Takapuoleen ilmestynyt paise, mitä teen sille, ettei kasva ihan järjettömäksi??????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ilikee vaiva on. Anna sen kypsyä, sitten kun neula (desinfioitu) menee suht kivutta sisään, puhkaise se ja purista märkä ulos. Sitten jatkossa suihkuttelua ja puristelua niin kauan kuin jotain tulee ulos. Vaihtoehtoisesti voi pitää septidin-taitoksia päällä.
Harvemmin vaatii antibioottia kunhan muistaa hygienian

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mene lääkäriin.

Menisitkö itse??????

En varmaan mee ahteriani näyttämään ainoallekkaan lääkärille- paise lähtee itsekseen pois, helpotusvinkkejä vain haluaisin?!??

Omapa on ahteris.
Muuta helpotusta tuskin on kun puhkasu niin et märkä pääsee ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mene lääkäriin.

Menisitkö itse??????

En varmaan mee ahteriani näyttämään ainoallekkaan lääkärille- paise lähtee itsekseen pois, helpotusvinkkejä vain haluaisin?!??

Menisin. Minusta ainakin helpompi mennä tuossa vaiheessa kuin odottaa siihen, että itse sorkkien tulehtuu tms. ja sitten menee. Ei ne lääkärit pidä tuota kummallisena.

Menisitkö näyttämään paisetta vaikka jalassa ilman mitään?

Kyllä ne lääkärit ovat nähneet sekä paiseita että perseitä että paiseita perseessä ihan riittävästi eikä se sinun persettäsi muista enää kun oven jälkeesi vastaanotolta suljet.

Antibioottikuuri ja paise kyllä lähtee yleensä kuivumaan itsekseen, kun bakteerit ei enää muhi ja hajota siellä kudosta. Jos ei toimi, niin paiseen kypsyminen ensin, sitten puhkaisu.

Noin pieni paise ei tarvitse antibioottikuuria tai lääkäriä. Sitä kannattaa suihkutella lämpimällä vedellä mahd.usein, se nopeuttaa kypsymystä. Eikä tarvitse mitenkään puhkoa tai puristella, se joko puhkeaa itsestään tai kuivuu kokoon. Lääkäriin kammattaa mennä siinä vaiheessa, kun kipu on niin kovaa ettet selviä käsikauppalääkkeillä, tai paise vaan kasvaa kasvamistaan, ympäristö punoittaa kovasti, on todella kosketusarka ja kuuma. Kipu on paras mittari.
Terveisin paiseista usein kärsivä hoitoalan ammattilainen.

mulla ollut 3 kertaa persvaon yläreunassa paise,kasvanut n.2cm ja 3cm kokoisiksi,muhii jonkun 4-6 pv ja tosiaan kuumalla veellä huljuttelu useasti pv;ssä auttaa kypsyistä,onhan se kipeä kun istuu mutta tosiaan silloin se on jo puhkeamista lähellä.desinfiointi ja hygienia.tk lääkärini sanoi että hyvä jos antaa puhjeta itse ja pitää hygieniasta huolta mutta jos kasvaa hurjasti leveyttä ja korkeutta sitten vasta tk ja antibiottikuuri.itse en ole koskaan tarvinnut ab kuuria kun olen pitänyt hygieniasta huolen ja desinfioinista.

Yhteistyössä