Fistik, ikävä kuulla tilanteestasi, toivottavasti asiat kääntyvät vielä parhain päin. Teet varmasti oikean ratkaisun siirtäessäsi kuumeilua, vauva harvoin kääntää asioita parempaan päin, vaikka niin monesti virheellisesti luullaan :hug:
Ninipalle toivottelen ovulaatio-onnea :heart:
Huh, onneks täällä on muutkin malttamattomia noiden testien kanssa
Kävi nimittäin niin, että en millään jaksanut odotella perjantaihin :ashamed: Eilen illalla tuli ihan hervoton hinku testata se yks kaapissa oleva pois..Ja nyt en tiedä mitä ajatella, kun siis mä tein mahdollisesti sen testin jopa kuusi päivää ennen menkkojen alkua, kun niiden pitäis alkaa torstain ja sunnuntain välillä, joten jos ne alkais vasta sunnuntaina, niin tein sen kuusi päivää liian aikaisin..Elin vaan siinä toivossa, että josko ne olis tulossa jo torstaina niin sitten testissä näkyis jo ehkä jotain
Testinä oli se Clearbluen testi, jossa tulee se plussa näyttöön. Katoin sitä pari kertaa sen 10min sisällä, silleen nopeesti, oletin, että haamukin kuitenkin näkyis kuitenkin jotenkuten selvästi. En siis mitenkään käännellyt tai väännellyt sitä enempää
No..Enpä nähnyt mitään. Laitoin testin vaatekaappiin ja illalla ennen nukkumaanmenoa ajattelin, että katson sen vielä, josko siinä jotain pientä kuitenkin olisi. En nähnyt vieläkään mitään ja melkein tyydyin sitten siihen ja ajattelin, että testaan sitten parin päivän päästä uusiks. Mutta päätinpäs kuitenkin viedä sen vielä yöpöydän valon alle ja vähän tutkia tarkemmin. Ja mitä mun silmät näkivätkään..HAAMU!!!!!
Hyvin, hyvin hailakka haamujen haamu, mutta haamu kuitenkin. Nyt ongelmana on arvattavastikkin se, että en tiedä onko se tullut sen testiajan sisään vai vasta roskishaamuna. Edelleenkään siinä ei näy mitään tavallisen kattolampun alla vaan vasta sitten kirkkaamassa valossa. Minä pöhkö sitten näytin sen miehellekin, tai siis menin makkariin, että "mulle tuli haamu!!" Johon mies:" Mikä ihmeen haamu
" Vähän ajan päästä, se repes nauramaan ja sanoi, että ei hän tiennyt mitä se tarkoittaa, että on joku tuulimuna, tai keskenmeno vai mitä
Nyt on sit vähän sekaset fiilikset, mahakivut senkun pahenee, on selkeetä vihlontaa ja nyt ekaa kertaa tiedän mitä se painontunne mahassa meinaa. Ihan kun ois maha jättiturvonnut vaikkei ole.
Nyt pähkäilen, että teenkö uuden testin ja katon mitä siihen tulee testiajan sisään, vai odotanko (=maltanko) perjantaihin ennen uutta...
Miten hemmetti sitä on näin malttamaton, että testailee ihan yliaikasin..!!
PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE!! NYT TEHDÄÄN PLUSSIA OIKEIN SÄKKIKAUPALLA! :heart: