Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 4

Maitsu :hug: :hug: Jumpalla ei ole vaikutusta, sitä voi jatkaa raskausaikana ihan normisti. Ja liikkuminen on muutenkin tärkeä jaksamiselle. Älä syyllistä iteäs
:hug:
Metsis kokeile piikkimattoa. Se on aivan ihana, toimii myös kk-kipuihin. Tämä on ihan hurahtanut mattoilemaan, rentouttaa illalla mukavasti, kun köllii sen päällä. Tiiä vaik ois auttanu tohon nopeaan raskautumiseenkin..
Perämaan emännälle onnea yritykseen :heart:
Miettikääpä mimmit sitä, että duuneja aina riittää ja työ ei todellakaan tekemällä lopu. Mutta lapset kasvaa niin nopeasti ja on hujaus kun vauva-aika on ohi ja yhtä nopeeta menee pikkulapsiaika ja sitten ollaan jo koulussa. Mua itteeni harmittaa ihan kamalasti, kun kakkosen jälkeen jouduin (!) uraputkeen ja tein pitkää päivää ja jotenkin tuntuu että menetin ihan kauheesti, kun työpäivän jälkeen olin liian väsynyt olemaan perheen kanssa. Kaikki johtikin Burn outiin ja lievään masennukseen. Olin kuukauden saikulla ja sen jälkeen jäin pois esimiestehtävistä
Sitten kuin ihmeen kaupalla olin pitkän yrityksen jälkeen taas raskaana. Tän junnun jälkeeen palailin pikkuhuljaa töihin, vaihdoin joustavampaan työpaikkaan ja nyt ensisijalla on lapset ja mies. Ja terveys. Olen yrittäjä ja voin itse katsoa työaikani, omasta palkastahan se "lusmuilu" on pois, mutta raha ei tee onnelliseksi. Se on jo nähty. Onni tulee ihan muualta :heart: :heart:
Ja mun täytyy sanoa, et oon nyt onnellisempi kuin koskaan.
:wave: ++++++++++ :whistle:
 
onnea plussanneille :flower:
ja pahoittelut muille joita suru kohdannut :'(
Täällä olisi ainakin kierron mukaan hedelsimmät päivät ohite, sitte vaan jännäämään et onko tärpännyt :heart: ite en siis ole ikinää käyttänyt niitä ovistikkuja, enkä koe aiheelliseksi vielä toistaseksi ainakaan et kokeilisin.
Se ois sitte synttärivkoloppu, on siskon ja isoveljen lapsien synttäreitä joten tämä minun laihis ei kyllä tykkää hyvää |O :D ensi viikonloppuna olisi sitte oman tytön 6 v synttärit, mihin se aika oikein menee :snotty: vastahan se pikkuvauva oli :heart:
Mut hyvää vkoloppua kaikille :flower: :wave:
 
Unikeiju, ite taas haluan nuo nielurisat ainakin veke. Ovat siis aika isot ja samoin ton välilevyn korjattua, tia mikä siellä nyt loppupeleissä vikana onkaan. On tosiaan niin häiritsevää tuo mun kuorsaus ja siitä seuraa aina kurkkukipu. Kamalaa :ashamed: Voi olla, että oon itekki sillon sitten raskaana..kun noissahan aina menee niin pirun pitkälle, ennen ku pääsee pöydälle edes. Mutta olisi kiva, jos olisi se leikkauslupa jo että voisin sitten vaan ilmotella että olen jonossa ja pääsen sitten joskus edes! Sitä oon miettinyt, että voikohan ton välilevyn korjata ja nielurisat leikata samalla kertaa? Tiedän että joskus on näin tehty, mutta voipi olla etteivät kovin usein tuohon rupea..toisaalta ois itelle helpompi ku koko touhu olis kerrasta poikki tavallaan B)

