TALVI-KEVÄTVAUVASTA 2009 HAAVEILEVAT

VOI miten ihania uutisia tässä pinossa!!! :D

Onnea runo! Toivotan vauvelille paljon liimaa matkaan ja sinulle ihanaa odotusta!!! :flower:

Ja onnea Hymy! :heart: mahtavaa, joko on hääpäivä päätetty? mentiin helmikuussa juuri siipan kanssa kihloihin, naimisiin kesällä 2009. :heart:

Marialle :hug: uuteen kiertoon sitten vaan.

Meillä kyllä tuo minun siippani on potenut vauvakuumetta jo pari vuotta... on olen minäkin mutta olen sanonut aina että haluan käydä koulun loppuun ensin... tuo siippani, se on kyllä niin mahtava tyyyppi. Saapi sitä olla onnellinen että on löytänyt tuollaisen. :heart:
 
Kiitokset :)
Ei oo päivämäärää päätetty,ukko vaan tokas aamulla et mentäskö ensviikolla ennen kun se lähtee työreissulle :D
Eiköhän se olis sit enstalvena,katsoo nyt,itteä kun ei tuo kesähää houkuttele paljon.mielummin jonnekin pohjoseen tunturin päälle lumen keskelle :D Vaativa akka oon :p
 
ihanaa! talvihäät! :heart: Mä oon ite niin kesäihminen... ja se on käytännön syistäkin hyvä että ulkona on lämmin. Laitattatteko sormuksiin tämän päivän kihloihinmenopäiväksi vai jonkun muun? Onnea vielä! Se on ihanaa päästä suunnittelemaan häitä! :heart: Mä oon ainakin jo ihan fiiliksissä vaikka vielä on aikaa melkein 1½ vuotta!
 
Taitaa olle onnittelut paikallaan...

Runolle paljon onnea odotukseen. On se niin jännittävää aikaa!

Hymy83lle onnea kihlautumisen johdosta! Tuliko kosinta yllättäen vai odottelitko jo moista?

Täällä oli jotain puhetta vaunuista. Meillä on 2006 keväällä ostetut yhdistelmävaunut pehmeällä kantokopalla. Tosi hyvässä kunnossa on ja ihan ovat hyvin toimineet, mutta kun mieli taas tekisi uutta :ashamed: Jotenkin sitä vaan haluaisi sitten saada odostusaikana taas tehdä hankintoja uudelle tulokkaalle, mutta kun mitään ei oikein tarvita. Oon jo harkinnut vanhojen vaunujen myymistä. Ainakin vois kokeilla, että paljonko niistä sais. Vois sitten miettiä jotain kätsympiä mikäli seuraava ilmoittaa tulostaan. Saas nyt nähä jos kuitenkin piheys (lue: järki) voittaa ja pysytään vanhoissa.

Toivottavasti alkaa tippua tärppejä niitä haluaville!

O.


 
runo: Oikein paljon onnea! Sait olla pinomme ensimmäinen plussannut.
Vitsit miten mahtavaa ku kävi noin helposti. Sulla tais tulla la joulukuulle? Ilmoitteletko, voisin lisätä listaan.

maria08: Toivotaan vielä parasta jos testitulos vielä muuttuisi. Siihen asti vielä toivoa että täti tulee kylään.


hymy83: Onnittelen kihlautumisen johdosta!
Mukavahan se on saada edes yksi sormus sormeen ennen pienokaista. Meillä mies suostu kihloihin vasta kun odotin toista (2001) ja naimisiin mentiin vasta 7/2005. Ja tämä kolmonen laitettiinkin alulle sitten häämatkalla. =)

Mies tuli kotiin syömään kesken työpäivän joten meen muutaman sanaan vaihtaan ennen ku se lähtee takas.
 
