Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 4

Tervetuloa Tipetsu ja Manzu!! :flower:

Ja onnea plussasta Memmulle!! :heart:

Tädin kohdanneille halaus!!

Täällä alkaa monella olla jännät paikat. Joko plussatestiä tekemään tai ovista hyödyntämään. :p Tsemppiä meille kaikille! Kokeilin tänään ovistestiä, mutta ei tullut plussaa. Ei mitään oireitakaan siitä ole.. toiv. ei ole menny ovis vielä ohi!! :|

Saanko udella Tipetsu, että mitä toi laparoskopia oikeestaan tarkoittaa? Toipumisia sulle kovasti!!

Mulla on v.lopusta asti tuntunu siltä, että olis vatsatauti tulossa. Raskautta se ei voi olla.. harmi vaan. :x

Mitäs teillä on ystävänpäivälle suunnitelmia?? =)

Mulla ei oo kp:stä enää hajuakaan eikä että koska edelliset menkat oli ja meni. :ashamed:
En edes tiä oliko ne kunnon menkat jotka oli vai ei kun toi hiton pco laittaa kropan sekasin.Eipä täällä muuta.Viimeisen kaksi viikkoa yritetty..ei nyt joka päivä mutta kuitenkin.

memmu84 Onnea onnea :flower:

Lily-Jane Niimpä! Mäkin olen tosi onnellinen jo pelkästään näistä ovisoireista. Vaikka piinailu tästä alkaakin, niin mukavaa että ainakin joku on samassa tilanteessa :D Ei tarvi jännittää yksin.

Unikeiju-79 Varmasti on hankalaa, koska moni tuote sisältää maitoa. Esim monet mehujäätkin sisältää jotain maitoproteiinia vai mitä se oli. Toivottavasti selviää mikä pojallasi on. Tuntuuko että oireet olisi helpottanut nyt viikon jälkeen? Munkin pitäisi pudottaa vähän painoa, ainakin itteni mielestä. Pitäs vaan löytää joku kaveri mukaan liikkumaan ni motivaatio olis korkeemmalla.

Manzu ja Tipetsu Tervetuloa =)

Meillä ei ole mitään ihmeellistä ystävänpäiväksi. Ehkä käydään miehen vanhemmilla tai ne tulee meille kahville. Tai sit ollaan ihan kaksin vaan :heart:

Perjantaina olis yhdessä asunnossa näyttö. Kuvia ei netissä ollut, joten aika yllätys tulee olemaan. Toivottavasti positiivinen. Se olis 3h+k, ja olisi myös vh mikä meille on aika tärkeä tuon roinan takia :D Se tosin sijaitsee joen rannalla, että en tahdo siellä asua enää silloin kun lapsi olisi sen ikäinen, että menee yksin ulos. Mutta parista muutamaan vuoteen ainakin oltaisiin, jos se vastaa toiveita.

En muista mainitsinko jo täällä mutta saan olla tuolla päiväkodissa vielä huhtikuun alkuun asti! Oon tykänny olla tosi paljon siellä, ja nyt jo tuntuu haikealta jos joudun silloin lähtemään. Ihania lapsia kaikki siellä :heart:

Kp 18

Meillä ei myöskään taida olla mitään erikoisia ystävänpäiväsuunnitelmia, todennäköisesti ollaan vaan kaksi ja mennään esim. leffaan tai sitten vaan köllötellään kotona =) Mitäs sulla Bigwish mielessä?

Tipetsulle tervetuloa :hug:

Nallu: Toivotaan, että asunto on mieleinen, mun mielestä tuo joki kuulostaa ihanalta, vaikka tietysti aika vaarallinen lapselle onkin! Tosi mukava kuulla, että saat olla tykkäämässäsi työpaikassa vielä! Näinä aikoina saa olla tosi tyytyväinen! Ite en meinaa millään löytää mitään töitä :headwall:

Mulla on tänään ollu vatsassa ihan menkkakipujen kaltaiset oireet! Pelkään koko ajan, että tulee menkat näin paljon etuajassa :$ Niiden pitäis alkaa vasta puolentoista viikon päästä. Nyt on kp22. Oletetusta ovulaatiosta on aikaa 5-6 päivää, joten nyt elän toivossa, että tämä olisi ennemmin kiinnittymiskipua. Tosin, on myös mahdollista, että tämä on vasta se ovulaatiokin...Ota tästä nyt sitten selvää! Kunhan ei täti tule nyt niin hyvä on!

Kiitos paljon tervetulotoivotuksista!:) Lämmittää mieltä..Bigwish: Laparoskopia on tähystysleikkaus. Multa poistettiin 5x6cm kasvain oikeesta munasarjasta ja muualta poistelivat polttamalla.Jotakin sinne kuitenkin vielä jäi..Mietin että pitäskö hommata ovistestejä..?Tuosta ukkelista ei nyt oikeen tiedä mitä tässä meinataan.. :headwall:

Tervetuloa uusille!! Tipetsu ja Maizu, welcome welcome! :)

Nallu Onko sulla sellainen olo, että ovis olisi nyt? Jos mä sain eilen positiivisen ovistestin niin eiköhän mulla ole se 24 h sisällä.. Testit loppu eilen joten en testannut enää tänä aamuna. Eilen vähän pisteli munasarjoja ja tänään vähän menkkamainen olo. Kunpa nyt tärppäis, ensi kierto meille tulee tauko-kuukausi kun mies on mun oviksen aikaan työmatkalla. Tärppionnea!!

Vaniljainen Hih, toivotaan että on raskausoireita!! :) Tai siis kiinnittymisoireita pikemminkin.

Ystävänpäivästä, ei mitään suunnitelmia, varmaan perus sunnuntai. Viime vuonna mentiin ravintolaan illalliselle ja juotiin kuohuvaa kun se oli lauantai.

Tipetsu Toivon koko sydämestäni, että teillä tärppäisi puolen vuoden sisällä. Kauan olet saanut odotella :hug:

ralliperuna Onko sinulla todella pitkät kierrot tuon pco:n takia?

Hei kaikille ja kiitos vastauksista:) En ole kirjotellutkaan taas aikoihin, kun on opiskelujuttujen kanssa kiireitä. Kandia teen ja tentti tulossa ja talviriparin ennakkoviikonloppu ja ja...

Olen ajatellut itekkin, että menisin kuvauttamaan munasarjani yksityiselle gynekologille. Tällä hetkellä miehellä ei kuitenkaan oo tietoa tulevista tuloista, kun joutui kassahommista pois ja opintotukea ei siis enää saa. Valmistuu toukokuussa insinööriksi, mutta ei ole vielä ainakaan työtä tiedossa. Minä taas olen ettinyt seurakunnista kesäteologin töitä, muttei vielä ole tärpännyt. On se ihme ja kumma kun tähän mennessä olen saanu kesätöitä ihan kivuttomasti, mutta nyt seurakuntien työntekijöillä on puhelimet kiinni. Ei siis pysty ees perään soittelee :headwall: Mutta olen päättänyt, että heti jos ja kun saan itelle kesätöitä, niin varaan gynelle ajan :) Jos sais vaikka clomit oviksia tuomaan. Olen jotenkin luopunu ajatuksesta, että ilman mitään apuja lapsia saatais. Tämä kierto päätettiin mennä tjotilla, kun on tiukka aikataulu koulun ja muun kans. Ollaan kyllä silti oltu jotain joka kolmas päivä, että eihän sitä koskaan tiiä...

