Muzilla: Jopas sinulla on nyt erityisen ärsyttävä täti tulossa, kun ei osaa päättää että tullakko vaiko eikö tulla :hug:
Nallulle oikein paljon parantavia halauksia, parempi pysyä varmaan kotona peiton alla kuin mennä kipeenä lasten lähelle =)
Tipetsu: Sulla jos jollain on oikeus bongailla raskausoireita mistä vaan :hug:
Sokeripala miettii vähän samoja asioita kun minäkin, nimittäin mullakin on työpaikka koko ajan hakusessa, vaikka raskautua koitankin! Paras olis joku 6kk homma, jolloin äippälomalle lähteminen ei tulis työnantajallekkaan niin yllätyksenä..
Mä olen kuitenkin nyt päättänyt olla vähän itsekäs ja saada edes hiukan sitä äitiyspäivärahaa nostettua kun muuten saan myös sen minimin..
No pukkaakos
metsätähtösellekin lunssa! Nyt kaikki kipeät kipin kapin peiton alle ja lepäämään, niin jaksatte sitten taas pupuilla =)
Lily- Janelle paaaljon tsemppiä huomiselle, toivottavasti saat hyviä uutisia :hug:
ginger-lemon-honey: Onneks me naiset voidaan pistää aina hormoonien kiukkuun pienet ja vähän isommatkin kiukuttelut
Mulla tuntuu nyt kolmatta päivää mahassa kipuilua ja vihlontaa. En ymmärrä mitä mahdoin tonne Fertility Friendin kalenteriin päivittää, kun se heitti sinne yht´äkkiä, että olis hedelmällinen päivä
Toivon todella, ettei näin tässä vaiheessa kiertoa enää ole, menkkojenkin kun pitäis alkaa noin viikon päästä, jos edellisiin kiertoihin on uskominen
Tosin nyt on jo kp 25, joten voihan noi vatsakivut enteillä menkkojakin, jos kierto on nyt lyhyempi..Äh, pitäis kyllä niitä ovistestejä ostaa jotta tietäis vähän missä mennään :x
Nyt tämmönen päivän tehtävä teille, kun täyttelin noita FF:n oireita, niin siellä oli muutamia mitä en ihan ymmärtänyt.. Miten te suomentaisitte nämä:
Breast self exam:
Exercise (tarkoittaa liikuntaa, mutta eikös ne tarkoitakkaan pelkkiä oireita...?) :
Skin break out:
Kiitos ja kumarrus