Hyväsetti, hurjalta kuulostaa! Onko sielä yksi tulossa vai oisko kaksi? Toisaalta nuo pahoinvoinnnit ei hirveesti vissiin noihin viittaa. Hyvä että pääset tutkimuksiin kuitenkin, etteivät jätä sua sinne vessanpöntölle B)

Puskajussi, mietin tuota maton hankkimista itseasiassa..muta sitä ei suositella raskautuneille. Joten siksi se jäi. Mutta aattelin hankkia jossain vaiheessa. Mulla on kans mies yrittäjä ja onhan se sitä,että kun hommia on niin niitä tehdään..ja kun niitä ei ole, niin sitten on stressiä tulevaisuudesta. Toisaalta voi mennä töihin vaikka klo 10, jos siltä tuntuu tai miten vaan. Tietysti usein nuo projektit on aina kiireellisiä, mikä on vähän hassua..mutta sellasta tuo on. Vielä kun on yhtiökumppani hänellä, niin on sitä vastuuta..ja alaisia. Mielestäni kuitenkin parasta työskennellä siellä, missä viihtyy!! Vaikuttaa paljon perhe-elämään. Ite tykkään, kun mies on niin onnellinen työstään ja viihtyy. Näkyy meillä kotonakin sit:heart:

Ja tsempit maitsulle ja muille! Jospa negat muuttuis plussiksi ja uusi kierto toisi tulosta :heart:

Täällä sitten päivitykset tulevat viiveellä, appivanhemmat kylässä ja lähtivät just käymään kaupungilla..niin muuten en sit viitti täällä olla. Nimettäin anoppi jo tuossa kertoi oikein nätisti, että mitä nimiä on heidän suvullaan ollut papoilla jne :LOL: Kun kertoilin veljenpoikani nimiasioista, kun hän katsoi kastajaiskuvaa siinä B) Mukavaa viikonloppua!
 
kiitos tiedoistanne :flower: en syytä itseäni.käytiin eilen katsomassa elokuvateatterissa twilight:uusi kuu,oli aivan ihana elokuva :heart: kiero lyheni täs kuussa päivällä,ens kuun kierron vika pvä ois 26pvä..lapset on mummolassa vileä olivat yötä sielä,ku leffa alko 20.00 ja loppu 22. kp 2/29 yk 3 :(
 
Nallu mulla sama juttu paitsi yk5 alkoi juuri muutama päivä sitten...Fiilikset on aika paskat ja masentuneet koska koko ajan miettii josko jommassa kummassa jotain vikaa on kun ei tärppää...Tosin viime kierto meni mun töiden takia tosi vähillä petipuuhillakin mutta nyt juteltiin ton miehekkeen kanssa ja päätettiin että aktiivisempia ollaan vaikka mitkä olis... =) Maanantaina alotan oviksen tikuttamisen, sillon on vasta kp 6 mutta mun kierrot on 23-25 päivää niin oonpahan ainakin ajoissa, ei pääse ohi livahtamaan. Ja tässä kierrossa oon sitä greippimehuakin ahkerasti juonut joka päivä. Musta se on kyllä ihan hyvää :D
 
minä täällä jänskäilen huomisaamua.. testin ajattelin tehdä ja kovasti toivon että nyt ois tärpänny.. tänään siis kp70 ja oon kyllä yrittäny valmistaa itseäni negatulokseen kun mitempä se nyt yhtäkkiä ois onnistanu. mutta ku silti oma mieli koko ajan hoksaa lisää raskausoireita. vielä tämän illan saan ainakin ajatella että josko sitä ois raskaana ja mitä sitten ja plaaplaaplaa :) hyvää lauantai-illan viettoa kaikille!!
 
