H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Teinien äiti;27605042:Siis kenenkään ei pidä itse tajuta, että aikatauluja noudatetaan vaan ap pitää sitä vahtia ja vaatia? Siis täh??? Eli kaikki onkin ap:n vikaa? Eikö nyt helkutti sentään voi ihan OMALLA järjellä päätellä, että niistä aikatauluista pidetään kiinni???? Pitääkö aikuisia ihmisiä opastaa/vahtia joka asiassa??? Siis mitähhhhh???
jos minä maksan 8tunnista ei se sinulle kuulu vaikka päälläni sen 8tuntia seisoisin
Alkuperäinen kirjoittaja Entinen täti;27605836:Aloittaja taitaa hoitaa minun entistä hoitolastani. Juuri tuollaista se oli. Lapsi kyllä tuotiin aamulla suht koht samaan aikaan, mutta hakemaan tultiin milloin sattui. Hyvin usein kaksikin tuntia myöhässa, ilman ennalta sopimista tai ilmoitusta. Eikä puhelimeen vastattu, kun koitti soittaa. Jäi moni oma meno menemättä, kun ei lasta haettukaan. Lapsi oli hoidossa vanhempien vapaapäivinä ja loma-aikoina ja kipeänä. Äiti ei koskaan ollut huomannut lapsen olevan kipeä, ei vaikka hoitoon tullessa oli tulikuuma ja itkuinen. Reilun vuoden jaksoin tuota lasta hoitaa ja sitten lopetin. Käy sitä lasta sääliksi ja kovasti. Viikonloput lapsi on mummojen luona, kun äiti haluaa omaa aikaa. Sanoi ihan suoraan useaan otteeseen, että "pää hajoaisi" jos pitäisi useampi päivä olla kotona lapsen kanssa. Lapsi on kuulema erityisen vaativa ja hankala. Minä hoidin lasta sen reilun vuoden, enkä minä huomannut hänen olevan ollenkaan vaativainen eikä hankala, päinvastoin hiljainen ja vetäytyväinen, meni monta kuukautta, ennenkuin häntä sai halata tai hän meni muiden lasten leikkeihin mukaan. Sain vahvasti sen kuvan, ettei kotona leikitä tai halailla :/
Edelleen ihmettelen että miksi ihmeessä ap tekee puuron valmiiksi vaikkei ketään ole edes paikalla?
No entäs sitten kun niitä lapsia ei tulekkaan aamupalalle? Siinä sitten oot tehnyt puurot ei kenellekkään. Hävikkiä ja rahan repimistä. Täälläpäin -sen tiedän- hoitajat tekevät aamupalat vasta kun lapset ovat paikalla, juuri sen vuoksi että on tullut niin paljon hävikkiä.
No entäs sitten kun niitä lapsia ei tulekkaan aamupalalle? Täälläpäin -sen tiedän- hoitajat tekevät aamupalat vasta kun lapset ovat paikalla, juuri sen vuoksi että on tullut niin paljon hävikkiä.
Täälläpäin pph:t saavat hyvissä ajoin listat, joissa on tieto siitä, ketkä minäkin päivänä tulevat hoitoon -ja kellonaikahan on sovittu hoitosopimuksessa. Normaalijärjellä varustetut fiksut aikuiset ihmiset osaavat ajoissa (esim. edellisenä päivänä hoidosta hakiessaan) ilmoittaa, jos poikkeuksellisesti eivät seuraavana aamuna tulekaan aamupala-aikaan, kuten yleensä.
Se mitä mä olen seurannut niin ne kellonajat on vaan lumetta. Tullaan kun tullaan ja haetaan kun haetaan.