Noista kierukoista vielä sen verran, että meillä saa ensimmäisen ilmaiseksi :wave: Joten kannattaa tuotakin kysellä. Eli sama oikeastaan ottaako sen hormoni- vai kuparikierukan näin aluksi, hinnalla ei silleen ole väliä. Mun on pakko sanoa, että tiedä nnoiden väliltä varmaan vasta sitten kun otan sen joku päivä =) (Ja Puskajussi tämän jo mainitsikin, nyt vasta pääsin sivun loppuun). Tuosta hormonien paikallisuudesta, että en tiedä onko hormonikierukassa vähemmän hormonia kuin Nuvaringissä, ilmeisesti? Koska aurallisellekin migreenille sopisi, ainakin neuvolan tädi mukaan (en ole lääkärin kans puhunut). Mutta jotenkin ahdistaa tuo, kun Nuvakin on vaan paikallinen ja siinäkin aika vähän hormonia, niin mulla alko sekin jo kiukuttaan. Tunnen semmosen kiristävän vanteen päässä, siis ihan oikeesti, ja tiedän että se on hormoniehkäisystä johtuva..tuota ei ole siis koskaan muulloin. Voihan toki jotenkin liittyä tuohon mun auralliseen migreeniinki, mut tuo kiristävä vanne on usein kylässä..että siks tuo hormonikierukka epäilyttää, muuten ilman muuta sen länttäisin.
Kotona olemisesta. Täällä ois tarkoitus tosiaan suorittaa opinnot heti loppuun, joten en ajatellut kotiin jäädä. Tosin hyvähän se on nyt sanoa. Mutta nuo riippuu noista lukukausittaisistakin asioista miten menevät, mutta sen vuoden nyt kotona olen joka tapauksessa..eikö se virallinen äitiysloma ole yhteensä sen 9kk? Jos oikein muistan. Noh, voi toki olla, ettei jää opintoja kesken jos kovin viipyy tämä homma. Jos joskus tulee lisää lapsia, nii nsitten on vähän eri juttu kun on työpaikka ja kaikki, että voi olla pitempäänkin kotona. En ehkä kolmea vuotta kuitenkaan.
Nallu, joo Fertility friend on englannin kielinen, mutta ei ole kyllä mitään vaikean tason enkkua. Ja pikaohje löytyy suomeksi tuolta Metku.netin sivuilta, mihin linkki oli tuolla ylempänä.
Perämaan emäntä, onnea yritykseen =)
Huhhuh, kylläpä saa muuten panadolia popsia. Peräti kaksi päivässä. En muista millon olisin joutunut tämmösiin menkkaoireisiin jne noita syömään, varmaan sillon viimeksi kun on ollut e-pillerit (vaikka eihän ne oikeet menkat sillon ole, mutta anyway)..eikä silloinkaan kyllä koskaan kahta särkylääkettä saatika että useampana päivänä
Muistaakseni ensi viikon torstaina alkais täällä ovistikuttelu. Noissa ei lukenut mitään, että saako ottaa aamupissasta..suositeltiin klo 10-12, mikä on huomattavasti vaikeampi aika jo. En yhtään ihmettele, että on noita huulipunan muotoisia sylkiovistestejä jne, kun työpaikalle raahaa esimerkiksi B)
Novelle78, eihän sitä tartte kuin ne mahdolliset ovisajat mennä vaikka joka toinen päivä tai joka päivä. Sitten muullon menee miten huvittaa. Tekis jonku pienen spurtin siinä, urheiluahan se sekin on B)