Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 4

nallu ei vielä voi uskoa että on plussa :ashamed: rinnat on kyl nyt kipeentynyt ihan selvästi, mut koko ajan mielessä et kohta alkaa vuoto. kun vaan sitte voimistuisi viivanpaikka niin voisi hieman ees iloita :ashamed:
mekin mentiin naimisiin viime vuonna vappuna, mut häämatkasta ei ole vielä tietoa, mä kun en haluaisi lähtee ulkomaille ilman lapsia :whistle: jos sitä tekisi semmoisen pikamatkan, vaikka pidennetyn reissun miehen kanssa kotsuomessa tai jotain, ei kyl olla yhtään mitään suunniteltu ja häämatkan teko kyl siirtyy jos vaan viiva on totta
:heart:

Tervetuloa tinker bell ja mömmömmöö (meniköhän oikein..:) ) joukkoon kuumeiseen! :flower:
Itsekin melko uutena täällä..

Jaah,mites toi kierron laskeminen muutes menee?Joskus luin tältä samaiselta sivustolta,että kierron eka pvä on se, kun kunnon verinen vuoto alkaa.Mulla vaivana -ainaki viel pari kiertoo sit,oli toi tuhru.Sitä kesti 5 pvää,siis kp 20 alko aina,josta pysty melkein kellonsa tarkistaa :D ja kp 25-26 alko verinen vuoto..Ja ton 25 mukaan olen aina laskenu kierron,joten ovis jossain kp 10-11 hujakoilla..Vai onkohan niin et ovis onki aina ollu myöhemmin ja siks ei oo tärpännyt?! :eek: Ei voi olla!Vai voiko?
Nyt kp 20/25 eikä ainakaan vielä oo tuhru alkanu *koputtaa puuta*. Nippailee ihan simona munisten kohdalta,janottaa,nukuttaa ja mieliala heittelehtii!

Voi teillä onnellisilla on tiedossa ulkomaanmatkoja ja vieläpä häämatkoja!Ihanaa ja paljon onnea! :heart: :flower:
Ukkeli tuossa tuumaili eilen,että olis joku kilpailu jossa palkintona matka Las Vegasiin missä kihlautunut pari vihitään.Kilpailun voittaa se,jolla paras kosimis-tarina. Katto mua ja tuumaili,että pitäs keksii joku tarina. Mä sit sanoin,et sul on tänään aikaa piipahtaa sormus-kaupassa ja huomenna ystävänpäivänä kosit mua!Voi sit hyväl omal tunnol kirjottaa tarinan omasta kosimisestaan!! :LOL: Hymähti vaan ja jatkoi sivuston selailua.. :D

Perämaan emäntä peukut ja varpaat pystys vahvan plussan puolesta! b :) d

huomenta ja hyvää ystävänpäivää kaikille :wave:
täällä haamuilu jatkuu :snotty: nyt en taija enää rahojani tuhlata noihin testeihin, tietenkin apteekin raskaustestin voisi tehdä :whistle: no täytyy katsoa et ollaankä tänään apteekin lähettyvillä niin käyn ostamassa.
mitenkä nopeasti ne ottaa tk:seen verikokeeseen jos epäilee olevansa raskaana? joskus oli et 2 vkoa piti olla menkat myöhässä, onkohan sama käytäntö edelleen voimassa?
me lähetään kyläilemään ja tullaankin sitte vasta illemmalla kotiin, mut oikein ihanaa ystävänpäivää kaikille!

Oikein hyvää ystävänpäivää:)

Turkkiin me mennään, vaihtoehtoja oli monia mutta päädyttiin nyt kuitenkin tähän vaikka kummatkin on Turkissa jo käyneetkin aiemmin. Mutta mitäpä se haittaa, ensimmäistä kertaa yhdessä sinne mennään =) Reissu on vasta toukokuussa ja en jaksais millään oottaa, mutta tarkemmin ajateltuna aika lyhyen ajan päästä häistä mennään kun alle 2kk välissä. Hih =)

Mä taidan tänään mennä hää- ja juhlamessuille kattelemaan. Vaikka kaikki järjestelyt onkin jo hyvällä mallilla niin ihan vaan mielenkiinnosta ym menen ihastelemaan. Ja en sit tiedä pitäiskö ton miehekkeen kanssa mennä vaikka johonkin syömään illalla tms...

Perämaan emännälle ainakin kovasti viivojen vahvistumista toivottelen. Ja jos muut odottele viivoja jonkinmoiseen testiin niin teille myös!!!

Ainiin, noista työhommista vielä...Meidän työpaikalla on 3 viikon listat aina kerralla ja tämä lista joka nyt kuluu on ihan kamala kun on yli 100h harjottelun lisäksi. Tää lista loppuu ensi viikon sunnuntaihin ja sit helpottaa ja tunnitkin pikkasen tasottuu. Eli sitä ootellessa. Kummasti sitä jaksaa kun tietää, että se loppuu, jos olis samaa tahtia tiedossa hamaan tulevaisuuteen niin sit vois jo käydä itkettään. Vaikka kyllä nytkin on niin väsynyt ja loppu että ei aina voi mennä vannomaan miten reagoi mihinkin, esimerkiksi itku meinaa tulla tosi herkästi jostain ihan naurettavista asioista...

Onko ystävänpäiväplussia?!! :flower: Toivotaan ainakin Perämaan emännälle nyt apteekkiplussaa =)

Ite olisin halunnut häämatkan tehdä ihan Suomessa, tonne johonkin oikeen Lapin perukoille..mutta kun on lähisukua miehen puolelta tuolla ulkomailla, niin mennään sinne =)

Tipetsu, oon ymmärtänyt että se kierto alkaa siitä päivästä kun on se kunnon vuoto. Mutta toisaalta nämä taitaa olla aika tulkinnanvaraisia juttuja ja tapauskohtaisia. Kannattaa kuitenki mennä sillä, että sillä toisellakin kiertomahdollisuudella käyttää oviksen hyödyksi =)

Mulla tipahti nuo seksihalut tossa oletetun oviksen jälkeen, johtu tosta lämpöilyflunssajutusta. Joten harmittaa, koska sen jälkeen ei tullut muistaakseni kuin kerran tai pari noita pupuiluja..eli jos se on ollut myöhemmin, niin hukkaan meni. Noh, jotenkin en vaan ole yhtään innostunu tässä..ja tänäänkin nyt sitten ihme nuha menossa, ihan kuin sairaana olis..jotenkin siis koko viikon sen oviksen jäleken ollu tämmönen puolisairastelu, että liekö se nyt puskee sopivasti sunnuntaille koko roskan :LOL: Aika sitkeä, mutta eiköhän ohi mene.

Nelli, muistan ite ainakin sillon ku opiskeli ja teki paljon töitä samasssa, niin mulla alko tuleen tosi paljon mielialoissa heittelyitä. Siis ihan semmosta epätoivoa, että tuntu että vois millon vaan töissäki purskahtaa itkuun..ja ei ole _yhtään_ mulle ominaista..oon tosi vähäitkuinen ihminen, joten tuosta sitä sitten huomas että voisin ihan hvyin jättää vähemmälle kun mulla sellainen mahdollisuus olikin. Kai sitä jotenkin pikku hiljaa kahmi niitä töitä. Tuo on hyvä, kun sulla on tollasella listalla..kyllä se vaikuttaa siihen jaksamiseen tosiaan kun on joku aikaraja sille kärsimykselle :LOL: Mulla sitä ei oikein ollu, niin kai se sitten vielä hermostutti siinä lisää.

Siis miten noihin lastentarhoihin pääsee töihin? Siis vaikka tyyliin opintojen ohessa tai jotenkin? Tiedän, että työkkärin kautta pääsee, niinkuin Nallu pääsi. Mutta muuten? Olis jotenki mukava käydä silläkin puolella, nimettäin aika paljon noista oppii..nyt oon oppinu jo tässä mun hommassa tosi paljon vanhuksista kaikkea ja tuo kyllä auttaa siinä omassa työssä sitten. Noh, ne taitaa olla keikkahommia.

Meillä on ollu kyllä tosi rattoisa viikonloppu, että ois kkunnolla akut latautunu paitsi tämä flunssa häiriköi. Mutta muuten kyllä. Veikkaan tosin, että naapurilla on enemmänkin veroittanut tämä viikonloppu..tais olla bileet :LOL: Että pitäsköhän alkaa äänekkäästi tekemään kotitöitä tässä B)

Joten tässä nyt odottaa, että olis seuraava viikonloppu. Sitten alkaa olla lähellä noita kierron loppumisia. Silleen kun jos se ovis on ollut myöhemmin, niin en kestä tätä jännitystä :D Ja kyllä sitä jaksaa uskoa, että kierto palautuis suoraan suht normaaliksi, saapa nähdä. En viitti etukäteen ajatella mitään muuta.

Täällä uusi hieman arkaillen ilmoittautuu mukaan. Olen 27-vuotias ja meillä on 4 -vuotias poitsu. Ollaan tässä varovaisesti mietiskelty pikku kakkosta, mutta varmaa ei vielä ole uskaltaudutaanko yrittämään. Kohtu vahingoittui jonnin verran ekassa synnytyksessä, joten ei ole satavarmaa onnistuuko raskaus :'( Tarkoituksena on varata neuvolan tätille aika keskustelua varten ja siltä pohjalta sitten lähdetään..Pikku kakkonen olisi kyllä ihana :heart:

Auneliini, tervetuloa juttelemaan ja kuumeilemaan vaikka yritys ei ihan tänään viela ajankohtaista olekaan. Muitakin täällä on ollut, jotka odottelevat yrityksen aloitusta.

Tinker bell toi tulee jos on tullakseen-ajattelumalli on oikein loistava...Mulla tosin se ei onnistunut ja vaikka kuinka yritti olla ajattelematta ja ressaamatta tärppipäivistä niin kyttäs olemattomia raskausoireita ja laski päiviä koska vois olla ovis ja koska sit vois testata ja ja ja... :D

Hyvää ystävänpäivää itse kullekin säädylle :LOL: :heart:

Tinker Bell, me yritetään kans pysyä ajatuksessa "tulee jos on tullakseen", mutta mulla se ei nyt oikein tunnu onnistuvan. Eilen tajusin todella, että ovis on ihan tässä näillä näppäimillä, mulla se tuntuu ihan mielihaluina ja ei muuta kuin peittoja heiluttamaan :LOL: Ukko ei kai noita mieti, enkä minä niistä mainitse, ettei mene pupu pöksyyn, hih. Mutta siis mun alitajunta ei ainakaan pysy täysin tuossa huolettomuudessa..

Ohhoh, kierto tosiaan puolessa välissä suurin piirtein. Tarkkaan en tiedä sitten, onko kierto todella tasaantunut, mutta olo on ihan semmonen ovis-olo. Masu tuntuu aina jännältä ja mielihalut on huipussaan ;) Parin viikon päästä siis odotettavissa oireiden kyttäilyä, hehe.

Oikein paljon tervetuloa kaikille uusille ja ihanaa ystävänpäivää koko porukalle :heart:

Perämaan emäntä, jos olisin sä niin testaisin vielä apteekin testillä. Ja tosiaan, kyllähän se haamukin on plussa! ;)

Mun pitäis vielä ens viikon loppupuolelle maltaa ennen testejä. Nyt on kiertopäivä 28 ja vatsan tunteumukset ovat vain kasvaneet viimisen parin päivän aikana. Vihlontaa on ylös noustessa ja viimiset kolme päivää on ollut ajoittain huono olo. Valkovuoto on lisääntynyt hurjasti.. Muistan kuitenkin, että viime kierrolla oli myös kuviteltuja raskausoireita, kunnes se täti tuli kuitenkin :LOL: Niinpä pistän nämä oireet toistaiseksi vielä tulevien menkkojen piikkiin.