Kyllä tää päivä tulee sormuksiin sit,en todella oottanu mitään tämmöstä tälle lauantaiaamulle,olin kun puulla päähän lyöty ja varmaan näkönen ku itkukin sit tuli ku ihan säikähin :D :'(
Joo onhan se ihan kiva kun kesä menee sit sitä suunnitellessa:D :heart:
 
nii eihän sitä tiedä että jos se ei vaan miulla vielä tässä vaiheessa näytä plussaa, jos oikein positiivisesti ajattelis =) mutta jos se täti kurvaa kylään, nii ollaan miehen kanssa puhuttu että sitten tilattas niitä ovulaatiotestejä, jos sitten mahollisuudet vähän parantus =)
 
runolle onnittelut plussasta, ihanaa! :heart:
Tänään on mulla hyvä päivä, menkat alkoi! :D
Ja oltiin pojan kanssa shoppailemassa, se on kyllä reipas vajaa 5v, jaksoi kivasti kierrellä ja odottaa kun mä sovittelin housuja. :)
Ja kierros päätettiin lelukauppaan, joten hyvä mieli molemmilla.. :D
 
kiitoksia kaikille edelleen.Mies tuossa äsken sitten ilmoitti,että alahan kattoo mieleinen kirkko ja paikka missä haluut hääs pitää.Se piru oli päivänki päättäny.se on kuulema 060708 :D :LOL: :heart: Nyt on mun nuppi ihan sekasin :headwall: :D
Mitähän tää päivä tuo vielä tullessaan :whistle:
 
oi kiitoksia kaikille! tätä ihan melkein punastuu kun lukee onnitteluja. ja hymy83 onnittelut multa vielä! on sullakin kyllä yllärilauantai ollut. vau!:D

laskettuaika tosiaan on joulukuulla, joulua edeltävällä viikolla käsittääkseni. mutta ens viikolla olen varmaan viisaampi. jännittää kyllä ihan hirveesti miten nyt lähtee menemään ja meneehän kunnolla jne.
 
ompa ihania uutisia teillä! ihan tulee itsekin hyvälle mielelle =)
illuusia: teiän shoppailureissu kuulosti kivalle ja lähtee poika varmasti uudestaan mukaan ;)

täällä sitä tätiä ootellaan kovasti jotta uuteen kiertoon pääsisi :ashamed:
 
Onnea hymy83 kihlojen johdosta :) Meillä on kihlajaiset kesällä ja häät toivottavasti viimeistään vuoden päästä niistä.
runo jukrat, ehdit tosiaan joulunyytin saada. Se onkin sitten paras joululahja mitä voi olla. Meilläkin kun tuo esikoinen syntyi ennen joulua :) oli se tunnelma ihan erilainen kauan odotetun pikkupaketin kanssa :heart:
 
Voi onnea kihloista Hymy83! :flower: Ihania uutisia! :heart:
runo, tuli ihan tippa linssiin, kun ajattelin, kuinka onnellinen olet ensi jouluna. Pikkuinen on paras joululahja mitä voi saada.

Täällä kaikenlaista kummaa huonoa oloa... tuntuu niin raihnaiselta. Olen nukkunut jotenkin huonosti, niska on kipeä ja pää jumissa. Aamulla wc:ssä käynnin jälkeen en saanut enää unta, kun olin jäätyä. Paleltuani puoli tuntia peiton alla mittasin lämmön, mikä oli 36,8c. Koholla normaalista. Jos en nyt ihan omiani tunne, niin rinnat alkaa kipeytyä tuttuun tapaan ennen menkkoja. En enää usko, että plussaa tulisi tällä kertaa. Viikon taidan vielä jaksaa odottaa ennen testiä.

Kyllä on huono ilma ulkona. Tänään on tekemiset vähissä..

Plussatuulia muillekin!! :heart:
 
Täällä tuli vahva ovisplussa eilis aamuna ja eilen illalla/yöllä tuli kaameet limat :p joten ovis oli eilen..tänään ei limoja..simpat laitettiin matkaan perjantaina..toivotaa et ei liian myöhään.
Mietin semmosta et jos nyt raskaudun ja pitäskäydä sit neuvolassa ekaa kertaa,ni mites kun oon muuttamassa ens kuussa miehen paikkakunnale.Ni siirtyykö miun neuvola tiedot sinne vai mitä..
 
