** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Miracle;ihan mielettömän isot onnittelut! Jos mä luin oikein et teit testin predictorilla niin mun mielest aika varma saat plussasta olla. Oon ymmärtäny et se ei niit harhoja antais... Tosi hienoa että plussia tulee!
 
miracle: sori, luin kai huolimattomasti kun yritin mahdollisimman nopeasti saada käsityksen nykytilanteesta =) Viiva se on pienikin viiva, mä tein kotitestin kasettitestin muutama päivä oletetun menkkojen alkamisajan jälkee eikä viel silloinkaa tullu täysin tasavahva viiva, joten mun mielestä sulla on aika hyvä tilanne... mut kun teet sen predictorin nin älä suotta hätäänny jos siihenki tulee vain haalea pallukka (?), kun se ei tosiaan taida olla herkimmästä päästä...
 
ipapii, siin kyl lukee et havaitsee pienenkin määrän sitä hormonia.. Et siihe predictoriin kyl uskon sit jos siihen tulee ees haamu.. yritän uskoo tohon kotitestin liuskatestiinkin mut ko tuntuu et entä jos onki viivanpaikka tai jotain.. Tosin ei oo aiemminkaan siis tullu mitään viivanpaikkoja vaan tyylipuhtaita negoja vaiks miten on tiiraillu.. ja näki mieskin sen viivan ni kai siin jottain on kyl... Noh, huomen tulee lopullisempi tuomio! :D
 
miracle niin mitkäs ne sun kp:t olikaan ?
Mietin vaan ite kun tein tuon yhen testis tuossa äsken et teinkö liian aikaseen...ku mulla viimex tosiaa alko menkat 5päivä ja kierto yleensä se 30-32 mut sekin heittelee.. nyt tein tostä päiväpissasta ja ihan selvä nega..tuntuu et oireitakiin tosiaan on..niinkun sanoin tuolla toises ketjussa...
mut nyt taas sattuu mahaan menkkojen tavalla..ahistaa tää. kaveri sano et venaat ainakin 3 viikkoo..:S sattuu masuuuun :(
 
Heidsu, mul on ny kp34/34 eli huomenna tulis menkkojen alkaa jos alkaisivat, oviksen bongasin kp 21 tienoil. Ja menkat siis alkoi edellisen kerran 1.helmikuuta. Eli LA laskureide mukaan ois 13.11 :) :heart: Voi kunpa tää ny tosissaan olis sitä itseään eikä noi haamut tuonne suotta ilmestyis! :heart:
 
Khimaira
miracle Mulle muuten se gyne sanoi, että mieliala vaikuttaa tosi paljon kiertoon..Kun mulla on heitellyt niin paljon, niin hän sanoi että kun fyysisesti kaikki on, niin suurimmalla todennäköisyydellä stressi on vaikuttanut kiertoihin :/
Empä olisi uskonut, että niin herkästi vaikuttaa- mutta kiva tietää :)

ja eiköhän sulla ole ihan sitä itseään- onhan sulla jo toinen testi haamuillut ja viivakin vähän vahventunut =) Toisilla ei koko raskauden aikana vahvistu haamua vahvemmaksi :)
 
Luru, kiitti sanoistas! Ja kyl mie kovasti mietin et nii kai se sit on et ei kai molempiin voi viivanpaikkaa tulla jos ei kummassakaan ollu ja noilla samoilla oon testaillu aiemmissaki kierroissa niin ei oo tullu viivanpaikkaa! Ja ehk se muute tärppäs nyt siitki syystä et mul alko testit loppumaan! :D Ehk siks ei enne tärpänny ko sit ois jääny testei yli nii monta :p
 
Khimaira
Hei, tiedättekö tarkalleen mikä on follikkeli ja missä vaiheessa kiertoa niitä on? Siis käsittääkseni munarakkula, jossa munasolu on?

Miten mulla näkyi ultralla follikkeli munasarjassa ja keltarauhanen, ilmeisesti kohdussa? Vieläpä iso follikkeli- halkaisija yli 2cm..(voiko olla cm- ettei mm? Puhuivat kyllä senteistä..)

Siis eikös follikkeleita ole vain oviksen aikoihin vai mitenkä? Vitsi kun ei kaikkea muista/ älyä kysyä paikan päällä :ashamed:
 
Erzi! Et sä sitä miestä väkisin saa auki! Annat sen olla omassaan. Jos on tarpeeksi sitä rakkautta niin se on valmis puhumaan!
Kärsivällisyyttä..asiat selviää omalla ajallaan, ei väkisin, vaikka kuinka tahtoisin. Nii ja muistat että sä et ole sen äiti etkä tohtori! ;)
 
Khimaira
Heidsu ainakin mulla napukka viettää ihan omaa elämäänsä- siitä ei voi ennustaa yhtään mitään :/ Pehmeä-kova- auki-kiinni..Ihan "miten sattuu" :/ Tästä syystä mä olen jättänyt koko napukan omaan oloonsa ;)
 
miracle: Onnea hirveästi!! :flower: :hug:

Onpas täällä nyt monella parisuhdeonkelmia.. :( Ne ei oo yhtään kivoja!! Voimia asioiden selvittelyyn erzi, tikruliini ja luru lude! :hug:

Nyt on kp 34/32 ja kierto venyy taaas, eilen tein apteekin oman testin, viivanpaikka siinä oli(en jaksanut tihrustaa oliko väriä), enkä jaksa uskoa et se meinais mitään. Oon saanu sillä aikaisemminkin ihan selvän punaisen viivan olematta raskaana. odotan nyt kiltisti sinne kp50 asti et alkaako menkat. on meinaan pisin kierto ollut joskus 47..
 

Yhteistyössä