Unohdin sitten aamulla ottaa talveen ne pissat ovistestiin B) Äh, noh..nyt tulee siis vähän epäluotettavimmin tämä analysointi, koska pitää nyt eri näytteestä ottaa ja eri aikaan. Mutta eilen siis käsittääkseni oli ovisplussa, mutta kyllä sitä näin ensikertalaisena miettii että onko se varmasti eilen vai voisko tänään tulla vieläkin voimakkaampi vai lähteekö laskuun. Joka tapauksessa eilen kyllä alko aikamoiset vatsakivut illalla, nyt on tänään kans vähän outo vähän kipunoiva olo vatsassa..sillähän mietinkin, että oisko se sittenkin vasta tänään..noh. On käytetty tilannetta hyväksi, en minä sillä :heart: On tämä kuitenkin jotenkin paljon mukavampaa, että vaikka kyseessä on vain oletettu oviksen ajankohta..niin on joku tolkku siitä eikä vain semmoinen epämääräinen juttu kuin viime kierrossa tyhjennysvuotoa odotellessa. Voi olla, että nuolaisen ennen kuin tipahtaa, mutta just tähän hetkeen tämä auttaa.
MUlla on nuo kpt taas ihan unohtunut, jotenkin en muista niitä seurata. Sen tiedän, että fertilityfriend ennakoi uuden kierron alkamispäiväksi 23.2. eli viimeiselle viikolle menee. Eli joko sitä lähdetään hääreissuun sitten hyvin tai huonoin tai sekavin uutisin, mutta oikeestaan ei haittaa kun siellä on kuitenkin muutakin ihmeteltävää. Hyvä tuo Fertilityfriend muuten meille huonomuistisille..nyt näinki tuolta, että ois menossa kp 15 (tai 16 jos eka tuhrupv mukana) ja tuossa on että kp 14-16 ovulaatio tod. näk.
Miten nuo limat meni? Millon se kananmuna tuli, jälkeen? NOh, en ole näihin luottamassa. Onpa muuten jännää puuhaa nyt tämäkin, kun on taas jotain uutta. Kyllä tässä voi miettiä, että miten ihmeessä en ole aiemmin erikoisemmin näitä ovisaikoja noteerannut..eihän näitä VOI OLLA huomaamatta. Kaipa se kun niitä ei ole kiinnostanut erikoisemmin seurata, niin sitä on vaan aatellu et on vatsa kipeä ja täts it
Haaveilija86 ja Vaniljainen, toivotaan että saatte töitä ja haaveilijan mies myös.
Ystävänpäivä ei meillä nyt silleen mitekään erikoinen päivä ole, ehkä enemmän pidän sitä tosiaan ystävien päivänä enkä rakastavaisten. Mutta oon ruukannu ostaa jonkin pienen lahjan ylläriksi miehelle (tai onko se enää yllätys jos se joka vuosi tulee) ja sitten ollaan syöty hyvin ja tämmöstä. Tänä vuonna olis tulossa sitte kunnon lautapelisessiot, kun tilattiin uusia pelejä B) Ystäville tein ja itse asiassa laitoin illalla postiin jo kortitkin, etten unohda.
Tipetsu, voihan olla että mies on niin hämmentynyt ja lukossa, ettei oikein tiedä haluaako lapsia juuri nyt. Tai on voinut haluta, mutta näin yllättäin se sitten jännittääkin. Hän ei ehkä sitä ole niin ajatellut, ettei välttämättä ole kovin nopea projekti ja kai ajattelee sitä, että se lapsi tulee tähän syliin just nyt jos raskaudut B) Varmasti tuo kypsyminen lisääntymisajatukseen vie hetken, minäkin sain sitä sulatella. Meillähän on mies selkeesti ollu se enemmän kuumeileva ja mua jo välillä vähän baarissakin hävetti, kun sillon sillä oli tapana möläytellä ystävillensä noita juttuja. Onhan se söpöä, mutta itse en tuolloin ollut minkäännäköisessä vauvakuumeessa, niin tuota..
Mutta itekki tartti sen oman aikansa ja sitten jossain vaiheessa se kuume iskikin, sitten saikin itse ottaa esille koko puheenaiheen kun mies oli ajatellu mielessään, että enköhän kerro kun lapsihommat kiinnostaa B)
Noista tuttavapiirille kertomisista vielä, näin sujuvasti jo hyvissä ajoin mietittynä taas. Tuossa vähän petyin kyllä omaan hyvään ystävään, kun tämä yhdestä ystävästään voivotteli että on menossa naimisiin ja aikoo lapsia saada kesken opintojen. Tällä naisella on siis pitkä korkeakoulutus takana ja jäljellä enää gradu. Niin jotenkin kun hän vielä tosi törkeästi sen kertoi, että kun alkaa penskoja väsäämään kesken ja kaikkea..niin kyllä siinä vähän ihmetteli, että miten huonosti sitä joskus tuntee omat hyvät ystävät. Mitähän lie ajatellut minunkin naimisiinmenosta, jos kerta muistakin ystävistä on tuolla ajatuskannalla..jotenkin tuli sellainen fiilis taas, että sille tekis mieli kertoa vasta kun on ihan pakko vaikka on tosi hyvä ystävä..vähän ristiriitaista! Noh, onneksi on vielä paljon matkaa tähän raskautumiseen, mutta tuli kyllä vähän huono maku suuhun. Ja vielä se, että jos joku menee naimisiin omista ystävistä, niin ite oon ainakin ihan innoissani ja vilpittömästi onnellinen...Toinen hyvä ystävä mulla saattaapi olla yrittelemässä, en ole viitsinyt kysyä. Ja miehen sisko perheineen luultavasti yrittelee, tai tästä oon ihan varma. Kyllä vauvakuumeinen toisen tunnistaa B) Että silleen ihan kivasti..
On kyllä ihana paljon lunta! Meillä näkyy vielä ikkunoista suoraan metsään, niin näyttää niinku olisi hienot taulut piirretty..kivasti tykkylunta kertynyt mutta ei oikeestaan niin paljon kuin sillon lumimyräkän aikaan. Toisaalta se on ihan hyväkin, koska sitten saa miettiä että tippuuko oksia päälle tuolla lenkiläl koirien kanssa..tuo on tuollainen ilmeisesti melko luonnontilainen metsä, niin sieltä voi oikeastikin yhtäkkiä kaatua puu tai tippua oksia (noita oksia tippuu usein).
Noh, mukavaa tiistaita! Toivottelen nyt oikeen innokasta pupuilua, vaikka nämä oviskivut onkin vähän ihmeelliset tähän yhdistettynä.
Muoks. Jotenkin mulla ei ole koskaan tarkoituksena kuin kirjoittaa lyhyesti, sitten kun painan Vastaa-nappia niin näen ihan kamalan romaanin :saint: