistä ne johtuu koska raskaana en ole ollut kuitenkaan :snotty:

ja nyt on kolmosille pino avattuna, mikä lie taas ollut vikana :)

ja miracle höh :|
 
RD ja kaik muutkin, mikä se apteekin oma testi sit on... ko mie tuumailin et tuo ois ollu ainaski luotettava ja varmaan onkin mut herkkyydest en tiiä.. ja menkkoje ois pitänä tänää alkaa ja yleensä aina o alkanu ku herää ja nousee ylös.. Kai mie sit vaa uusin ton toisenki testin sit vaiks vko pääst..
 

Yhteistyössä