Haaveilija kp 11/20-40 ja yk 6

Unohdin sitten aamulla ottaa talveen ne pissat ovistestiin B) Äh, noh..nyt tulee siis vähän epäluotettavimmin tämä analysointi, koska pitää nyt eri näytteestä ottaa ja eri aikaan. Mutta eilen siis käsittääkseni oli ovisplussa, mutta kyllä sitä näin ensikertalaisena miettii että onko se varmasti eilen vai voisko tänään tulla vieläkin voimakkaampi vai lähteekö laskuun. Joka tapauksessa eilen kyllä alko aikamoiset vatsakivut illalla, nyt on tänään kans vähän outo vähän kipunoiva olo vatsassa..sillähän mietinkin, että oisko se sittenkin vasta tänään..noh. On käytetty tilannetta hyväksi, en minä sillä :heart: On tämä kuitenkin jotenkin paljon mukavampaa, että vaikka kyseessä on vain oletettu oviksen ajankohta..niin on joku tolkku siitä eikä vain semmoinen epämääräinen juttu kuin viime kierrossa tyhjennysvuotoa odotellessa. Voi olla, että nuolaisen ennen kuin tipahtaa, mutta just tähän hetkeen tämä auttaa.

MUlla on nuo kpt taas ihan unohtunut, jotenkin en muista niitä seurata. Sen tiedän, että fertilityfriend ennakoi uuden kierron alkamispäiväksi 23.2. eli viimeiselle viikolle menee. Eli joko sitä lähdetään hääreissuun sitten hyvin tai huonoin tai sekavin uutisin, mutta oikeestaan ei haittaa kun siellä on kuitenkin muutakin ihmeteltävää. Hyvä tuo Fertilityfriend muuten meille huonomuistisille..nyt näinki tuolta, että ois menossa kp 15 (tai 16 jos eka tuhrupv mukana) ja tuossa on että kp 14-16 ovulaatio tod. näk.

Miten nuo limat meni? Millon se kananmuna tuli, jälkeen? NOh, en ole näihin luottamassa. Onpa muuten jännää puuhaa nyt tämäkin, kun on taas jotain uutta. Kyllä tässä voi miettiä, että miten ihmeessä en ole aiemmin erikoisemmin näitä ovisaikoja noteerannut..eihän näitä VOI OLLA huomaamatta. Kaipa se kun niitä ei ole kiinnostanut erikoisemmin seurata, niin sitä on vaan aatellu et on vatsa kipeä ja täts it :LOL:

Haaveilija86 ja Vaniljainen, toivotaan että saatte töitä ja haaveilijan mies myös.

Ystävänpäivä ei meillä nyt silleen mitekään erikoinen päivä ole, ehkä enemmän pidän sitä tosiaan ystävien päivänä enkä rakastavaisten. Mutta oon ruukannu ostaa jonkin pienen lahjan ylläriksi miehelle (tai onko se enää yllätys jos se joka vuosi tulee) ja sitten ollaan syöty hyvin ja tämmöstä. Tänä vuonna olis tulossa sitte kunnon lautapelisessiot, kun tilattiin uusia pelejä B) Ystäville tein ja itse asiassa laitoin illalla postiin jo kortitkin, etten unohda.

Tipetsu, voihan olla että mies on niin hämmentynyt ja lukossa, ettei oikein tiedä haluaako lapsia juuri nyt. Tai on voinut haluta, mutta näin yllättäin se sitten jännittääkin. Hän ei ehkä sitä ole niin ajatellut, ettei välttämättä ole kovin nopea projekti ja kai ajattelee sitä, että se lapsi tulee tähän syliin just nyt jos raskaudut B) Varmasti tuo kypsyminen lisääntymisajatukseen vie hetken, minäkin sain sitä sulatella. Meillähän on mies selkeesti ollu se enemmän kuumeileva ja mua jo välillä vähän baarissakin hävetti, kun sillon sillä oli tapana möläytellä ystävillensä noita juttuja. Onhan se söpöä, mutta itse en tuolloin ollut minkäännäköisessä vauvakuumeessa, niin tuota.. :D Mutta itekki tartti sen oman aikansa ja sitten jossain vaiheessa se kuume iskikin, sitten saikin itse ottaa esille koko puheenaiheen kun mies oli ajatellu mielessään, että enköhän kerro kun lapsihommat kiinnostaa B)