Jee tästä kierrosta taitaa tulla melko normaali mittainen, mikäli noihin ovistikkuihin on uskomista! Kp 16 ja 17 viivat oli tasavahvat (tai oisko kp 16 ollut hiukan vielä vahvempi..) eli jotain 31 päivän kiertoa voisi tästä odotella. Meillä jäi kyllä yritys niin vähälle, etten usko onnistavan tässä kierrossa. Vasta kp 17 illalla kerittiin pupuilemaan ja sitä ennen ties milloin...kai viikko sitten. Ja tänään (kp 18) onkin jo varmaan liian myöhäistä, kun mieskin tulee vasta myöhään illalla töistä. Eilen mulla oli illalla alavatsa tosi arka, kipeä ja turvonnut, eli oisko se sitten ollut jotain ovisoiretta. Sopis ainakin aika hyvin ajoitukseltaan yhteen noiden tikutusten kanssa.

Täällä poika tekee lisää hampaita ja on ihan nuhainen ja tukkoinen, joten muutama yö on mennyt parin tunnin välein heräillessä. Yövalvomisten takia on sit menneet päivärytmitkin ihan sekaisin ja pojan nukkumaanmenokin venähtää myöhään... Itsekin oon sit jo ihan poikki ja valmis nukkumaan pojan käydessä yöunille, ettei siinä enää pupuilut oo juurikaan olleet mielessä |O

Hyvää viikonlopun jatkoa ja plussatuulia! :heart:
 
täti tuli!!!! harva on yhtä iloinen tädin tulemisesta :LOL: enemmän oisin tykänny siitä positiivisesta testistä mutta nyt on tämäki hyvä. elikkä kierto oli 70pv, ihan liikaa!!! hyvä puoli tässä on se että kp 56 illalla tunsin selkeästi oviksen, kipu tuntui niin kovasti vasemmalla puolen munasarjojen kohdalla että veti ihan kaksinkerroin. nyt tieteski miettii että miksi ei tärpänny ja ihan harmittaa ku oltiin just sillon sukulaisten luona kylässä ni ei voitu muuta ku erittäin pikaisesti pupuilla kp 56 illalla (heti epäillyn oviskivun jälkeen piti päästä :D ) .. ja jossakin oli että luultavasti parempi jos pupuilu sattuis olemaan aiemmin ku ovis.. no en tiijä, pääasia että nyt päästään uuteen kiertoon! :D jos vaan tulee yhtä pitkä kierto ku nyt ni tulee aika kalliiksi raskaustestejä ostellessa :LOL: taidan nyt vaan seurailla teidän juttuja ja palata takaisin kuumeilemaan sitte ku kp on 30+ tai sit ku alan taas kuvitella kaikenlaisia oireita :)
kaikille paljon ++++++testejä ja tuulosia!! :)
 
Tasse, käsittääkseni se vaikuttaa noihin limoihin edullisesti. Eli semmoseksi muuttais, että niitä ensinnäkin olisi ja toisekseen että siittiöt kulkis sen läpi jouhevasti. Toisaalta jotkut sanoo, että heillä käy päinvastoin, että tulee kuivat paikat. Ite en harmiksi sitä voi juoda kun vatsa ei oikein tykkää, ite tykkäisin =) Onnea uuteen kiertoon! :heart:

Noniin, meiltäkin vieraat lähtivät. En vielä tästä päivästä tiedä, mutta siis tyhjennysvuoto vielälki menossa. Eli koko viikko olleet :LOL: Oikeen kunnolla sitten tämäkin tuli! =) No vähän mietinkin, kun ekat kaks päivää oli semmosta tiputtelua vaan, että käyköhän niin että tulee koko viikon operaatio tästä. Noh, muistaakseni to tai pe tikutteleemaan sitten ovista.

