** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

En ole ehtinyt koko viikonloppuna koneelle ja nyt en jaksanut lukea kaikkia tekstejä, taaskaan, mutta huomasin ainakin, että RD oli saanut plussan!! Joten Suuret Onnittelut Red Dragon ihan selvästä plussasta!! Olit sen kyllä ansainnut! :heart: :heart: ja Kiitos, jos jaksat vielä päivitellä meidän listaa :)
Toinen, jolle oli vissiin tullut haamu, taisi olla Maotao, hälle kans Paljon Onnea!! Toivottavasti plussa vahvistuu siitä! :flower: =)
 
weiss
RED DRAGON!!! En tiiä muistatko minuu keväthaaveilijoista, mutta oli pakko tulla onnittelemaan plussasta! Nyt paljon tarrasukkia matkaan ja massua kasvattelemaan! Aivan ihana uutinen!! :heart: :heart:

weiss ja pikkuinen 29+5 :heart:
 
weiss
Red Dragon: Odotus alkaa tosiaan olla loppusuoralla. Itekkin ihan ihmeissään, kuinka nopiaan aika onkaan mennyt. Juurhan sitä plussaa kuukaudesta toiseen toivottiin.. Mie en voi sanoa, että hyvin olisin voinut, rv23 olen ollut pakkolevossa, kun kohdun sisäsuu alko aukeemaan, mutta tilanne nyt kuitenkin tasaantunut ja ok, vielä pitäis jaksaa muutama viikko makoilla. On se vaan niin ihanaa, kun siulleki se plussa vihdoin pläjähti!! Ihan itku pääs, kun luin tuon lumi-marjan runonkin.. Kun vielä suikkukin plussan sais ja tietysti kaikki muutkin! :heart: :heart:
 
weiss: Muistaha levätä kunnolla! Mie tässä oon katellu noita äitiysvaatteita. Tekis mieli jo jotain tilailla, ku on tää maha hirveä jo nyt, kun on turvoksissa. Mulla hyvä, jos vähä tästä isompi o ollu, ku tyttöjä oon oottanu! :D
 
Onnea Red Dragon :flower:

Pidetään peukut pystyssä että pikkuinen pysyy matkassa!

Täällä ei mitään uutta. Hieman ovis tuntemuksia oli viikonloppuna, mutta mielestäni aivan liian aikasin. Ei auta kuin odotella ja katsella kuinka käy. Yritystä aikankin on ollut!

Oikein hyvää alkanutta viikkoa kaikille :heart:
 
charlott pikaista paranemista :) ja hyvää reissua :)
( . ) mulla nyt tullut eilennä ruskeaa valkkarin seassa pyyhkiessä, ei pikkuhousunsuojaan asti kuitenkaan, eilen myös poltteli mahaa ja selkää.. oliskohan se täti vihdoinkin tulossa.. toivottavasti tai sitten vois tietty se plussakin siihen testiin ilmestyä..
imetys on näillä näkymin loppumassa, aamulla ja illalla vielä poika tissiä lutkuttelee mut muutoin syö pullosta maidot, joten sen puolesta vois tuo kroppa palautua normaaliksi vihdoinkin :)
 
RD ei oikeestaan, polttelee ja vihlaisee masua välillä, selkää kanssa polttelee, ja sitkee päänsärky mua vaivaa, ensin luulin että päätä särkee huonon unen vuoksi mut kuopuskin on nyt nukkunut viikon verran 12h yöllä putkeen joten ei se siitä johdu..
täytyis nyt malttaa viel olla testailematta hetkeen kun on niin päättänyt mut katotaan kuinka kauan se päätös pitää :saint:
toisaalta mä olisin onnellinen jopa tädin vierailusta tällä hetkellä, sais vähän selkoo tilanteeseen :)
 
Olikohan se niin, kun lämpö putoaa ovulaation jälkeen loppukierrossa normaaliksi, niin menkat alkaa pian? Kiitos jos joku tietävä viitsii vastata! :flower:

Minä innolla odotan niitä ekoja menkkojani km:n jälkeen ja nyt eilen ja tänään lämpö tippunut aamulla jo 35,8, eli vissiin toivottavasti jo alkavat pian?

Heippa ja mukavaa pvää kaikille!

Rakkaudella Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Khimaira
Sen verran viestitän, että mut saa poistella listoilta......Vauvahaaveet ovat nyt poissa laskuista.....Liikaa kaikkea on tapahtunut :/
Teoriassa voisin olla raskaana tästä kierrosta, mutta varmaan siellä gynellä ylihuomenna selviää jotain. Jokatapauksessa ehkäisyt otetaan käyttöön heti kun tämän kierron tilanne selviää varmaksi, että uskaltaa laitattaa kierukan :'(
Surullisin mielin poistun joukostanne :'(

Kaikille kovasti plussatuulta sekä onnea ja iloa elämään :heart: :heart: :heart:
 
Olipas paljon kirjoteltu :) Joku kyseli mikä ehkäsy sit kun lapsen saanu. Me ei varmaan oteta mitään, kun niin kauan tätä toista yritetty ja halutaan kolme lasta.Taa ehkä joutuu kortsuu alkuun käyttämään jos imetys ei onnistu, ekan kohdalla en pystynyt imettäämään ku 3vkoa.Mut siitäpähän sit joskus näkee kun se aika on.
Tuli mieleen tosta imetys ehkäsynä, jotta mun kaveri tuli raskaaks imetyksen aikana 9kk imetti ja sit huomas olevansa jo uudestaan raskaana.Ei tullu lapsille iso ikäero :D
 

Yhteistyössä