TALVI-KEVÄTVAUVASTA 2009 HAAVEILEVAT

kuulostaa kyllä aika ihanalle tuo siun sormus hymy83 ;) myö miehen kanssa vajaa vuos sitten käytiin kihlat ja kyllä niitä timantteja oli pakko saaha sormukseen :LOL:

tänään sitten tuli aamusta jo käytyä toisella paikkakunnalla terveyskeskuksessa raskaustestissä, ku eivät täällä omalla kerinneet/pystyneet tekemään...ja kyllähän sieltä sitten plussa tuli :D ei kyllä vieläkään voi uskoa todeks :heart: mutta nyt pitää vain toivoa että kaikki menisi hyvin, kun viikkoja ei ole kasassa kuin vasta 4+6 :D :heart:
 
hei mut on nostettu tuollaiselle huomion arvoiset listalle...

ON: väsymys on kamala, koko ajan voisin vaan nukkua... yöt kunnolla, ja sit heti töiden jälkeen päikkäreille, sit just pari tuntia hereillä ja sit taas yöunille
kahvi etoo oikein kunnolla.. on pariin kertaan jäänyt kuppiin juomatta kun haisee ja maístuu niin pahalta
iho on kamalassa kunnossa... kaulan seutu ja naama pientä näppylää täynnä
et sellaista mulle...
 
hymy83: näyttää aika selvältä tuo sun juttu :D Toisaalta saattahan ne menkat olla myöhässä siksikin kun niitä kovasti odottaa. Nyt vaan toivotaan parasta. Itse en malttais odottaa noin kauaa. Testailen varmaan noilla "10-testeillä" jo ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. :ashamed:
 
Onnea Marialle! Tämähän on tosi lupaava pino, plussia ropisee niin että ei meinaa perässä pysyä! :) Kyllä hymy83:lla ja Ouskallakin tuntuu olevan asia jo aika selvä.... ihan jännittää teidän puolesta!
 
Oikein paljon onnea maria-08!


Ja oikein paljon plussatuulia hymylle ja ouskalle!

Tälle suunnalle ei oikein mitään uutta. Epäilen kovasti että mulla ei tapahtunut ovista tässä kierrossa tai sit se on ollut niin lievä ja aikaisin, että en ole edes huomannut. Tilasin niitä ovistikkuja ja ihan mielenkiinnosta oon testaillut eikä niihin oo tullut kuin haalea viiva. Muutenkin on sellainen olo, että menkkoja kohti ollaan menossa.

Tää on kyllä piinaa odotella ens kuuta ja menkkoja. Mä niiiiin toivon, että ne alkais pian. Sen jälkeen ei tarvis enää tullakaan :D . Mä oon oikein kade, kun kuulin toissapäivänä, että miehen serkku odottaa vauvaa. Nyt on ympärillä jo kaksi sukulaista raskaana. Mäkin haluaisin olla :eek: . Eilen kuume oikein hyppäsi eteenpäin, kun katsoin Yle Teemalta vauvaohjelmaa. OIh, mä haluan taas sen ison mahan ja tuntea ne potkut ja tömäytykset :heart: .

Joo'o, pitänee tehdä vähän töitäkin välillä ;) . Oikein hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!
 
Voit että... Onnea hirveesti Maria-80!!! Toivottavasti saadaan vahvistuksia myös teiltä Hymy83 ja Ouska!

Hienoa kun alkaa noita ensi vuoden vauvoja kasvamaan. Toivottavasti itekkin pääsis sinne alkuvuoden odotuspinoihin. Tilanne on kyllä edelleen staattinen, että eipä tässä vielä päästä edes yrittelemään. On kyllä osittain ruvennut toi toisen lapsen saaminen epäilyttämään, kun alkaa tytöllä oleen merkkejä uhmasta. Miten sitä jaksaakin sitten raskautta ja uutta vauvaa, jos toinen onkin ihan hurjassa uhmaiässä...

Saatiin muuten tytölle hoitopaikka ja nyt toukokuussa sitten alotellaan siellä. Aluks ilmeisesti käydään yhdessä tutustumassa ja sitten kokeillaan lyhyempää päivää. Saas nähä minkämoinen tarhalainen meidän pikku neidistä tulee. Eilen käytiin ostamassa jo kerhotossutkin! Jännää...

Hauskaa viikonloppua kaikille!

O.



 
Olivia06: Mä oon tuota samaa miettinyt, että miten jaksaa uhmaikäisen ja vauvan kanssa. Jos meillä tärppäis niin, että vauva tulis ensi keväänä, niin esikoinen olis 2,5-vuotias ja alkais tekeen sitä kolmen vuoden pahaa uhmaa. Mutta en halua ajatella niin pitkälle. Vauvakuume on liian kova :whistle: .
 