Noista tuttavapiirille kertomisista vielä, näin sujuvasti jo hyvissä ajoin mietittynä taas. Tuossa vähän petyin kyllä omaan hyvään ystävään, kun tämä yhdestä ystävästään voivotteli että on menossa naimisiin ja aikoo lapsia saada kesken opintojen. Tällä naisella on siis pitkä korkeakoulutus takana ja jäljellä enää gradu. Niin jotenkin kun hän vielä tosi törkeästi sen kertoi, että kun alkaa penskoja väsäämään kesken ja kaikkea..niin kyllä siinä vähän ihmetteli, että miten huonosti sitä joskus tuntee omat hyvät ystävät. Mitähän lie ajatellut minunkin naimisiinmenosta, jos kerta muistakin ystävistä on tuolla ajatuskannalla..jotenkin tuli sellainen fiilis taas, että sille tekis mieli kertoa vasta kun on ihan pakko vaikka on tosi hyvä ystävä..vähän ristiriitaista! Noh, onneksi on vielä paljon matkaa tähän raskautumiseen, mutta tuli kyllä vähän huono maku suuhun. Ja vielä se, että jos joku menee naimisiin omista ystävistä, niin ite oon ainakin ihan innoissani ja vilpittömästi onnellinen...Toinen hyvä ystävä mulla saattaapi olla yrittelemässä, en ole viitsinyt kysyä. Ja miehen sisko perheineen luultavasti yrittelee, tai tästä oon ihan varma. Kyllä vauvakuumeinen toisen tunnistaa B) Että silleen ihan kivasti..

On kyllä ihana paljon lunta! Meillä näkyy vielä ikkunoista suoraan metsään, niin näyttää niinku olisi hienot taulut piirretty..kivasti tykkylunta kertynyt mutta ei oikeestaan niin paljon kuin sillon lumimyräkän aikaan. Toisaalta se on ihan hyväkin, koska sitten saa miettiä että tippuuko oksia päälle tuolla lenkiläl koirien kanssa..tuo on tuollainen ilmeisesti melko luonnontilainen metsä, niin sieltä voi oikeastikin yhtäkkiä kaatua puu tai tippua oksia (noita oksia tippuu usein).

Noh, mukavaa tiistaita! Toivottelen nyt oikeen innokasta pupuilua, vaikka nämä oviskivut onkin vähän ihmeelliset tähän yhdistettynä.

Muoks. Jotenkin mulla ei ole koskaan tarkoituksena kuin kirjoittaa lyhyesti, sitten kun painan Vastaa-nappia niin näen ihan kamalan romaanin :saint:

Mitä silmäni näkevätkään??? Onko tikussa oikeasti haalea viiva??? vai kuvittelenko vain? Mulla on tänään neuvolalääkärin tarkastus edellisestä synnytyksestä.. nimittäin poika syntyi pihdeillä ja mulle tuli kolmannen asteen repeämät.. en saanut 8 viikkoon istua.. ja tänään iltapäivällä olisi arpitarkastus..

Ja nyt perkules tuli toi haalea viiva.. (vai tuliko???) Pakko soittaa neuvolaan parin tunnin päästä ja pyytää uutta testiä siellä.. Mutta kuitenkin mun säkää se näyttää negaa... viimeksi la tein testin ja se oli nega. Mut olo on ollut jo muutaman päivän sellainen, että raskaana olen... nimittäin, edellisessä raskaudessa väsyin todella helposti.. ja varsinkin ruuan jälkeen ja oon nukahtanut todella helposti.. mut kuiteski johtuu vain vitamiinin puutoksesta.. Äshh.. voi perkules.. oon täällä ihan kuumilla hiililä...

ja töitä mukamas pitäis tehdä..

