Unikeiju, sanothan sitten kun sulle pitää tehdä päivityksiä. Sulla menee tuo niin eri tavalla, etten uskalla sorkkia tuota riviäsi =) Eikös sulla ole tulossa sitten seuraavaksi taas hoitokerrat? :heart: Nyt voisi tärpätä.
Olenkin tässä ajatellut, että voitais kaikki tässä häipyä tonne Odotusajan puolelle :saint: Jos nyt tässä pikku hiljaa plussais, niin tulis isänpäiväplussia aika iso joukko ja lisäksi vois vaikkapa pääsiäislomakortin tai vastaavan yhteydessä kertoa sitten ihmisille uutisista. Vai miten ois pääsiäiskortti, jossa se muna ja sieltä tuleeki vauvanpää eikä tipun
Kyllä, mulla oli tylsää ja piti tsekata näitä asioita. Jos tärppi kävis nyt, niin ois vielä ihan tosi hyvä kun sattumalta mennään tonne kotiseutuville varmaan vasta pääsiäiseksi..niin sais ihan rauhassa olla eikä kukaan arvais mitään. Nyt siis plussaushommiin! (Ja jos ei plussa käy nyt, niin sitten etin taas uudet hyvät kertomispäivät ja isäytymispäivät B) )
Kiitos, Unikeiju. Voisi tosiaan miettiä. Mua kiinnostais tuo tarhatyöskentely sillä, kun siitä olis paljon hyötyä mun oman ammatin puolesta (opiskelussa siis vielä kyllä). Mutta tosiaan kun se toisi paljon varmuutta lasten kanssa työskentelyssä, niin jos esimerkiksi lastenosastoilla työskentelee..niin varmasti lapsella olisi mukavampi olla potilaana kun hoitsu olis semmonen rennompi jne. Mutta tosiaan en tiedä miten noihin pääsee ilman tutkintoja, toisaalta jos käy jonkun lyhyemmän pätkän niin se ainakin onnistuu varmaan..käyhän siellä monenlaisia ihmisiä työkkärin kautta..voi toki olla, että työkkärissä olevat ovat etusijalla kun kaupungin kerta ovat. Noh, pitää miettiä.
Auneliini, laitoin alustavasti tuon toukokuun tuonne. Voin sitten aina muutella niitä =)
Vaniljainen, minkä pituinen se sun kierto olikaan? Yritin muka katella taaksepäin, mutta en hoksannut..sehän on sitten aika jännä viikko tulossa. Aika monella on testausta ja muuta! Tipetsulla myös kuulostaa lupaavalta, oot vielä hyvin kuvannut nuo mitä missäkin vaiheessa, niin sitten voi itteensä verrata kun sopiva hetki tulee. Toivotaan siis, että plussaat kans =) Eli olisko näin, että loppuviikosta paljon tulossa testejä ja alkuviikolle Perämaan emäntä. Mulla itelläki on, että sunnuntaina olis...(pakko käydä fertilitystä tsekkaa..) kp 27 tai 28, riippuen laskutavasta (muuten menisin tolla 27 mutta kun se oli se tyhjennysvuoto..hmm). Noh, nyt on siis kp 21 tai 22. Nopeesti menny aika kyllä! FF ehdottelee mulle uuden kierron alkamispäiväksi ensi viikon tiistaita. Mutta su ehkä vois jo testata, en varmaan uskalla
Tuo tiistai ehdotuksena menkkapäiviksi taitaa olla semmonen vähän ylivara jo. Että liekö sitä itekki tämän viikon testaajissa, jos uskaltaa =)
Nyt voi sanoa, että on jo vähän jännää tää homma. Tuo oviksen jälkeinen loppuviikko oli kyllä tosi tylsää, varsinkin kun oli sitä kuumettakin. Ja nyt on silleen nuhantyylinen, mutta kuumetta tuskin. On vaan nuo lämmöt koholla sen mitä kuuluuki. Hyvä kun normisti ajattelisin, että mulla alkaa kuume nousemaan, mutta nyt tiiän että sen kuuluuki olla tuolla korkeammalla
Kaikkea sitä oppii! En myöskään tiennyt sitä, mitä Novelle muistaakseni sanoi tuolla, että alkoholin juominen nostaa lämpöä
Joka päivä sitä on vaan fiksumpi B)
Mites muuten elätte tuon alkoholin kanssa? Mun täytyy sanoa, että ei yhtään huvita juoda..siis edes ruoan kanssa lasia viiniä. Jotenkin mulla on vähän kausittaista muutenkin, että aika harvoin me käydään missään. Ehkä pari kertaa vuodessa käydään jossain viihteellä, sillon kyllä menee aika paljon kun harvemmin käy. Mutta muullon sitten vähän juodaan, sekin just ruoan kans ehkä kerran kuussa. Nyt on tullu sellainen, että mietin tässä jos pääsiäiseen tai vaikkapa omiin synttäreihin tonne kesän alkuun panttailis. Tai mielellään vaikkapa 9kk ja päälle, kiitos B) Nyt on viimeksi tullut juhlittua just tota ovista ennen ystävän juhlissa, joten on kyllä ihan totaalikyllästyminen tullu koko juttuun
Jotenki huvittaa kun sitä itekki joskus kauan sitten ajatteli, kuinka rajoittavaa lapsien kanssa on kun ei pääse edes juhlimaan jne. Niin eipä sitä ajatellu, että ei se juhliminen oikeen enää jaksa kiinnostaa parin vuoden päästä ollenkaan ilman lapsiakaan..kiva käydä harvoin mutta ei muuten :saint:
Mulla onkin tänään tulossa kouluhommia vaan. Jouduin siirtämään asiakkaat, kun mies lähtee työreissuun. Noh, meneehän se näinkin..oikeastaan ihan kivasti kun on sen verran tukkonen ja huippausolo..liekö vieä tarttuvaa tämä minun nuha niin ei kukaan sairastu ainakaan takiani =) Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon ja nyt kyllä ihan järjettömät plussatuulet niin päästään askartelemaan pääsiäisvauvamunakortteja
Muoks. Yritin taas lyhyesti -en onnistunut
Nellille vielä piti sanoa, että itekki oon tykänny Turkissa käydä, tosin olen lapsena viimeksi käynyt.