Rattoisaa sunnuntaita! =)
 
Metsätähtönen multa on jo poistettu nielurisat ja kitarisat, olin silloin ekalla luokalla koulussa. Kova oli kuorsaus ja sen takia ne lähtikin.
Nyt olis vaan noiden poskionteloiden tyhjennys polyypeistä ja ehkä sitten sen välilevyn korjaus. Lääkäri sanoi et hoituu kuulemma paikallispuudutuksessa :ashamed:

Meiän nuorimmainen sai perjantaina kirjeen ja sitä lukiessa tuli tippa silmään kun kouluun pitäisi parin viikon päästä käydä ilmottautumassa. Aika on mennyt hurjan nopeasti koska vastahan se oli vauva ja mietittiin milloin laitetaan päiväkotiin.... :heart:

Lumista sunnuntain jatkoa, täällä on ainakin koko aamun satanu lunta ja kerran on jo lumityöt tehty... :wave:
 
Unikeiju, ite oon kans lukenut että tuota väliseinää korjaillaan paikallispuudutuksessa. Ite kyllä epäilen, että pystyisinkö siihen..ihan yhtään itseäni aliarvioimatta :LOL: Joten sillä mietin, että voiskoha niiitä ottaa pois samassa syssyssä, niin ei tulis noita turhia nukutuksia jne.
 
Täällä on kotiuduttu risteilyltä ja kivaa oli :D ihan perussettiä, mutta onpahan kumminkin rentoutunut olo ja jaksaa taas alkaa uuteen työviikkoon valmistautua. On jotenkin niin kivaa kun alkaa helmikuu, en tykkää talvesta yhtään ja tammikuu tuntuu aina kestävän ikuisuuden, mutta kun helmikuulle päästään niin sehän on lyhyt kuukausi ja sit maaliskuu on jo alkukevättä, eikös vaan =) Keväästä tykkään hirmuisesti ja alan kohta jo miettiä mitä istutan tänä vuonna pihalle, pikkuinen piha kun on niin ei mahdu ihan kaikkea mitä mieli tekis mutta onneksi voi noita yksivuotisia aina vaihdella. Ja ikävä kyllä joskus monivuotisiakin, viime vuonna saatiin kaksi perennaa lahjaksi ja molemmat kuolivat :ashamed: että tällainen aloitteleva viherpeukalo täällä...

Testasin aamulla negan, kp 34 ja on vähän sellainen luovutusasenne tästä kierrosta että en usko ovuloineeni kun niistä ainoista sensuuntaisista tuntemuksista on jo liian kauan. Mutta uutta kiertoa odotellessa, toivotaan vaan ettei kamalan pitkäksi venähtäisi taas tämä kierto. Nyt täytyy ottaa tämä menkkojen odottelu rauhallisesti, ajattelin pysytellä poissa palstalta ja testailla ehkä ensi viikonloppuna, alan jo itsekin väsyä tuohon testirumbaan (ja jo on aikakin!) Hyvää ensi viikkoa kaikille :wave:
 
Heippa kaikki!

Maitsulle pahoittelut.. Näitä ikäviä uutisia ei mitenkään haluaisi kuulla enää yhtään. Kemiallinen varmaan kuitenkin? Yritä jaksella :hug:

perämaan emäntä tervetuloa takaisin kuumeilemaan!

Metsis Vieläkö vuoto vaivaa?

Käytiin nyt viikonloppuna katsomassa kahta eri vauvaa, molemmat himpun verran yli kuukauden, ja voi että ne oli pieniä ja suloisia.. Ei auttanut tähän vauvakuumeeseen yhtään :LOL: Ajattelin tänään mennä ostamaan ovistestejä ja huomenna on kp 10 et alkaisi varmaan sitten kohta tikutus. Joko huomenna tai tiistaina. Hyh ulkona on kylmä :|

Mukavaa sunnuntaita kaikille!!
 
Nyt on viidenteen yrityskuukauteen valmistauduttu, tilasin netistä 12kpl ovulaatiotestejä ja 3 raskaustestiä. :D Nyt pitäis saada selvyys, että ovuloinko edes ollenkaan. Oon sitä pelännyt kun kerran on kierrot niin pitkiä.. :| Kp5 menossa, kohta alkaa olla vuodot taas sillä mallilla että pitäis ruveta lapsia tekemään.:D

Onnea plussanneille ja onnea seuraavaan kiertoon niille, joilla ei ole vielä tärpännyt. :xmas:
 
Pahoittelut kaikille negan saaneille ja niille joille täti tuli kyläilemään! :hug:

Meillä kävi kaveripariskunta kyläilemässä, vietettiin viikonloppua yhdessä. Kauheesti tekisi mieli heille kertoa tästä yrityksestä, mutta toisaalta taas olisi kamalaa jos joku tietäisi ja yritys venyisi. Yöllä tuli nukuttua vaan muutama hassu tunti ja nyt väsyttää.