Mukavaa saada tänne uusia mukaan, mutta kyllä täältä jo vois potkia porukkaa tonne plussanneidenkin puolelle :whistle:

Anteeks oma napa- viesti, on vähän kiirus :ashamed:

Tinker Bell ja Auneliini tervetuloa :flower:

JEE, täällä tuli sit vihdoin ja viimein pitkän odotuksen jälkeen täti kylään =) Kyllä sitä on odoteltukkin :LOL:
Vaikka on flunsanen olo ja nenä ihan tukossa niin iloinen olen tädin saapumisesta ;)

Metsätähtönen kannattaa soitella lähi päiväkoteihin. Kunnalle voi laittaa vaikka avointa hakemuista menemään ja nyt kesää vasten voivat vaikka ottaakin töihin kun yleensä henkilökunnalla on pitkät kesälomat. Aina kannattaa yrittää =)

Perämaan emäntä vieläkö meinaat testata? Pidetään peukkuja pystyssä :heart:

:heart: HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄN ILTAA KAIKILLE :heart:

Hyvää ystävänpäivää!

Tervetuloa uusille mukaan kuumeilemaan! Saa nähdä, miten kävi oviksen. Ehdittiin just ennen vieraita touhuta. Ei varmaan kummallakaan olis kiinnostanu yhtään, mutta pakko oli saada uimarit matkaan. :) Tänään sitten heti vieraitten jälkeen uudestaan. Että ihan riittävästi kai, toivottavasti.

Voi että, mä olin lukion jälkeen päiväkodissa töissä ja tykkäsin ihan hirmuisen paljon. Joskus mietin, että olis kiva vielä joskus palata sinne. Mutta ei kyllä mitään päiväkotiin sopivaa tutkintoa ole mulla.

Toi tjot-meininki on kyllä älyttömän vaikea. Mä kans ajattelen tai ajattelin ainakin aiemmin, että tulee jos on tullakseen. Mut koko ajan sitä miettii, mikä kierto ja vahtii, ettei ovis vaan pääse karkaamaan. B)

Vanljaisellakin jännät paikat!!

Toivottavasti Auneliini uusi raskaus on teillekin mahdollinen!! :flower:

Perämaan emännälle toivotan viivojen vahvistumista!

Ne olis piinaviikot edessä.. menispä kaksi viikkoa äkkiä!!!

Hyvää ystävänpäivää kaikille!

Tervetuloa Auneliini! :flower: Toivottavasti raskaus onnistuu!
Perämaan emäntä: Kävitkö apteekissa? :D

Mulla juilii ja nipistelee mahaa!Monta päivää jo ollut.Luulin päivällä että menkat alkaa, kovaa menkkajomotusta hetkenaikaa.Omituinen hikikohtaus,tuskanhiki.Ja niin vätys olo ettei järkee!Lämmöt 37.3,mutta ei tunnu kuumeiselta vaikka flunssa on. Ei mulla kuume nouse muutenkaan koskaan. Suuta kuivaa!!Alaselkä ja kyljet väsyy ja jotenki "puutuu" nopeesti. Eilen vihloi oikeeta jalkaa ja autossa piti nukkua tirsat!!?

Minä aion olla raskaana!!

Tsemiä kaikille!!!Plussaonnea,pupuiluintoa ja jaksuja piinailuihin!! ;)

Kiitoksia kovasti tervetuliaistoivotuksista :flower: Ja kaikille oikein hyvää ystävänpäivää :) Huomenna varaan ajan neuvolatätille, toivottavasti saisi ajan kohtuu nopsaan ja päästäisiin eteenpäin. Yrittämisen olemme suunnitelleet (kuullostaapa kauhean viralliselta :LOL: ) aloittaa toukokuussa, viimeksi aloin oksentamaan heti melkein hedelmöityksen jälkeen niin jos voisi kesän yrittää rauhassa ja salaa...Eka raskaus lähti käyntiin oikeastaan ekalla yrittämällä, kassellaan nyt miten käy..