Manzu, toivotaan parasta :D Voi muuten olla, että ainakaan pissatesti ei ehkä näytä sen selkeämmin mitään jos oot nyt aamupissasta saanu haalean viivan..että pääsisköhän veritestiin tai että huomenna menis vasta pissatestiin aamunäytteellä? Nuo veritestit on kyllä varmaan aika paljon kalliimpia, että taitavat mieluummin laittaa pissatestiin.

manzulle hirmu paljon onnea :flower: :flower: :heart: ja tovotaan että verikoe vahvistaa raskauden =)

ja kaikille ovista tikuttaville myös paljon limoja ja nipistyksiä ;)

oma olo rupee pikkuhiljaa kohentumaan ja tämä yk2 rupee tuntumaan mukavalta ja toiveet ovat korkealla =) tosin ovikseen on vielä aikaa koska nyt vasta 3/26-28 :whistle:

Tervetuloa Tipetsu ja Manzu :flower:

Nallu on huomattu selvää eroa pojan kohdalla kun nyt ei oo maito ollu käytössä. Tää viikko viel ilman maitoo ja seuraavat kaks viikkoo sit maidon kanssa. Lääkäri haluaa tietää et tuleeko maidottoman kuurin jälkeen maidosta oireet takaisin. Aikamoista kokeiluu ja pojan kannalta tosi kurjaa kun maha ei ole nyt ollut yhtään kipee ja sit varmaan taas kivut alkaa ja maha menee ihan löysälle :(

Manzu toivotaan että olis plussa :heart: Tee huomenna viel uus testi tai sit pyydä neuvolasta lähete verikokeisiin :flower:

Metsätähtönen noit sun pitkii romaaneja on kiva lukea ;)

Haaveilija toivottavasti saat töitä kesäksi =)
Paitsi jos vaikka on tulossa lämmin ja aurinkoinen kesä niin olisin kyl mielummin kotona kuin töissä, mut sit ei kyl sais rahaakaan mistään =)

Tiistain jatkoja, taas mentävä iltavuoroon :wave:

Olihan tuo ovistesti haaleempi vähäsen kuin eilen, mutta eri ajankohtaan otettu ja pienemmällä pidätyksellä että se vähän mietityttää...voisin huomenna vielä varmuudeksi kans testata, että lähtee kans alespäin.

Unikeiju, kurjaa tuo maitosaikkailu. Nimettäin kun omallekki kohdalle miettii, että pitäis syödä jotain josta tulee maha kipeeksi, niin inhottais ihan. Itekki oon ollut pienenä allerginen melkeen kaikella mahdolliselle, niin onhan siinä muulla perheellä ollut kestämistä kun yks itkee koko ajan kurkku suorana B)

Kiitos Tipetsu, kun valaisit mua hölmöä!! :heart: Täällä myös peukut pystyssä, että plussa tulee puolen vuoden sisällä. Tietysti mahdollisimman pian!!

Onnea Manzu!!! Kuulostaa kyllä hurjalta toi, ettet ole saanut 8 viikkoon istua. Jotain tuollasta minäkin pelkään, että synnytyksessä tapahtuu. Mutta kai se on sen kaiken arvoista. :heart:

Toivottavasti Haaveilija löytää töitä!

