** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Red Dragon Onnea!! Toivottavasti kaikki menee hyvin! :)

Minä tuun sitte viikon päästä perästä.. :whistle: Toivottavasti. :D

miracle Me ollaan puhuttu kans ettei mitään ehkäisyä sitte. Saa tulla heti ku on tullakseen. Tosin ollaan puhuttu myös, ettei IKINÄ enää ehkäisyä käytetä. Mut saapa nähä. :D Ainaki vielä iso perhe tahotaan..
 
mäki toivottavasti seuraan RD:tä vkon pääst.. mut jotenki mul ei oo yhtää semmonen olo et plussaa tulis.. mut juu, mäki haluisin jonkun 3 lasta jos vain jaksaa.. Eli ei ainaskaa ois vähään aikaan tarvetta ehkäisyä käyttöön uudeellee ottaa :)
 
tikruliini kiitti kun vastasit! mäkin toivon että tää luomusti lähtis eteenpäin tää mun tilanne. lääkäriin meen kyllä jos ei parin viikon päästä mitään tapahdu. sitten jos seuraava kierto venyy niin pakko kai sitä on jotain lääkettä syödä :/

linna mä ymmärrän sun turhautumisen, mullakin on fiilikset ihan maassa kun niin paljon haluais sen oman pienen...tästä yrityksestä ei mitään tule kun kierrot huitelee ties missä. mullekkaan ei tarvii sitä väittää että olis mielen sopukoista kiinni noi menkat. pariin viikkoon en oo tänne edes kunnolla kirjotellu kun ei oo mitään kerrottavaa..on vaan eläny normi arkea. en silti voi väittää ettenkö olis joka päivä asiaa miettinyt :saint:

miracle mä oon ainakin päättänyt että mitään hormonaalista ehkäsyä en enää käytä, ennenkun lapsiluku on täynnä!!mä haluan kaksi tai kolme lasta :D
 
Kyllä nämä kierron alkupäivät on kauheita. Nyt on menossa vasta 2 päivä ja 3-5päivää viel olis vuotoa. Vaikka on yritys kerta 3 niin tuntuu todella pitkältä ajalta. Tiedän että monet ovat yrittäneet kauemmin. Mutta aikasemmat raskaudet on tärpänneet heti pillereiden lopettamisen jälkeen
 
HepsKatti
RD, toi on kyllä niin selkee plussa, että hirmuisesti onnea sulle!!

Miracle jos tästä nyt toivottavasti joskus raskaudutaan ja synnytetään, niin sen jälkeen luultavasti hormonikierukka. Esikon jälkeen oli minipillerit, kun e-pillerit ei migreenin takia sopineet. Minipillereistä en oikein kovasti tykännyt, et se mietyttää, et onko kierukan kanssa sama homma, mut ei oikein muutakaan vaihtoehtoa ole, kun kuparikierukkaa en halua ja lapsia kuitenkin haluaisin lisää muutaman vuoden päästä. Eikä niitä miesten e-pillereitä ole vieläkään kehitetty :LOL:

Tänne ei kummempaa...peiton heilutusaika kuumimmillaan :D
 
Khimaira
Piti kesken töiden kirjautua ja onnitella REDIÄ !!!!!!! :heart: :heart: :heart:

Antaa vähän toivoa meille muillekin pidempään toivoneille :ashamed:

Miraclen kymysykseen vastaan: mulle tehdään kohdunpoisto, kunhan nyt ensin raskaudun ja saan sen neljännen....Taitaa tähän vain mennä oletettua kauemmin :snotty: Se vaan ei taida olla virallisesti ehkäisy, kun tehdään terveydellisistä syistä :/

Mulle ei mitn. uutta, ovis varmaan meni jo- kai..Tai ellei mennyt, niin tuskin enää tuleekaan, kun kierto taasen taitaa venyä :snotty: Mutta lupauksessani olen pysynyt: tikkuihin en ole koskenut :saint:

Hurjasti plussatuulta kaikille!!! Redi "yllätti" ihanasti :D :heart: :heart:
 
TaikaSäde: Kiitos! Ihana, kun minua varten kirjauduit :heart:

mammutti-mamma, nea, Bumba, Diodium, umayya, piksu, mama-84, meilinde, orion, vilinäiti, Sirja, Rouva Pikkumyy, HepsKatti, Amati, Luru Lude & Arcatha: Kiitos paljon onnitteluista! :flower: :hug:

Amati: Sinähän olet jo pitkällä :D Minulla on vielä matkaa tuohon :whistle:

Sirja & Rouva Pikkumyy: Mukava nähdä teitäkin pitkästä aikaa! :hug:

Orion: Muistahan tulla sit viikon päästä perässä!

Vilinäiti: Kyllä teillekin toinen suodaan. Yritin sua tänä aamuna mesestä bongata, mutta ei näkynyt :'(
 
Johan täällä on ollut hiljaista. Missäs kaikki on?

Mie kävin mökillä ja täällä näin vähän vian kirjoittelua.

Minua väsyttää ja on melkoinen nälkä. Oli mökilläkin hauskaa, ku mentii sinne, ni miehen täti tökkäs käteen siideripullon.. Olin siinä mietteissäni, että voi kun kiva.. Sen join niin hiljaa ku vaan mahdollista.. Ja sit toi toisen ja siit join vain vähän ja pistin ukon juomaan. Ja se joi sit kunnolla :LOL: Pääsin siis kuskina toimimaan.

 

Yhteistyössä