Onkohan mulla ovis taas pian tulossa :) kp 10
 
Tervehdys kaikille pitkästä aikaa!

Onnittelut puskajussille plussasta! Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti d:)b

Mulle voi sitten päivittää jo yk6. Oikeesti, olenkohan tämän ketjun pitkäaikasin yrittäjä? Mulla alkoi yllättäen menkat, vaikka on/oli kp 20. Tikutin ovista kp 13 alkaen ja mitään merkkejä oviksesta ei ollut - ei omassa olossa eikä tikussa. :'( :'( En tiiä, pitäskö jo alkaa todella sisäistämään sitä, että mä saatan jäädä lapsettomaksi :( Mulla on hormonit edelleen yhtä sekasin, kuin 16-vuotiaana. Silloin aloin syödä pillereitä, jotta liika karvankasvu saadaan pysähtymään ja kuukautiset säännöllistymään. Nyt mä olen taas yksi hormonihirviö:( Joudun vahaamaan nenänalusen kahen viikon välein, säärikarvat kasvaa nopeemmin, reisiin ja alavatsaan kasvaa karvaa... :'( :'( Ja oviksesta ei tietoakaan! Nyt tämän yrityksen aikana mun kierrot ovat siis olleet 19-40pv:( Nyt rintoja pistelee ja alavatsaakin välillä kramppaa oikeen kunnolla. En ollutkaan saanut vielä kuukautiskivuista nautiskella tän yrityksen aikana. On synkkä olo. Tuntuu, että tää vauvakuume ja epävarmuus on muuttunut iloisesta ja jännittävästä kihelmöinnistä mustaksi tunneliksi, jossa ei näy valoa :/ Tsemppihalit siis Nallulle ja Elinalle. Tekee kipeää ajatella, ettei lasta alkaskaan kuulua luonnollisesti. :hug:

Sitten mulla on tähän lapsiahdistukseen sekottunu myös hengellisiä ajatuksia. Oon miettinyt, että oonko jotenkin huono kristitty. Eikö mun uskoni olekaan riittävän vahva, kun vauvaa ei rukouksista huolimatta kuulu? Ja eihän se oo. Jotenkin oon laittanu toivoani enemmän terveelliseen ruokavalioon ja ovistikkuihin kuin Jumalaan :( Tällasina hetkinä tuntuu joskus vaikealta uskoa. Olen tosin rukoillut, että Jumala pitäisi kiinni eikä hylkäisi, vaikka mä olen nyt vähän heikko. Ehkäpä minun aikani tulla äidiksi ei ole vielä. Ehkä Jumalalla on jotakin muita suunnitelmia mun varalleni, joihin ei lapsi sovi. Onhan Jumala johdattanu mut opiskelemaan pappisvirkaa varten ja pappeus ja äitiys voi olla joskus hankala yhdistelmä.

Huokaus...

Hyvää alkavaa viikkoa kuitenkin kaikille :) Toivottavasti jokainen teistä saa sen kaipaamansa pienokaisen! Olette upeita naisia, ihan jokainen :heart:
 