Ei meilläkään mitään ihmeitä ole tiedossa ystävänpäivälle kavereitten tai miehen kanssa. Yleensä se päivä tosiaan menee esim. jossain syömässä käydessä ja silleen. Mut joku kiva ylläri olis kiva keksiä omalle miehelle. :)

Mä en kans ymmärrä noita ihmisiä, jotka arvostelee toisten valintoja. Mitä ihmettä se kellekään kuuluu, missä "järjestyksessä" omaa elämäänsä elää. Mullakin g vielä puuttuu opinnoista ja varmasti moni miettii, miksen sitä vaan tee nyt ja heti. Mutta kun mulla on itellä ihan selvät sävelet, miten hommat menee, niin eipä se kellekään muulle kuulu. (=vauvat vallannu mielen, heh)

Metsätähtönen on tainnut bongata oviksen!! Jee!! Milloinhan mulla tulee.. sunnuntaille ehkä. :p

Metsätähtönen: Kyllä,olet aivan oikeassa tuosta mun miehen mietiskelystä! :) Onhan se mulle sen sanonukin, että tottakai haluaa lapsen mun kaa.Haluaa sitä enemmän kuin mitään muuta! Mutta nyt kun lääkäri asetti meille aikarajan, niin tietysti siitä lukkoon menee eikä tiedä mitä haluaa. Sekin on sun sanomana, Metsätähtönen totta, että ukkeli nyt luulee että kun tulen raskaaksi, niin pienokainen olisi heti samantien sylissä :D
Tosin ollaan kyllä harjoteltu parina iltana, eikä tuo mies ole näyttänyt haluavan kumiukkeleita kaivaa...;)

Mun ei kyl tarvi miettiä haluanko vai en. Kamalan kauan olen haaveillu ja nyt sitten syyt selvitetty ja hoidettu, ja taitaa kuume vaan kasvaa! ;) Varsinkin kun olen lukenu,että laparoskopian jälkeen on hyvät mahikset ja monet tulleetkin raskaaksi heti eka kierrosta leikkauksen jälkeen! ;)

Onnea ovisten paikantamiseen!!Ja pupuilu intoa sänkyihin! :p ;)

Ja manzu : Toivotaan parasta, että viiva vahvistuu!!! :flower: :flower: :heart:

hellou
täällä jatkuu mielikuvitus oireet, aamulla en voinut syödä aamupalaa ja on hieman pahanolon tunnetta myös. mahaa nippailee edelleen :snotty: kunpa tulisi lauantai nopeasti niin voisi testailla.
Lapset yllättäen kipeenä, tyttö valitti eilen mahaansa, mut se meni ohite ja tänään vein sitte pojan kerhoon ja siskon luona vaan katoin kun tyttö ei oikein ollut itsensä ja mittasin kuumeen niin oli 39 astetta :eek: ei muita oireita, no eikö poika hakemaan kerhosta ja kotiin ja sitten tunnustelin pojankin otsaa niin kuumetta hänelläkin 39 :eek:
mikä ihme tauti jyllää, ei räkä lennä eikä ole mahataudinkaan oireita, ihmeellistä :headwall:
viikonjatkoja :wave:

uudet tulokkaat tervetuloa! :flower: tänne ei paljon ihmeitä kuulu,jonki verran eilen nipisteli rintoja ja alamasua,ilmeisesti ovis tulossa kohta puoliin :whistle: tikutin eilen aamulla ja tänään,mut ei ollu vielä vahvistunu kovin paljoa.ajattelin jos ylihuomenna tikuttas seuraava kerran 11pvä ja sit vikan 13pvä..ei vihtis lisää tilailla,mut jos nyt ei tärppää ni tilaan sit netistä jonku näkösen satsin.Mulla kp 12/29 ääh vasta :kieh:

manzu: varovainen plussa onnittelu täältä sinulle,jospa viia vahvistuu pian :) :heart:

kaikille uusille :flower: :flower:
ja manzulle paljo puhureita että plussa vahvistuis :)
perämaan emäntä, jospa ne ei oiskaa mielikuvitusoireita ;)
ja Tipetsu, uskon kans et varmasti sun mies innostuu kuhan sulattelee vähän asiaa. sillon ku me esikoista suunniteltiin ni mies oli paljon enemmän innoissaan ja minä taas mietin että onko nyt sopiva aika ja onko minusta äidiksi jne. ja tosiaan tuntu niinku se vauva ois heti samalla hetkellä sitte siinä vieressä kun jos tulis raskaaksi! mentiin kuitenki tjottailu meiningillä ku aattelin että tuskin se heti ees tärppää. no eipä, heti eka kierrosta olin raskaana. ehkä kaks päivää meni shokissa että hei nyt se vauva tulee. mutta heti kyllä olin sitte innoissani ja nyt vaan vauvakuume jatkuu toista yrittäessä :)