tervetuloa uudet :wave:
en päässyt käymään apteekissa tänään :/ no jospa huomenna haen ja sitte testailen illalla taikka tiistaina aamulla. tänä aamuna siis taas se haalea, mut tosiaan takaraivossa koko ajan et kun on niin haalea niin kohta on hanat auki :ashamed:
väsymystä pukkaa, rinnat on arat ja tekis mieli kokoajan olla jotain syömässä :xmas: hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja plussaonnea :wave:

Unikeiju, onnea tädistä :hug: Nautihan sen vierailusta nyt oikein kunnolla meidän muidenkin puolesta ;)

Auneliinille toivon oikein hirmuisesti, että raskautuminen onnistuu nopeasti :heart:

Tipetsu: Oi, että..Pidetään oikein tomerasti peukut ylhäällä, että oireet kertoisivat sinuun tarrautuneesta toukasta :heart:

Harmi, ettei Perämaan emäntä kerennyt sinne apteekkiin, oltaisiin kaivattu edes yhtä ystävänpäivä plussaa tänne :whistle: Huomenna sitten kipin kapin!

Tuo on todellakin hankalaa tuo tulee jos on tullakseen- menetelmä :LOL: Miehillä se taitaa toimia suunnitelmien mukaan, ainakin jonkun aikaa, mutta me äipät taidetaan olla vähän malttamattomia :whistle: Mäkin nimittäin niin vannoin, etten ota mitään paineita, enkä laske kiertoa sen enempää..Mutta, kuinkas kävikään!!
Tänään mies muuten sanoi, että haluaisi jo, että mulla olisi se ihana maha, on kuulemma seksikkään näköinen =)

Unikeiju, sanothan sitten kun sulle pitää tehdä päivityksiä. Sulla menee tuo niin eri tavalla, etten uskalla sorkkia tuota riviäsi =) Eikös sulla ole tulossa sitten seuraavaksi taas hoitokerrat? :heart: Nyt voisi tärpätä.

Olenkin tässä ajatellut, että voitais kaikki tässä häipyä tonne Odotusajan puolelle :saint: Jos nyt tässä pikku hiljaa plussais, niin tulis isänpäiväplussia aika iso joukko ja lisäksi vois vaikkapa pääsiäislomakortin tai vastaavan yhteydessä kertoa sitten ihmisille uutisista. Vai miten ois pääsiäiskortti, jossa se muna ja sieltä tuleeki vauvanpää eikä tipun :LOL: Kyllä, mulla oli tylsää ja piti tsekata näitä asioita. Jos tärppi kävis nyt, niin ois vielä ihan tosi hyvä kun sattumalta mennään tonne kotiseutuville varmaan vasta pääsiäiseksi..niin sais ihan rauhassa olla eikä kukaan arvais mitään. Nyt siis plussaushommiin! (Ja jos ei plussa käy nyt, niin sitten etin taas uudet hyvät kertomispäivät ja isäytymispäivät B) )

Kiitos, Unikeiju. Voisi tosiaan miettiä. Mua kiinnostais tuo tarhatyöskentely sillä, kun siitä olis paljon hyötyä mun oman ammatin puolesta (opiskelussa siis vielä kyllä). Mutta tosiaan kun se toisi paljon varmuutta lasten kanssa työskentelyssä, niin jos esimerkiksi lastenosastoilla työskentelee..niin varmasti lapsella olisi mukavampi olla potilaana kun hoitsu olis semmonen rennompi jne. Mutta tosiaan en tiedä miten noihin pääsee ilman tutkintoja, toisaalta jos käy jonkun lyhyemmän pätkän niin se ainakin onnistuu varmaan..käyhän siellä monenlaisia ihmisiä työkkärin kautta..voi toki olla, että työkkärissä olevat ovat etusijalla kun kaupungin kerta ovat. Noh, pitää miettiä.