tyty86: Toivotaan että ei ollu liian myöhään ja parin viikon päästä tulis plussa testiin.
Se ensimmäinen neuvola on täällä Oulussa ainakin vasta viikkojen päästä. Näyttää tuossa esikoisen neuvolakortissa olevan ekakäynti ollut 8+4. Uudelleen synnyttäjälläkin vasta silloin ku sydänäänet on kuultavissa (10+2 ja 10+6). Ehdit varmaan ensimmäisen kerran neuvolaan vasta miehesi paikkakunnalla. Soittele suoraa sinne jo etukäteen jos plussa tulee. Kertovat kyllä siellä miten toimia.
 
mulla on tyty samat suunnitelmat. :D eli toukokuun lopussa vaihdan paikkakuntaa niin pitää vaihtaa myös neuvolaa. Mut mä kyllä käyn ensin täällä Oulussa kun pääsen kaikkiin mahdollisiin ultrauksiin ja muihin.... johtuen siitä mitä edellisellä kerralla kävi... :|

Mut pääsen varmasti myös uudella paikkakunnalla niihin seurantaultriin ja tutkimuksiin. Onneksi. :heart:
 
Siun kandeekii käydä ElinaMaria jos tommonen mahollisuus on.Olikos sen varhaisultra rv7-8?Tuleeko se automaattisesti vai pitääkö mennä yksityiselle jos haluu sen..koska laskin et olisin rv7 jo toukokuus..et en tiiä joutusko siltikii täälä käymää ekassa ultrassa..haluisin tietää et löytyykö sieltä masusta sit mitää..ettei olis vaa tullimuna jos tärppi käy :/
 
Se varhaisraskauden ultra oli mulla sillon rv 8+1. Viimeks mä pääsin siihen ku ei ollu varmaa tietoa raskauden kestosta ja se piti käydä määrittämässä. Eli jos sanot neuvolaan että et muista edellisiä menkkoja ja et sulla ei oo mitään hajua kuinka kauan oot ollu raskaana niin pääset siihen kaupungin ultraan! ;) ai kamala mitä huijausvinkkejä mä täällä annan! :LOL:
mut muussa tapauksessa varmaan yksityiselle. Niitten hinnat vaihtelee, tääl Oulussa on ainakin yks jossa ultra olis ollu 40 ?.
 
Okei.. :D kaikki kieroilut on sallittuja..oon sitä mieltä..ainakii joissain asioissa..hehe..eli voi olla et uottelen sit sinne ku muutan ukon luo ni jos siel sit kävis ultrassa..kun ei oo sit kiva jos ne ei vaikka nääkkää heti sydänääniä..ni eipähä tartte panikoida.ku eikös se sydän voi kuuluu jo rv8 mut joillai vasta rv12?
 
mun käsityksen mukaan sydän alkaa lyömään jo rv 6. mut se että kuuleeko sitä dopplerilla siitä masun läpi niin se vaihtelee. Mut ultrassa se pitäis kyllä jo näkyä. :D voi että! nyt tulee kyllä ikävä sitä kaikkea.... mun on PAKKO plussata tästä kierrosta!!! :eek:
 
Moikka!

Just tein ovistestin ja tuli tooosi hailakka viiva..( just ja just näki)
Laskurien mukaan ovis pitäis olla 15. päivä. Kuinka monena päivänä te muut tikuttelijat ootte saanu viivoja testiin? Mietin vaan että onko toivoakaan että se nyt sattuis olemaan se 15. päivä. Ku 16. päivän jälkeen ei ehditä miehen kans näkemään. Huih! On tämä jännää puuhaa tämä lapsenteko... :) Mulla on muuten ihan selviä ovisoireita, rinnat on tosi hellänä ja alamahasta välillä nappailee.. Ennen näitä vaivoja en oo osannu yhdistääkään ovikseen.

tyty86: mulla tahtoo olla sama juttu, että innostun aina liikaa.. ja sitten petynki tosi rajusti. Sitä vaan aina menee asioiden edelle. On niin ihanaa suunnitella ja haaveilla!

Toivotaan plussatuulia!
 

Yhteistyössä