minun suunnalla on tällä hetkellä aika hiljaista, kp10 menossa. ja jos tämä kierto venyy sinne kp 70 asti ni on taas pitkät viikot...mutta täällä on myös hankittu ovistestejä! ajattelin että mulle ne ois varmaan aika hyödylliset kun kierto on mitä on. tilasin 21kpl paketin ja huomenna ajattelin alottaa tikuttelun. ja päätettiin miehen kans että jos kierto venyy ni sit tilataan niitä lisää. nyt on kyllä ollu tosi rento olo ku saanu uuden kierron alkuun ja yk4 päälle. tuntu tuon pitkän kierron aikana välissä että ei voi edes yrittää kun ei oo enää tätiäkään.

kaikille ++++++ :whistle: mielellään lueskelen teidän "ovistarinoita" kun itelläkin alkaa nyt bongailut!! =)

Vaniljainen Niin siis mä olen työharjottelussa päiväkodissa, siis työkkärin kautta. Haen kokemusta alalta kun meinaan mennä opiskelemaan lähihoitajaksi sitten kun lapset on tehty. Jollei mieli muutu :) Totta se on, että työtilanne on ihan kamala tällä hetkellä.

Lily-Jane Tuntuu kyllä siltä että olis ovis. On sellaista pientä menkkamaista kipua ja nännejä aristaa. Lämpötiloja en ole muistanut mitata, vaikka aluksi ajattelin niin tekeväni. Tärppionnea myös sulle =)

Manzu Onnea plussasta :) Toivottavasti se viiva vahvistuu!

Unikeiju-79 Voi toista, kamalaa tosiaan jos ne kivut sitten palaa.

Sain tänään viestin, että se asunto ei olekaan vapaana. Kuulemma se asukas haluaakin jäädä asumaan sinne. Höh!

Mua aivastuttaa ja on olo että kohta alkaa flunssa. Toivottavasti ei kuume nouse.

Kp19

Alkuperäinen kirjoittaja Lily-Jane:
Tervetuloa uusille!! Tipetsu ja Maizu, welcome welcome! :)

ralliperuna Onko sinulla todella pitkät kierrot tuon pco:n takia?
En tiedä..siis ennen raskautta menkat ollut aina kivuliaat ja runsaat mutta säännölliset.Synnytyksen jälkeen tullut 3 menkat,kestäneet 3-9 päivää,tiputtelua ja kamalaa kokkarevuotoa.

Mä en enää yhtään tiä mikä mun kierto on ja koska ollut viimemenkat kun en tiä mikä menkaksi enää lasketaan.Kroppa ihan sekasin.

Kiitos onnitteluista.

Meinaa olla vaikea kirjoittaa, olen niin innoissani että kädet lähes tärisee. Sisko soitti äsken, hän on saanut tytön! Minä olen nyt täti. Voi että kuulosti ihanalle vauvan ääntely joka kuului puhelimen välityksellä. Aivan ihanaa.

Vieläkään ei ole tullut huonovointisuutta. Maha on jo nyt niin turvoksissa, että täytyy pitää löysempiä puseroita, että tutut ei vielä arvaisi että olen raskaana :)

Huomenta!
kp23/25-26 ja pakko oli aamulla testi tehä kun oli yksi kaapissa....jajaja haamuhan sieltä tuli :)
täytyy vielä perjantaina tehä uusi josko se viiva siitä vahvistuisi :heart:
ei passaa vielä paljon iloita ennenkuin menkkapäivät on ohite :ashamed:
eli tälleen alko mun keskiviikko päivä :D
paljon plussatuulia ++++ :wave:

Onko kellään testiuutisia? Manzu, Mutzilla, Perämaan emäntä...ei täällä ainakaan yli-innokasta päivittelijää ole :D Eiku apua, perämaan emännälläklin tullut haamu! Hyvä kun lukee näitä missä järjestyksessä sattuu. Toivonpa pian päivitysuutisia -mielellään vaikka koko haikarajoukolle!