Juu Helinä-keiju noinhan se on, että ei näitä voi liian tarkkaan miettiä. Sitten vaan selvitään tilanteen mukaan. Meillä kanssa tyttö tulee talvella 2,5 vee, eli aika samoissa ollaan. Toisaalta noi uhmathan tulee kuitenkin ilmeisesti kausina ja niitä voi kestää vaikka kouluikään saakka, että turhia kai jännittelen. Mennään sillä mitä (toivottavasti) annetaan.
 
Kyl nyt o ihan semmonen olo mahassa et täti olis tulossa....tosin voi johtua kyllä siitä että tuli "kihlajaiskakkua" vedettyä ihan urakalla pariin kertaan :LOL:
Yleensä rinnoista tiiän et menkat tulee,mut nyt ei oo rinnoissa sellast tunnetta oleskaan :D
tekis mieli testaa,mut ei vielää....koska en usko ekaan tärppiin,pessimisti :LOL: :D
 
noh,testasin nyt oli nega :'( |O
mutta rupesin heti miettimään että jos olenkin vasta tullut viimeviikon vaihteessa raskaaksi niin eihän se vielä näkyisikään,hmmmm....
Kuitenkin voihan se olla että muuttuu vielä plussaksi.....toivotaan ku kerran tätiä ei näy ja nyt on jo tämän verran myöhässä...katotaan mitä tapahtuu ja jos ei kuuluu tätiä niin maanantaina testailen taas :whistle: :D
mutta suuresti epäilen että täti tulee vielä,vaikkakin näköjään erittäin paljon myöhässä.....
 
Hei!
Onnea vaan kaikille plussaneille! :D Koskas Ouska testailee?

hymy83:Ikävää,että nega tuli, kannattaa kuitenkin malttaa mielensä ja odotella sitä tätiä, voihan se sittenkin olla!
Toivottavasti kihlautuminen jaksaa piristää!

Meillä olisi nyt sitten taas ahkerat yritykset edessä :D laskeskelin, että ovis olisi ensi viikon keskiviikkona, mutta varmuuden vuoksi vois pistää siihen peräti +/- 3 päivää.
Täytyy toivoa, että simpat löytäisivät oikean osoitteen!

Tänään ajatus on nauttia upean aurinkoisesta päivästä ja mennä kuvaamaan miehen futispeliä! On niin ihanan keväisen näköistä tuola ulkona!

kp:9 taitaapi olla.
 
Pljon onnea plussanneille :flower: :heart: ja täällä on muutakin juhlimisen aihetta-->kihlat yms.Hienoa =)

Tänä aamuna kokeilin napukkaa ja jäi vaalee ruskeeta valkkarii sormee..dpo 7 ja neljäs kierto ku alkaa samaa aikaa tuhruvuoto..ja sitte menkat.. :/ eli tää kierto meni taas tässä..täti oottelen..viikko viel nis sit taas uutee kiertoo.Eipä täällä oireitakaa oo..ainoastaa palelee ja väysttäny parina päivänä..nii ja muhee finni iskeny poskee(ikin ei oikeetaa tuu finnejä,ei ainakaa tommoi paiseita)mut kaikki noi "oireet"on aina ennen menkkojakii,joten ei ne raskaudesta johdu :(
 
Oikein paljon onnea plussasta maria-08. Näin niitä plussia alkaa ropiseen tähänkin joukkoon :) hymy83 toivottavasti sulla on parempi tuuri ens kierrossa. Kaikille muillekkin yrittäjille onnea koitokseen :)
Mulla ei täällä mitään uutta. Ovis on ollut tässä päällä, joten samoihin menee kierron pituus kuin viime kuussakin. Harmittaa kun ei ole vielä voinut ovista hyödyntää, mutta katsotaan mikä tilanne toukokuussa. Mies tuossa silitteli mun masua ja suunnitteli, että vuoden päästä on jo iso vauvamaha. Tällä hetkellä hän taitaa enemmän olla vauvahuuruisissa unelmissa kuin minä. Vappuun mennessä mun pitäis saada tietää siitä uudesta työstä ja silloin ratkeaa sitten vauvantekoaikataulukin :)
Kauhee flunssa iski eilen. Kuumetta ja joka ainoaa jäsentä särkee. Ilma on ihana, mutta retkihaaveet saa nyt jäädä. Onneksi en ehtinyt lapsille paljastaa suunnitelmiani retken suhteen. Nyt he eivät ainakaan pety.
Mutta eipä tässä muuta kuin ihanaa keväistä viikonloppua kaikille. Mie taidan nyt pötkähtää takaisin tuonne sängynpohjalle....
 

Yhteistyössä