Auneliini, laitoin alustavasti tuon toukokuun tuonne. Voin sitten aina muutella niitä =)

Vaniljainen, minkä pituinen se sun kierto olikaan? Yritin muka katella taaksepäin, mutta en hoksannut..sehän on sitten aika jännä viikko tulossa. Aika monella on testausta ja muuta! Tipetsulla myös kuulostaa lupaavalta, oot vielä hyvin kuvannut nuo mitä missäkin vaiheessa, niin sitten voi itteensä verrata kun sopiva hetki tulee. Toivotaan siis, että plussaat kans =) Eli olisko näin, että loppuviikosta paljon tulossa testejä ja alkuviikolle Perämaan emäntä. Mulla itelläki on, että sunnuntaina olis...(pakko käydä fertilitystä tsekkaa..) kp 27 tai 28, riippuen laskutavasta (muuten menisin tolla 27 mutta kun se oli se tyhjennysvuoto..hmm). Noh, nyt on siis kp 21 tai 22. Nopeesti menny aika kyllä! FF ehdottelee mulle uuden kierron alkamispäiväksi ensi viikon tiistaita. Mutta su ehkä vois jo testata, en varmaan uskalla :LOL: Tuo tiistai ehdotuksena menkkapäiviksi taitaa olla semmonen vähän ylivara jo. Että liekö sitä itekki tämän viikon testaajissa, jos uskaltaa =)

Nyt voi sanoa, että on jo vähän jännää tää homma. Tuo oviksen jälkeinen loppuviikko oli kyllä tosi tylsää, varsinkin kun oli sitä kuumettakin. Ja nyt on silleen nuhantyylinen, mutta kuumetta tuskin. On vaan nuo lämmöt koholla sen mitä kuuluuki. Hyvä kun normisti ajattelisin, että mulla alkaa kuume nousemaan, mutta nyt tiiän että sen kuuluuki olla tuolla korkeammalla :D Kaikkea sitä oppii! En myöskään tiennyt sitä, mitä Novelle muistaakseni sanoi tuolla, että alkoholin juominen nostaa lämpöä :LOL: Joka päivä sitä on vaan fiksumpi B)

Mites muuten elätte tuon alkoholin kanssa? Mun täytyy sanoa, että ei yhtään huvita juoda..siis edes ruoan kanssa lasia viiniä. Jotenkin mulla on vähän kausittaista muutenkin, että aika harvoin me käydään missään. Ehkä pari kertaa vuodessa käydään jossain viihteellä, sillon kyllä menee aika paljon kun harvemmin käy. Mutta muullon sitten vähän juodaan, sekin just ruoan kans ehkä kerran kuussa. Nyt on tullu sellainen, että mietin tässä jos pääsiäiseen tai vaikkapa omiin synttäreihin tonne kesän alkuun panttailis. Tai mielellään vaikkapa 9kk ja päälle, kiitos B) Nyt on viimeksi tullut juhlittua just tota ovista ennen ystävän juhlissa, joten on kyllä ihan totaalikyllästyminen tullu koko juttuun :D Jotenki huvittaa kun sitä itekki joskus kauan sitten ajatteli, kuinka rajoittavaa lapsien kanssa on kun ei pääse edes juhlimaan jne. Niin eipä sitä ajatellu, että ei se juhliminen oikeen enää jaksa kiinnostaa parin vuoden päästä ollenkaan ilman lapsiakaan..kiva käydä harvoin mutta ei muuten :saint:

Mulla onkin tänään tulossa kouluhommia vaan. Jouduin siirtämään asiakkaat, kun mies lähtee työreissuun. Noh, meneehän se näinkin..oikeastaan ihan kivasti kun on sen verran tukkonen ja huippausolo..liekö vieä tarttuvaa tämä minun nuha niin ei kukaan sairastu ainakaan takiani =) Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon ja nyt kyllä ihan järjettömät plussatuulet niin päästään askartelemaan pääsiäisvauvamunakortteja :LOL:

Muoks. Yritin taas lyhyesti -en onnistunut :D Nellille vielä piti sanoa, että itekki oon tykänny Turkissa käydä, tosin olen lapsena viimeksi käynyt.