Memmu84, käy meille kertoilemassa kuulumisia. Kiva aina lukea raskautuneiden tervehdyksiä. Ja onnea vielä tätiytymisestä :heart:

Ralliperuna, tuon kyllä on huomannut muiltakin imettäviltä/vauvan äideiltä, että on aika tuskaisia nuo kierrot..siis juuri tuon heittelyn tähden. Veikkaan, että siinä tilanteessa pitää yrittää vain jotenkin ottaa rennosti ja yrittää kuitenkin. Mulla on tuttavapiirissä yksi pienen lapsen äiti, vielä imettävä, joilla on yritys päällä. Ja kyllä se imetys tosiaan joillakin voi olla aika tehokas ehkäisykeinokin, jos ei muuten, niin ainakin kierrot on niin pirun sekaisin B) Toivotaan, että silti tärpäis :flower:

Nallu, olipas surkeutta. Noh, pitää toivoa että se asunto olikin ihan järkky ja ette ois kuitenkaan sitä ottaneet :LOL: Noitakin kun selaa ahkerasti, niin voi tulla vaikka mitä namuja eteen. Ite muistan kerran kun katoin joskus juuri työajan päättymisen aikaan vuokrailmoituksia ja juuri oli tämä virkailija laittanut työpäivän päätteeksi vielä viimeisen ilmon. No minähän ehdin vielä soittaa juuri ja sopia näyttöajan heti seuraavaksi aamuksi. Yllättäin sain sen heti, että oli tuosta kyttäilystä jotain hyötyäkin. Oli vielä mun työajat niin sopivasti, että pääsin itse jo iltapäivästä töistä (ja koulustakin myös jos koulupäivä oli) joten oli aika näppärä ajoitus. Mukavaa, että viihdyt töissä..mun mielestä se on tosi tärkeää ihmiselle, että tykkää siitä mitä tekee..eihän aina nyt ole superhauskaa ja muuta, mutta kyllä se kotona näkyy kun toinen viihtyy töissä =)

Tipetsu, oon kans ymmärtänyt että juuri kaikkien operaatioiden jälkeen on hyvät tsäänssit raskautua. Siis juuri mitää tulee erilaisiin hyvälaatuisiin kasvaimiin tai vastaaviin. Toivotaan, että tärppää.

Mites ovistestailut, Maitsulla ainakin oli?

Mulla tuli ovistestissä tänään negaa, eli taisi se maanantainen olla ovisplussa. Mikä tarkoittaa mun testeissä että siitä 24-48h on oviksen paikka. Testasin tuon aamulla klo 8. Sitten sellainen vatsakipuilu alkoi jo illalla joskus klo 18 ja kesti tiistaille asti johonkin iltaan kans. Että se on varmaan tossa ollu, toivotaan näin. Ja on kyllä hyväksi käytelty tämä tilaisuus. Tänään sitten ei ole enää ollut vasta kipeä eikä mitään, mutta rintoja vielä vähän aristaa niikuin ma lähtien. Tietysti voi olla, ett se ovis on ollut vielä tämänkin päivän puolella, mutta epäilen että sijoittuis jotenkin noihin vatsakipujen puitteisiin. Noh, pitää kuitenkin jatkaa harjoituksia, jos keho onkin huijannut minua ja testejä :D

Muoks. Mutzilla :hug: Toivotaan testionnea viikonlopulle :flower:

Yhteistyössä