Heippa taas täältäkin pitkästä aikaa.
Dreamerille kommentoinkin jo tuolla toisessa ketjussa enemmän, mutta hyviä vointeja ja mieliä vielä toivottelen
.
Kiva kun tulit tännekin kirjoittelemaan
neulatyyny!
. Meillä on myös tulossa tuo sokerirasitus jossain vaiheessa. Kiva myös saada muut uudet tänne
.
Mulla on myös noussut paino muutamalla kilolla. Olo ja vointi ovat edelleen olleet hyvät. Kauhea kiire on ollut koko ajan, enkä kyllä tästä ajanjaksosta huonoilla oloilla olisi "selvinnytkään". Tarkoitan siis että ei kyllä olisi onnistunut nämä mitä nyt on pitänyt tehdä. Nyt tuntuu että viikot menee tosi nopeasti, enkä aina ehdi edes tajuamaankaan raskausviikkojen etenemistä. Vatsa on kyllä jo kasvanut jonkin verran. Liikkeitä tunnen välillä, mutten koe että olisivat mitään selkeitä potkuja. Maanantaina kävin neuvolassa kuuntelemassa sydänäänetkin, kun sattui olemaan samassa paikassa kuin hammaslääkärini. Hyvät olivat, 159. Siellä seinällä muuten "mainostettiin" että odottavan äidin kannattaa syödä ksylitolpurkkaa jo raskausaikana, koska kuulemma vaikuttaa jo tässäkin vaiheessa lapsen hampaisiin, positiivisesti siis tietenkin! Enpä tiennyt tuota, ja purkkakaupassa sitten kävinkin.
Onko teillä muuten otettu hemoglobiinia, ja siitä rauta-arvoja? Mulla kun ei ole, ja mietin että koskahan niitä aletaan mittailemaan.
Kurja
Mökkelö että olet joutunut tuollaisia kokemaan. Näin ei varmaan saa sanoo, mutta mua kauheasti kiinnostaisi tietää että miltä ne supistukset tuntuu. Ihan vähän kun on alkanut vatsan kasvamisen myötä jännittämään synnytys. Ei pahasti onneksi, mutta sen tajuamisen vuoksi, että nyt on todellakin niin, että tästä on vain yksi tie ulos
. Eikä se tosiaankaan ole kivuton. Miettiikö teistä kukaan muu synnytystä? En tietenkään toivo kenellekään tuollaisia mitä sinulla mökkelö on ollut. Onneksi on kaikki hyvin
.
Me ollaan tehty nyt vähän enemmänkin hankintoja. Nyt tuossa eteisessä "lojuu" turvakaukakoita 2 kpl, isomman lapsen turvaistuin, hoitopöytä ja pinnasänkykin on ostettu. Ja matkasänky, sekä matkarattaat ollaan saatu. Vaatteita olen vähän ostanut kirppikseltä, niitä on nyt nelisenkymmentä kappaletta. Nyt siis odottelen innolla ensi viikkoa, jolloin mulla on viikko lomaa!! Laittelen sitten tavaroita paremmin paikoilleen. Pitää järjestellä koko talo että uuden asukkaan tavaroille on tilaa ja omat paikat. Pinnis saa tietenkin jäädä vielä laittamatta. Onhan tässä vielä hieman yli puolet odotuksesta jäljellä. Vaunut ostetaan vasta syksyllä, koska ostamme ne uutena, ja haluan nähdä uusimmat Emmaljungan kuosit, jos niistä joku miellyttäisi eniten. 8 vk ennen tarvetta ne pitää kuitenkin tilata, ainakin joidenkin kuosien kohdalla, koska kaikkia ei löydy heti varastosta.
Meillä myös tulossa rakenneultra puolentoista viikon päästä maanantaina. Sitä odottlen innolla, ja pienellä jännityksellä.
Sellaista muuten, että mulla on nyt kaksi kertaa vuotanut verta nenästä, aivan yhtäkkiä. Koskaan elämässäni tuota ei ole ennen tapahtunut. Kellään muulla tällaista? Äsken tosiaan laittelin hoitopöytää paikoilleen (niin, nyt jo :ashamed:, ehkä vielä kuitenkin siirrän muutamaksi viikoksi pois kunhan olen ensin saanut katsella sitä vähän aikaa
), niin siis verta vaan alkoi valumaan norona, pieni tippa meni hoitopöydällekin. Onneksi sen sai hyvin putsattua. Onko kenelläkään teistä tällaista esiintynyt?
Tässä nyt sitten kerralla vähän enemän, ihan hirmuisen pajon en nyt ole ehtinyt täällä käymään, ainakaan kommentoimassa. Luen kyllä uudet kirjoitukset aina kun vaan niitä huomaan tulleen, ja ehdin. Kesällä olisi kyllä kiva tavata jossain!
Susirouva ja sudenpentu 18+1