Heippa kaikki!

Mä oon viikonlopun ollut poissa koneelta ja huh, tullut niin paljon tekstiä!! Saattaa mennä osa jutuista nyt ohi, mut yritän parhaani mukaan muistella, että mitä on juteltu. :)

Tervetuloa Tinker Bell ja Auneliini!! Ja mömmömmöö!

Perämaan emäntä Mikä on tilanne siellä? :)

Metsis Mullakin alko viimeinen piinaviikko käyntiin, jännätään yhdessä :) Harmittaa jos tästä kierrosta ei tärppää, kun mies on ens oviksen työmatkoilla, joten tulee kuukauden tauko yritykseen. Toisaalta voi tehdä pääkopalle hyvää ettei yhtä kuukautta laske päiviä ja oireita :D Alkoholista kyselit, niin mä juon aika normaalisti, harvoin arkipäivisin, mut joka viikonloppu tulee juotua viiniä, ehkä yhteensä sellaiset 4-5 lasia. Joskus vähemmän tai enemmän, mut humalassa en oo ollut varmaan vuoteen.. Juon nykyään vaan kohtuudella, mulle ei sovi isot määrät, voi tulla pienestäkin tosi paha krapula.

Bigwish ja Nallu Täällä piinaillaan kanssa!! :)

Nyt voisin kertoa mun tästä gynereissusta, eli selostinkin jo, että päätin mennä ultrauttaa itseni koska kuukautiset on ihan säälittävän niukat (säännöllinen kierto 28-29 pv silti.), mulla on ollut kohtutulehdus vuonna 2005 (syy ei ikinä selvinny, voi olla et oli joku muu sisäelintulehdus) ja sit ollut polyyppi kohdunkaulassa vuosi sitten ja vielä solumuutoksia, jotka poistettiin sähkösilmukalla viime lokakuussa. Eli tollaisia pikkujuttuja, joista noi muuttuneet menkat huolestutti eniten, ettei kohdun limakalvossa ole mitään vikaa. Lääkäri ultras, ja totesi, että munasarjat ja kohtu ovat täysin normaaleja, aivan kuin oppikirjasta (mä hypin siinä tuolilla jo onnesta tässä vaiheessa!), munasarjat aktiiviset, ja oon just ovuloinut vasemmalta puolelta (kaikki nippailut ihme kyllä tuntuu aina oikeella..). Limakalvo oli (kp 22) 7,8 mm, eli oli vahvistunut, 7 mm olis se alaraja periaatteessa kiinnittymiselle, eli ei superpaksu, mut ei pitäisi olla ongelmia senkään kanssa. Hyviä uutisia siis sain, ottivat vielä loppukierron progesteron-verikokeen (tietääkö joku mitä siitä voisi selvitä?) ja sano, että jos itse haluan, niin alkukierrosta voi ottaa lisää verikokeita, sekä ehkä kesällä tehdä munasarjojen aukiolotutkimuksen, ettei toi kohtutulehdus ole aiheuttanut mitään kiinnikkeitä munasarjoihin. Ja sit joskus syksyllä jos vuosi alkaa täyttyy yritystä niin sperma-analyysi. Joten toistaseksi kaikki hyvin, ja verikokeen tulosta odottelen. Oli suuri helpotus!!

