Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 4

Ralliperunalle pahoittelut tätistä! :hug:

Catalia,tervetuloa kuumeilemaan.Osanottoni menetyksestänne :hug: Onnea uuteen yritykseen! :flower:

Täällä ihan tylsää!!En usko olevani raskaana,ukkeli uskoo ja mun päätä sekottaa tahallaan!! |O
Kp 26/25 ja pikkusen tuhruttaa,eilen ei tullu mitään.Koitettiin käynnistää menkkoja eilen kahteen kertaan lakanoiden välissä,kun se on onnistunu pari kertaa ja piinailut loppunu siihen paikkaan..;)
Tisseissä ei mitään jännää..Paitsi ruskeet tissit,sano ukko! :LOL:

Ääääääähhhhhhhhhh,mä en jaksa enää ootella kun en kuitenkaan ole raskaana! :headwall: |O

Tsemiä kaikille!! :heart:

Jännäilyt loppu jo ennen kuin kunnolla alkoikaan. Siis kp 1 ja yk 2 tällä suunnalla. Tuhruttelikin jo pari päivää, joten arvasin että vuoto alkaa pian. Pöh, eihän se tietenkään heti tärpännyt. Uutta ovista odottelemaan siis.

Ja pyh, kun tulee taas kylmä viikonloppu. Pitää sitten kai nauttia esim. päiväunista lämpimän peiton alla.

Mä tuota ovulaatiota testailin ihan sen takia, että tiedän ovuloinko. Pelkäsin etten ovuloi ollenkaan kun on kierrot niin pitkät eikä oo neljän kuukauden jälkeen vielä tärpännyt. Jossain kun oli, että kierron ollessa yli 35 päivää, ei välttämättä ovuloi.

MUTTA nytpäs bongasin ovulaation! :D Ostin 12 testiä netistä joskus ja oon tässä testaillu kun en oikeen tienny millon se ovulaatio mahdollisesti olis. Mutta nyt sitten viimesellä tikulla tuli kunnon viivat. :) Eipähän tarvinnu ostaa lisää.

Kaduttaa vaan, että oon menny hermoilemaan ton lapsen hankkimisen kans miehen kuullen. En tiedä onko sille tullu jotain paineita vai eikö muuten vaan huvita seksi kun luulee mun ajattelevan pelkästään sitä vauvan tekoa.. :( Ei ainakaan myönnä, mut kyl se aika selvästi vaikuttaa siltä, että tämä mun ovulaation metsästys häirittee. Noh, nyt voin mäkin lopettaa hermoilun kun tiedän ovuloivani ja pidän jatkossa turpani kiinni. :D

Yhteistyössä