** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Tervehdys taas...

Miracle, pidän peukkuja :D

Kylli-tätikin taisi käydä tervehtimässä tuolla aiemmin :heart:

Muuten lukaisin niin nopeasti viimeiset 5 (?) sivua, että täytyy palata myöhemmin uudestaan...

Tulin vain purkamaan tätä ahdistusta tänne :D Eli ovista ei sitten tässä kierrossa taida tapahtua... kp 5 lähtien olen tikuttanut advancella ja noilla babyplussan testeillä ja muutamaan otteeseen kokeilin tuota cb:n digitaalista. Haaleaa haamua koko ajan, ei positiivista tulosta kertaakaan. No vielä on toivoa että plussa loppuviikosta tulee, mutta kovasti epäillyttää. Näihin aikoihin yleensä olen tuon oviksen bongannut (kipujen perusteella olen testin tehnyt ja plussaa on aina tullut) mutta nyt ei mitään!!! Ei edes mitään tuntemuksia. Paitsi yökötys olo.

Ja tämähän tosiaan on viimeinen sauma, ennen kuin mies lähtee sinne keikalle ulkomaille :'(

Mutta täytyypä kiiruhtaa töihin taas... :wave:
 
Hei!

Tännekin pitää tulla kertomaan, että tänään aamulla tuli plussa raskaustestiin! Kp:t 27/29 ja ihan selkeä plussa tuli! Ihanaa!! Olen ihan sekaisin onnesta. Nyt pelottaa tietenkin että meneehän kaikki hyvin, mutta pakko uskoa että menee. Edellinen raskaus mulla meni siis kesken. Nyt ei mene, olen sen päättänyt!
Valtavasti ++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: teille kaikille ja oikein paljon tsemppiä!
 
Heips!

Tulin tänne kuikuilemaan, että olikos täällä plussa uutisia, ja olihan niitä.

Hirmuisesti onnea Red Dragon, Miracle ja Diodium. :flower: :flower:

Sen verran noista testeistä että tuon Predictorin herkkyys on muistaakseni 50 ja Apteekin oma on 25.

Tälläisen tekstin löysin tuolta yhdeltä palstalta kun joku oli kysellyt valmistajalta noista herkkyyksistä ja roskishaamuista. Tämä siis Apteekin Raskaustestin valmistajalta.

Tässä Apteekin oman testin valmistajan vastaus koskien testiajan jälkeen ilmestyviä "haamuja":

Apteekin Raskaustestin herkkyys on asetettu siten, että 25 KY (kansainvälistä yksikköä)/ml antaa positiivisen tuloksen testin lukuajassa. Tämä pitoisuus saavutetaan yleensä noin 10 päivän kuluttua hedelmöityksestä. Kuukautisten ollessa myöhässä, pitoisuus on yleensä noin 100 KY/ml.

Apteekin raskaustestiin voi ilmestyä reilusti lukuajan (10 min) jälkeen heikko, hyvin kapea viiva, jota ei pidä tulkita positiiviseksi tulokseksi. Siksi käyttöohjeessa on maininta "Älä lue testitulosta 10 minuutin jälkeen". Tämä epäspesifinen, lukuajan jälkeen muodostuva viiva johtuu virtsan muista ominaisuuksista (esim. pH) sekä virtsassa olevien muiden hormonien kuin raskaushormonin (hCG) vaikutuksesta. Jos virtsanäyte sisältää runsaasti LH-hormonia, jota erittyy ovulaation yhteydessä, Apteekin raskaustesti antaa aiemmin mainitun heikon, hyvin kapean viivan, mutta vasta reilusti lukuajan (10 min) jälkeen.
Vain lukuajassa syntyvä testiviiva tulee tulkita positiiviseksi tulokseksi. Suurin osa positiivisista tuloksista on luettavissa 5 minuutissa. Käyttöohjeen mukaisesti voidaan epäselvissä tapauksissa odottaa toiset 5 minuuttia. Jos tulos on negatiivinen 10 minuutissa, ei tämän jälkeen testitulosta tulisi enää lukea.
AngelEyes ja masukki 7+4
 

Yhteistyössä