Palailen illalla asiaan, nyt on pakko föönaa hiukset ja lähteä kouluun :)

Heippa ja mukavaa maanantaita

:wave:

Täällä ois kp6 vasta menossa |O miksi miksi aika menee niin hitaasti nyt :snotty:
miehen kanssa eilen höpöteltiin ja se puheli et pitäis kai ehkäisyvälineitä hommata, minä vain että ei tartte, mä haluan vauvan...no se tais vielä jäädä miettimään, kun taisi poikien menetys olla kova paikka hällekin ja varmasti miettii et jos uudessakin käy niin. mulla vaan on niin kova vauvan kaipuu että siihen ei sanat riitä :ashamed:

Kp2 / 23-32 tai jotain, yk 3.
Toivottavasti muilla jännääjillä käy toisin päin.
Käännän nyt (väkisin) ajatukset toisaalle ainakin pariksi viikoksi, sillä nuo viimeiset päivät kp 28:sta lähtien olivat aika hermoja koettelevia kun ei tiennyt että mistä on kysymys. Ei oikeen osannut keskittyä mihinkään.
Toivottavasti parin viikon päästä täältä löytyy vaikka mitä iloisia yllätyksiä! Perämaan Emäntä ainakin on siirtynyt plussanneiden puolelle siihen mennessä, eikä enää tuu vaan haamuja testiin..toivotaan!
;)

Täällä vihloo ja juilii ihan todenteolla,auh!Onkohan tää enää normaalia.. :snotty:
Tuosta alkoholista.Mä olen viimeksi jonu uutena vuotena 2 siideriä,että ei kyl kuulu tapoihin.Ei ees ole tarvetta baariin lähteä tms.

Mäkin haluaisin päiväkotiin töihin.Olinki joskus työmarkkinatuella 6 kk.Eka päivän puolivälissä,että miten mä kestän,mutta oli niin kauheeta lähtee sieltä sit viimesen kerran.Itkin koko kotimatkan..Kiinnyin lapsiin. Olen tässä pohtinut oppisopimusta päiväkotiin,mutta aika huonolta näyttää.Koulunpenkille ei huvittas täyspäiväsesti lähtee istuun.

Nyt päikkärit,kauhee väsy! |O

täällä suunnassa on aloitettu oviksen metsästys..aloitin tikuttelun kp12 ja nyt on siis kp16 menossa. vaikka kierrot heittelee ni silti sitä toivoo koko ajan että ne muuttus taas säännölliseksi.. masentavaa. ei siis ole näkynyt kontrolliviivan lisäksi edes hailuja viivoja.

Auneliini: Kiitos, kyllähän tuo osaa välillä herttainenkin olla :heart:

Metsätähtönen: Mun kierron pituss on 31-35, nyt mennään kiertopäivässä 29, FF veikkailee uuden kierron alkamispäiväksi torstaita.
Tuo oli ihan loistava tuo pääsiäismuna- vauva juttu :LOL: Pitää pistää ihan harkintaan! :D
Mutta sullahan on itselläkin jännät paikat!! Toivotaan, että kaikki päästäis pois täältä tonne odottavien puolelle :hug:

Mä juon myös alkoholia todella vähän, lasi viiniä silloin tällöin. Baareissakin tulee juotua muutama, mutta ei niin, että kamalasti seuraavana päivänä tuntuis. Mun pitää varmaan kuitenkin tehdä testi ens perjantaina, kun ollaan lähdössä kaverin kanssa ulos..En halua juoda yhtään,jos vaikka oliskin plussa :heart:

Lily- Jane, ihanaa, että sait hyviä uutisia :heart: :heart: Toivotaan, että saisit nopeasti plussan! :hug:

Muzilla: Ymmärrän täysin tuon vauvankaipuun, varsinkin tuommoisen ikävän kokemuksen jälkeen :heart: Uskon, että miehesikin on ihan yhtä halukas, mutta nuo ukot tunnetusti jänistää kaikkea! :hug:

Ginger- lemon-honey: :hug: Kyllä sinä sen plussan vielä saat!

Tipetsu: Ihanaa, toivottavasti vihlonta on vain hyvä asia :heart:

Tasselle toivon ovisplussaa pikaisesti :hug:

Tietääkö joku kuuluuko alkuraskauden oireisiin yöhikoilu? :eek: Heräsin viime yönä siihen, että oli ihan litimärkä yöpaita! Oikein pelästyin, että mikä mulla on..

Yhteistyössä