Haaveilija86 :hug:
Onko sulta diagnosoitu PCO? Tuo karvankasvutaipumus ja heittelevät kierrot kuulostais vahvasti siltä. Sinuna ehkä menisin yksityiselle gynelle (julkisellehan pääset aika hitaasti, heittelevien kiertojen vuoksi voisit tietysti sinnekin yrittää jo ennen kuin 1 v yritystä tulee täyteen) ja pyytäisin ultraamaan. Ja jos PCO todetaan niin voisit mahd. saada metformiinilääkityksen, voi auttaa raskautumaan normaalipainoisiakin PCO-naisia ja etenkin jos on yhtään vyötärönympärys koholla. Kiertoja vois alkuun tasata Terolut-kuureilla yms. Nää on siis vain "aloittelujuttuja" eikä varsinaisia lapsettomuushoitoja, tällä yrityksen pituudellahan ei sellaisia vielä kannata liikoja miettiä, hyvät mahikset vielä muutenkin =) mutta oishan se kivempi parantaa raskautumismahdollisuuksia nyt kuin puolen vuoden päästä, eikös vaan?

Ja tosta "onko tarkoitettu" -aiheesta: itse en ole uskonnollinen, mutta eikö sen voisi ajatella niin että Jumala on antanut ihmiselle taidot kehittää lääketiedettä ihan sen takia että niitä käytettäisiin? Ja nuo työn ja perheen yhteensovittamisjututhan tuppaa enimmäkseen olemaan hankalia, mutta toisaalta äitiys myös kasvattaa ja opettaa elämästä yhtä ja toista, ei liene haitaksi papillekaan? Mä miellän aina naispapit jotenkin äidillisiksi hahmoiksi ja miespapit isällisiksi, en kyllä tiedä mitä joku feministipappi tästä sanoisi :whistle: Itse ainakin lääkärinä uskon että omasta lapsesta (ja sukulaislasten hoitamisesta) on ollut hurjasti hyötyä, esim neuvolan pitämisessä on tosi paljon apua kun tietää vähän enemmän käytännöstä. Tsemppiä sulle ja kaikille muillekin lapsettomuuspelkojen kanssa kamppaileville, itsellä on siinä suhteessa niin paljon helpompaa kun on yhden lapsen jo saanut, antaa myös luottamusta tulevaisuuteen =) Kärsimättömyys toki vaivaa, eikä tietenkään takeita raskaaksitulosta nytkään ole. Mutta silti, kyllä me vielä vauvat saadaan =)
 
pikaseen omaa napaa: kp 36/36 (yk2), vielä en uskalla ees haaveilla...ei oo yhtään semmonen olo että olisin raskaana. ei tosin ollut "oloja" ensimmäisenkään kanssa, luulin vain tulevani flunssaan ja oli väsy olo silloin, ja tietty luulin että menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä (niinkuin nytkin).
nyt on vaan väsy, mutta tän pikku iltakukkujan kanssa on aina väsy ;)
 
Metsis, piikkimatosta kuulee kaikenlaisia epämääräisiä juttuja, mutta on turvallinen odottajallekin, sanoo jälleenmyyjä ja lääkärikin.
Käykääpä tuolla Vau.fi sivustolla, siellä on paljon artikkeleita mieltä askarruttavista asioista. Vinkkejä yrittäjille, odottajille ja tutkimustuloksia(joskus tosin vähän kysenalaisiakin, näin maalaisjärjelle)
Tämä kävi eilen varovaisesti kurkkimassa tuota odotuspuolta, josko sinne uskaltaisi pian varpaansa tunkea. Eipä täältä varmaan kokonaan voi pois pysyä..
Ihan mielettömästi plussaonnea kaikille ja tulkaa ihmeessä perässä, siellä on runsaasti tilaa!!
:wave: ++++++++++ :whistle:
 
Kirjotinpa sitten koko viestin, ja sinne katos..bittiavaruuteen.

Haikailija86, et ole listan pisimpään yrittänyt..onhan meillä ikävä kyllä vuosiakin yrittäneitä, mikä kyllä harmittaa. Mutta toisaalta toivon, että kaikki saavat haluamaansa apua tähän projektiin. Oon samaa mieltä kuin Sokeripala, että kannattaisi harkita tuota yksityistä puolta. Eikös sulle oltu jo aiemmin sanottu, että luonnollinen raskautuminen voi olla vaikeampaa? Ja kun kierrot noin paljon heittelee, niin sitä se varmasti onkin. Tietysit tuo yksityinen puoli kirpaisee opiskelijan lompakkoa, mutta nuo avut saattaisi kuitenkin jo omaakin mieltä helpottaa..ettei tavallaan turhaan tartte odottaa kokonaista vuotta, jos on jo tiedossa että tarvitsisi muutakin jo heti. Yritä ajatella tämä jotenkin positiivisena koettelemuksena, kuitenkin tuo puoli vuotta on vielä normaalia näissä lapsipuuhissa. Toki se on pitkä aika itselle :hug:

Mutzilla, onnea uuteen kiertoon! Ja samoin Noonielle plussapuhureita :heart:

Puskajussi, ite oon ainakin lukenut noista piikkimattojen omista valmistajan suosituksista, ettei suositella raskaanaoleville. Kattelin useampaa mattoa, kaikissa luki samoin. Tietysti he laittavat vähän kunnon varoituksilla noita, koska eivät halua vastuuta jos jotain tapahtuu, mutta tuon takia on itseltä jäänyt hankkimatta.

Täällä en ole varma, onko tänään vielä tyhjennysvuodon viimeisiä rippeitä vai joko loppu. Taitaa olla loppunut. Joten torstaina alkais ovistikutus.
 
Mulla on nyt meneillään kp 21 / 30-41 ja ovulaatiota olen yrittänyt metsästellä, mutta ei mihinkään tikkuun ole tullut merkkejä tulevasta ovulaatiosta.... tänään tein taas, koska rinnat alkavat olla kipeinä ja alavatsaa pakottaa (nämä ollut viime kierroissa "oireina" mahdollisesta ovulaatiosta), mutta eipä tuohon tikkuun tullut mitään muuta kuin viiva, että testi on tehty oikein.

No, jatkan tikutusta vielä jonkusen päivän ja katson mitä tuleman pitää.... vai pitääkö mitään :(

Onkos teillä mitään käsitystä millaisissa hinnoissa pyörii yksityisten gynejen hinnat? pakkohan sitäkin on alkaa miettimään, jos en sitä ovulaatiota saa metsästettyä ja nähtävästi nuo kierrotkin heittelevät...

kertokaapa millaisia vaihtoehtoja noissa gynen määräämissä lääkkeissä on? olisi kiva mennä sitten edes vähän jotain tietävänä sinne käymään :)
 
juu ihan kemiallisesti pupuillaan.. olin kyl eilen ihan rättiväsyny illalla ku kokopvä oli yhtä hulinaa,kävi meil yket kaverit ja 5kk ikänen vauva,oli seki vielä nii ihana peeni :heart: tänää tulee viel yhet kaverit pojan syndekahveille =) ovista odottelessa,täytynee pitää sama tahti yllä ku viime kierrossa pupuilua 2-3 pvä välein ni luulis ianaki ettei ovis mene ohi :D
 
voi vee on se vaan niin mukavaa käydä tuolla neuvolassa lasten kanssa :kieh: kumpikaan ei satu kasvamaan niitten käyrien mukaan, poika on liian pieni ja menee miinus käyrällä ja tytön neuvola oli tänään niin on sitte liikaa tullut painoa ja nyt sitte 2kk päästä kontrolli ja verikokeet diabeteksen varalta :eek: siis olen ihan hyvilläni että seurataan, just tuon diabeteksen takia, mut ottaa vaan niin päähän kun on aina sama sävel kun sinne jommankumman lapsen kanssa menee. ja tyttö siis 6v ja pituutta 115,7 cm ja painaa 26,7 kg. siis sopusuhtainen en sanoisi lihavaksi ollenkaan. HUOH!!!! :headwall:
Et ihanan hyvin alko tää viikko, valmiiksi vitutus käyrä koholla.
Tytön 6v syndet on lauantaina, pitäisi alkaa leipomaan sinnekin.
Et tämmöistä, parempaa viikonalkua muille
:D
 

Yhteistyössä